MuscleMeat

Log Machete

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
8 reps deadlift
tering man :D RPT is toch max 6 ofzo, of maakt niet uit
 
Gratz met je PR bro, nog last van beginnende spierpijn of valt het mee ?
Weet nog wel dat ik die 170 KG trok en de dagen erna zelfs dikke spierpijn in m'n kuiten had :o
 
Gratz met je PR bro, nog last van beginnende spierpijn of valt het mee ?
Weet nog wel dat ik die 170 KG trok en de dagen erna zelfs dikke spierpijn in m'n kuiten had :o

Hahaha heb zo'n spierpijn he ongelofelijk voel me net 80 jaar oud. Hoop dat t morgen weg trekt zodat ik normaal kan benchen.
 
Vandaag nog steeds spierpijn van de deadlift en rows in back, voelde ik ook wel tijdens chinnen.

bench day

5x80
6x74
7x70 (deed paused bench achtig, waardoor iets te zwaar werd)
-> 8e rep fail, moet gewicht misschien iets meer verlagen/rust nemen.

chins
4xBW+17kg PR -> 5e rep niet niet.
8xBW+10kg
12xBW

dips
2x8xBW+17,5kg
7xBW+17,5kg
-> laatste rep niet gehaald, weet niet of ik nog een keer moet doen of weer 2,5kg verhogen.
 
Sterkte chins/dips wel hoor:). Is ondertussen trouwens de cut al begonnen voor je of nog niet?
 
Sterkte chins/dips wel hoor:). Is ondertussen trouwens de cut al begonnen voor je of nog niet?

Thanks man. Tis al begonnen, maar heb geduld doe lekker rustig aan, wil ook wat kracht gainen. Op rustdagen eet ik bijna enkel in de avond carbs (+/- 100gr). Daarvoor grotendeels geschrapt.

hoezo deed je paused

Die 70kg was makkelijk int begin, dus deed reps heel langzaam wat rusten 2 sec paused en dan pressen, maar na 7e rep inschattingsfout te lang laten rusten.
 
squat day

squat atg rpt
5x85
6x75
6x70

rdl
3x8x92,5

calf raise
3x8x110

RDL begint zwaar te worden. Dit weekend onder onderhoud eten.
 
Pas op dat je zware squats geen goodmornings worden brah! Gon snap some shit up
Nice rdl verder
 
Strong calf raise is strong.
Hanteer jij bepaald systeem om deze te trainen? High reps low weight - low reps heavy weight?
Ik heb het gevoel dat ik maar wat aankloot
 
Lullo's :D

In het vervolg ga ik weer parallel squatten, anders gaat er wat shit snappen.

Strong calf raise is strong.
Hanteer jij bepaald systeem om deze te trainen? High reps low weight - low reps heavy weight?
Ik heb het gevoel dat ik maar wat aankloot

Haha heb dat ook vaak hoor, doe nu 3x8 systeem als ik reps haal elke set dan verhoog ik het gewicht.
Tijdens UB/LB hanteerde ik dit hieronder, toen groeiden mijn kuiten wel goed:
http://www.bodyrecomposition.com/muscle-gain/training-the-calves.html

Het komt hier op neer:
Straight leg calf raise: 5X5/3′ rest on a X/1/3/2 tempo
Bent knee calf raise: 3-4X8-10/60-90″ rest on a 2/1/2/2 tempo.
 
deadlift day

Ik post ook even de warming-ups, misschien dat iemand tips heeft hoe ik dat beter kan doen.

dl rpt
12x60 (wu)
5x80 (wu)
3x100 (wu)
1x120 (wu)
1x140 (wu)
1x150 (wu)

1x170 F
4x150
6x130

oh rpt
6x50
10x44
12x40

plr
3x5x62,5

Dit weekend carbloos gegeten. Ik had weinig fut vanochtend, waar ik vorig week 3x165 deed failde ik op 170kg.
 
Bedankt voor de link, even doornemen.
Still mirin' deadlift.
Een reden om het weekend carbloos te doen?
 
Bedankt voor de link, even doornemen.
Still mirin' deadlift.
Een reden om het weekend carbloos te doen?

Np!

Doordeweeks heb ik niet een heel groot tekort wou tekort creëren door carbs te schrappen behalve uit groente, fruit en kwark behield ik.

Aangezien ik PSMF had gedaan dacht ik dat t mee zou vallen. Lui die eat-stop-eat doen presteren ook prima. Mja kan gebeuren, oh ging wel goed.

Kip van gisteren andere postworkout.

uploadfromtaptalk1358171048693.jpg


uploadfromtaptalk1358171057398.jpg
 
Np!

Doordeweeks heb ik niet een heel groot tekort wou tekort creëren door carbs te schrappen behalve uit groente, fruit en kwark behield ik.

Aangezien ik PSMF had gedaan dacht ik dat t mee zou vallen. Lui die eat-stop-eat doen presteren ook prima. Mja kan gebeuren, oh ging wel goed.

Kip van gisteren andere postworkout.

Supadude met je b&f shakebeker en ps3 controler!! :trollface:
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven