AndroidHealthClinic

Het verhaal achter J.P. Fux. (Foto's ongeluk en recente pic)

Bezoekers in dit topic

Stephen Graham

.
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
16 mei 2006
Berichten
59.513
Waardering
22.605
Van ander board


index.php?action=dlattach;topic=108622.jpg

2drt3r9.jpg

24blo41.jpg

23w1740.jpg

2d2cflv.jpg

2njxagi.jpg

18gjr5.jpg

2wfn21h.jpg

330u5v6.jpg
 
Mooi verhaal, jammer dat er niet bijstaat wat de verstreken tijd tussen alles is.
 
Tering waarom klik ik dit aan, bah.
 
Hoeveel kg zat er wel niet op
 
Wow hij ziet er nu uit als een normaal mens alsof die nooit getraind heeft. Jammer maar ook die dingen gebeuren
 
In 1 flex stond het hele verhaal.
Hoe zijn herstel was.
Dat hij alleen kon trainen met elektrische schokken om de pijn te verzachten zodat hij met lege stang kon squatten.
 
Die foto recht onder is hem nu?????
 
Daarom altijd safety bars in het rack steken.
 
Is wel al een best oud verhaal, nee?
 
GYtc5js.jpg
 
Laatst bewerkt:
En weet iemand van welke datums die onderste 2 fotos zijn ??
Van de linker "massa monster" en de rechter "average person"??
 
Zal denk ik maanden hooguit een jaar tussen zitten check levrone hoe snel is die niet alles verloren terwijl die nog wel naturel traint
 
Zal denk ik maanden hooguit een jaar tussen zitten check levrone hoe snel is die niet alles verloren terwijl die nog wel naturel traint

OMG! Dus ik moet altijd blijven juicen om er zo uit te blijven zien :cool:


Al hoewel, een vriend van me is inmiddels alweer 52, en die pakt 1 keer per jaar een 10 weeks kuurtje.
Verder niet, en hij blijft ook het hele jaar groot.
Hij blijft altijd een beestn hij is 106kg 1m79 en 10%bf
 
Nou lijkt me tog niet een paar maanden .... Ja of je stopt met vreten en trainen
 
op de eerste foto staat 2002? En dat andere is een recent pic, staat in de topictitel?
Dat zou dus betekenen 10 - 11 jaar tussen de foto's?
 
meestal zijn deze pro's zo naar de kloten met nieren enz... dat ze zelfs geen eiwitten meer mogen eten.
of toch niet genoeg , en dan word je helemaal klein , als ze er dan nog een flinke duit aan over houden ist goed , maar denk niet dat Fux er geld heeft mee verdiend , misschien enkele jaren om er van te leven , maar voor de rest heeft ie niet veel als pro gepresteerd dacht ik.

echt zielig dat je er zo moet bijlopen wanneer mensen je als een monster hebben gekent en dan nu smaller zijn dan de average joe...
 
Eigenlijk best wel een gevalletje eigen schuld dikke bult. Als ik zwaar ga heb ik 9 vd 10x een spotter en anders altijd nog safety bars.
 
Back
Naar boven