AndroidHealthClinic

"#cutforbieber" (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Het is nog altijd de persoon zelf die zo labiel en zwak is om zelfmoord te plegen en iedereen achter te laten, die zijn de schuldigen en niemand anders.
Er zijn vaak ook medeverantwoordelijken.
Zoals als iemand haar vader overlijd. Ze mist hem heel erg etc maar iedereen vind dat ze overdrijft en negeert haar daarom etc. Ze pleegt zelfmoord omdat ze alleen is. Moesten de mensen wat begrip getoond hebben... Is maar dom snel verzonnen voorbeeld. Maar aan wie enige hersenen heeft zou dit toch iets duidelijk moeten maken.
 
misschien dat je ouders /verzorgers wel aan kan wijzen als diegenen die nalatig zouden zijn geweest
Ook iets typisch voor deze tijd, zelf is men nooit schuldig en lekker naar anderen wijzen.

---------- Post toegevoegd Tue 8 Jan 2013 om 11:01 ----------

Ik denk dat ik eens lekker ook al deze zever ga posten als een kennis van op het forum hier zelfmoord pleegt...
Maar dan gaat het vast ineens niet meer grappig zijn hé? Dan zijn ze verontwaardigd dat men zoiets durft te zeggen.
Doe zo lekker voort met dubbele moraal. Ik heb lekker gelijk.
 
Ook iets typisch voor deze tijd, zelf is men nooit schuldig en lekker naar anderen wijzen.

als iedereen nou eens op zichzelf en op enkelen let in zn directe omgeving
dus de mensen waartoe je in staat bent om écht op te letten/voor te zorgen etc
zijn we al een eind verder dan nu
dat bedoel ik daarmee

ouders en vrienden horen op hun pubertjes te letten, wat ze uitvreten op twitter etc
en tja, het leven zit vol risico's he, of je dat nu wilt of niet

---------- Post toegevoegd Tue 8 Jan 2013 om 11:05 ----------

Ook iets typisch voor deze tijd, zelf is men nooit schuldig en lekker naar anderen wijzen.

---------- Post toegevoegd Tue 8 Jan 2013 om 11:01 ----------

Ik denk dat ik eens lekker ook al deze zever ga posten als een kennis van op het forum hier zelfmoord pleegt...
Maar dan gaat het vast ineens niet meer grappig zijn hé? Dan zijn ze verontwaardigd dat men zoiets durft te zeggen.
Doe zo lekker voort met dubbele moraal. Ik heb lekker gelijk.

je hebt hartstikke lekker gelijk ouwe wereldverbeteraar
lekker je centjes storten bij serious request toch?

ik snap wat je bedoeld en ben het er deels mee eens
je haakt alleen in op het verkeerde voorbeeld (biebercutters)
denk dat niemand met een beetje verstand iemand een serieuze depressie/suicide toewenst

en of ik evt. een dubbele moraal er op na hou, laat dat maar aan mezelf over graag, dankje
 
Laatst bewerkt:
Er zijn veel mensen die zelfmoord proberen plegen, waaronder zeker ook mensen die jij kent.

Lekker kinderachtig sommigen hier weer. Let op wat ik zeg, allemaal grappig totdat...

Ik ken zelf ook iemand die vroeger zelfmoord heeft proberen plegen door te snijden, had ze geweten dat de ader moest volgen was ze er niet meer.

Proficiat aan de idioten hier.

---------- Post toegevoegd Tue 8 Jan 2013 om 10:52 ----------

Als ze iets lezen over iemand die zelfmoord pleegt door pesters zitten ze hier helemaal verontwaardigd erover. Maar zelf geven ze wel instructies hoe zelfmoord te plegen en dat vinden ze normaal. Dubbele moraal.

Dunno of je dit kan zien, omdat je zei 'nog iemand op mijn ignore list' :D
In dat geval: quote eens iemand mijn reactie hehe...

Bullshit wat je zegt. Ik begrijp ergens je punt wel, maar het klopt niet echt.
Je zegt dat we hier mensen instructies geven hoe ze het wel moeten doen.
1: er wordt gewoon een emo plaats gepost van 'down the lane' etc, dat plaatje circuleert al jaren overal op het internet
2: de reacties die hier komen, komen niet rechtstreeks onder de ogen van de bieber****s die zichzelf snijden
3: iemand die zelfmoord wil plegen, heeft wel andere problemen dan een paar mensen op een forum die wat zitten uit te kramen, als ze ECHT zelfmoord willen plegen, bestaan er jammer genoeg voldoende websites waar je info kan vinden hoe dat te doen.

