Fitness Seller

"#cutforbieber"

Bezoekers in dit topic

Wat een stel gekken, hoe minder aandacht ze krijgen hoe minder kloontjes...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Weer 1 bij op mn ignore list



En zij die "make it count" zeggen en aanraden met de ader mee snijden... Proficiat, mss heb je geholpen om een zelfmoordpoging om te zetten in een geslaagde zelfmoord... Mensen die dat zeggen zijn even gestoord als zij die in hen armen gaan snijden. Zij die in hen armen snijden doen enkel zichzelf pijn terwijl mede verantwoordelijk kan zijn voor de dood van iemand...

En moest het dan eens in het nieuws komen dat iemand zelfmoord heeft gepleegd door die idiote opmerkingen van jullie dan is iedereen opeens geschokt. Maar zelf doen ze het wel lekker heel de tijd... Zelfde zo met pesten en dergelijke... Allemaal geschokt als het in het nieuws komt maar ze doen het lekker zelf...

Mss het ergste dan nog dat Big T mee doet. Zo'n dingen zouden juist geweerd moeten worden!

Nu gaan ze zeker zeggen dat ik overdrijf? Dat zei men toch over pesters voordat het slachtoffer zelfmoord pleegt...

Eens zien of men genoeg verantwoordelijkheidszin heeft om hiermee te stoppen. Betwijfel het sterk.
 
http://twitter.com/search?q=#cutforbieber&src=hash
(let op: kan schokkende afbeeldingen bevatten)

Er is nu dus een hele trend gaande onder Beliebers dat ze hun eigen polsen doorsnijden omdat Justin Bieber blijkbaar blowt. En dat niet alleen, ze posten er ook nog allemaal foto's van op Twitter en shit, van hun bloedende polsen.

Echt what the **** man, waar gaat het heen met de mensheid.


twitter en facebook lijken me ideale podia voor idioten zoals dit
 
Dit is wellicht fake maar kan snel realiteit worden door mensen die zo'n onzin verkopen
[Link niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Fake of niet, kan realiteit worden...
 
Weer 1 bij op mn ignore list



En zij die "make it count" zeggen en aanraden met de ader mee snijden... Proficiat, mss heb je geholpen om een zelfmoordpoging om te zetten in een geslaagde zelfmoord... Mensen die dat zeggen zijn even gestoord als zij die in hen armen gaan snijden. Zij die in hen armen snijden doen enkel zichzelf pijn terwijl mede verantwoordelijk kan zijn voor de dood van iemand...

En moest het dan eens in het nieuws komen dat iemand zelfmoord heeft gepleegd door die idiote opmerkingen van jullie dan is iedereen opeens geschokt. Maar zelf doen ze het wel lekker heel de tijd... Zelfde zo met pesten en dergelijke... Allemaal geschokt als het in het nieuws komt maar ze doen het lekker zelf...

Mss het ergste dan nog dat Big T mee doet. Zo'n dingen zouden juist geweerd moeten worden!

Nu gaan ze zeker zeggen dat ik overdrijf? Dat zei men toch over pesters voordat het slachtoffer zelfmoord pleegt...

Eens zien of men genoeg verantwoordelijkheidszin heeft om hiermee te stoppen. Betwijfel het sterk.

tumblr_m306dx8lsT1rp4i6ho1_r1_400.gif
 
Dit is wel een goeie actie, ik ben zelfs bereid om die mensen nieuwe scherpe mesjes te sponsoren!

gozer, ik heb een sponsor kunnen vinden. gaan we samen uit delen?
dit vind ik zeker een goede actie! hahah wanneer iets te groot wordt brokkelt het af... wanneer een lichaam volledig uit gegroeid is, gaat het achteruit... wanneer justin bieber te irritant wordt en de fans te gek worden, plegen ze zelf moord... is ook in natuur zo.. als een populatie te groot wordt, sterven ze door tekorten en ziektes... wie weet wat dit teweeg brengt. ik zeg Bieber, kom lekker gezellig bij mij op de bank, een maat van mij heeft een heel boom die je mag knallen. we maken wel foto's hea...
 
Niemand die er wakker van ligt
Er zijn veel mensen die zelfmoord proberen plegen, waaronder zeker ook mensen die jij kent.

Lekker kinderachtig sommigen hier weer. Let op wat ik zeg, allemaal grappig totdat...

Ik ken zelf ook iemand die vroeger zelfmoord heeft proberen plegen door te snijden, had ze geweten dat de ader moest volgen was ze er niet meer.

Proficiat aan de idioten hier.

---------- Post toegevoegd Tue 8 Jan 2013 om 10:52 ----------

Als ze iets lezen over iemand die zelfmoord pleegt door pesters zitten ze hier helemaal verontwaardigd erover. Maar zelf geven ze wel instructies hoe zelfmoord te plegen en dat vinden ze normaal. Dubbele moraal.
 
ZELFmoord kent maar 1 dader he whami
 
Er zijn veel mensen die zelfmoord proberen plegen, waaronder zeker ook mensen die jij kent.

Lekker kinderachtig sommigen hier weer. Let op wat ik zeg, allemaal grappig totdat...

Ik ken zelf ook iemand die vroeger zelfmoord heeft proberen plegen door te snijden, had ze geweten dat de ader moest volgen was ze er niet meer.

Proficiat aan de idioten hier.

---------- Post toegevoegd Tue 8 Jan 2013 om 10:52 ----------

Als ze iets lezen over iemand die zelfmoord pleegt door pesters zitten ze hier helemaal verontwaardigd erover. Maar zelf geven ze wel instructies hoe zelfmoord te plegen en dat vinden ze normaal. Dubbele moraal.


he man

srs brotip: she's still ****ed up, don't do it
 
ZELFmoord kent maar 1 dader he whami
Dus als iemand gepest wordt en zelfmoord pleegt dan is het enkel zn eigen schult?
En instructies geven die iemand een geslaagd ipv mislukte zelfmoord geeft dan ben je volledig onschuldig hé:rolleyes:
 
he man

srs brotip: she's still ****ed up, don't do it
Nope, ze is nu compleet gelukkig en als ze terug kijkt vind ze het een grote fout... chance dat er toen niemand deze onzin aan haar verkondigde of ze lag nu onder de grond ipv gelukkig te zijn.
 
Dus als iemand gepest wordt en zelfmoord pleegt dan is het enkel zn eigen schult?
En instructies geven die iemand een geslaagd ipv mislukte zelfmoord geeft dan ben je volledig onschuldig hé:rolleyes:

Wil je dan dat we liegen "Whami".
 
ik heb het niet over schulD
kan best zo zijn dat je bijdraagt
maar dit gaat over zwakzinnige pubers
als jij je via internet laat op****en over een toch al onzinnig iets
denk dat je dan vroeg of laat toch wel tegen een boom zou rijden

dit heeft niks maar dan ook niks met pesten of bv een serieuze depressie te maken
dit gaat over kindertjes die zelf onder het straaltje gaan staan
misschien dat je ouders /verzorgers wel aan kan wijzen als diegenen die nalatig zouden zijn geweest
 
Back
Naar boven