Maw dit topic draagt niet bij aan zelfmoorden :)
 
wie denkt dat mensen capabel zijn om zelfmoord te plegen ahv wat flauweposts op een BB-forum heeft gewoonweg geen feeling met wat er in de geest van een suicide persoon omgaat, en banaliseert zelfmoord tot een act die enkel zwakzinnigen uitvoeren.
Grote kans dus dat iemand als Whami op geen enkele wijze in staat is een serieus gesprek te voeren met een suicide persoon, door diens redenen om tot zelfmoord over te gaan niet op waarde schatten.
Dit kan resulteren in een gevoel van onbegrip en eenzaamheid bij de suicide persoon, waardoor die ook sneller tot de zelfdoding overgaat.

Dus wie is hier eigenlijk de schuldige?
 
wie denkt dat mensen capabel zijn om zelfmoord te plegen ahv wat flauweposts op een BB-forum heeft gewoonweg geen feeling met wat er in de geest van een suicide persoon omgaat, en banaliseert zelfmoord tot een act die enkel zwakzinnigen uitvoeren.
Grote kans dus dat iemand als Whami op geen enkele wijze in staat is een serieus gesprek te voeren met een suicide persoon, door diens redenen om tot zelfmoord over te gaan niet op waarde schatten.
Dit kan resulteren in een gevoel van onbegrip en eenzaamheid bij de suicide persoon, waardoor die ook sneller tot de zelfdoding overgaat.

Dus wie is hier eigenlijk de schuldige?

1CJlQ.gif
 
wie denkt dat mensen capabel zijn om zelfmoord te plegen ahv wat flauweposts op een BB-forum heeft gewoonweg geen feeling met wat er in de geest van een suicide persoon omgaat, en banaliseert zelfmoord tot een act die enkel zwakzinnigen uitvoeren.
Grote kans dus dat iemand als Whami op geen enkele wijze in staat is een serieus gesprek te voeren met een suicide persoon, door diens redenen om tot zelfmoord over te gaan niet op waarde schatten.
Dit kan resulteren in een gevoel van onbegrip en eenzaamheid bij de suicide persoon, waardoor die ook sneller tot de zelfdoding overgaat.

Dus wie is hier eigenlijk de schuldige?
Raar dat ik in het verleden een van de enigen was waaraan dat meisje, waarover ik het had vertelde dat ze zelfmoordpoging had gedaan, vertelde dat ze zelfmoordpoging had gedaan. En dat ik haar geholpen had erna om alles weer op een rijtje te krijgen. Ze is me daar lang dankbaar voor geweest.

Maakt niet uit waar het gepost word, overal kan het een verschil maken. Dom om te denken dat er niemand hier zou zijn die zelfmoord zou kunnen plegen.
 
Als je al zo labiel bent dan mag je van mij deze wereld wel meteen verlaten. Wat een gestoorden!

Kan niet wachten tot beaver over gaat op meth.
 
whami, je bent een held, echt


im out
 
bieber reigns in blood

tumblr_m73o8twzke1qzdf0go1_500.gif


één van de komende jaren zullen ze hem wel eens dood aantreffen met een kapotgedoete anus, bek vol zaad en een verstopte coke-neus, loopt meestal toch fout met die kindsterretjes
 
bieber reigns in blood

tumblr_m73o8twzke1qzdf0go1_500.gif


één van de komende jaren zullen ze hem wel eens dood aantreffen met een kapotgedoete anus, bek vol zaad en een verstopte coke-neus, loopt meestal toch fout met die kindsterretjes

Eerlijk is eerlijk, je moet er natuurlijk wel tegen kunnen als je door de ene helft van de wereld als een paus wordt aanbeden en door de andere constant wordt neegehaalt. Het zou iig niets voor mij zijn al dat gezeik om mijn harses:p
 
Ik zou eerder verwachten dat de blowers zichzelf snijden, nu is weed na kinderdrug ook nog een pussydrug geworden.

bad pun of the day: this thread is high-larious.
 
Laatst bewerkt:
#cut4bieber
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Eerlijk is eerlijk, je moet er natuurlijk wel tegen kunnen als je door de ene helft van de wereld als een paus wordt aanbeden en door de andere constant wordt neergehaalt. Het zou iig niets voor mij zijn al dat gezeik om mijn harses:p

idd, een normaal leven zit er niet in. jong zijn, teveel geld hebben, foute vrienden... geen wonder dat ze excentriek gaan doen met alle uitspattingen vandien. vroeg of laat slaan de stoppen door zoals bij Titney.
 
Heb serieus nog nooit een nummer van hem gehoord.
 
Raar dat ik in het verleden een van de enigen was waaraan dat meisje, waarover ik het had vertelde dat ze zelfmoordpoging had gedaan, vertelde dat ze zelfmoordpoging had gedaan. En dat ik haar geholpen had erna om alles weer op een rijtje te krijgen. Ze is me daar lang dankbaar voor geweest.

Maakt niet uit waar het gepost word, overal kan het een verschil maken. Dom om te denken dat er niemand hier zou zijn die zelfmoord zou kunnen plegen.

dee.gif
 
Back
Naar boven