XXL Nutrition

Aviicii Kuurlog! TEST/TREN/WINNY/PEPS/HGH (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Aviicii

Preppin for show
Elite Member
Lid geworden
9 dec 2012
Berichten
369
Waardering
11
Massa
83kg
Vetpercentage
7%
Ik start vandaag mijn log(08/01/2013) maar zal pas maandag(14/01/2013) beginnen met mijn kuur.
De kuur ziet er voorlopig als volgt uit, normaal gezien ga ik de GH doortrekken one year round.
Het hangt af van de resultaten wat ik zal doen na de bridge achter de kuur.

Kuurschema :
W 1-12 : 500MG TEST-E
W 1-10: 400MG TREN-E
W 1-4: 50MG WINNY
W 1-12 : CJC 1295 W/O DAC 300MCG (Trainingsdagen)
W 1-12 : GHRP-6 300MCG (Trainingsdagen)
W 1-16 : Hygetropin 4UI op trainingsdagen
Clenbuterol 2weeks on of during cycle
W 12-16: TEST PROP & TREN ACE 1ML EOD

Ik ben van plan om de cjc1295+GHRP6 te zitten 30minuten voor mijn ontbijt, 60minuten voor mijn ontbijt zet ik 2UI Hygetropin. 30min voor trainingcjc1295+GHRP6. Voor het slapengaan zet ik nogmaals cjc1295+GHRP6 30minuten voor mijn bakje kwark en de 2UI Hygetropin!

Beginnerstats : 88KG met +-10% BF
Doel : 95KG met 7-8% BF

Ik ga cleanbulken op 4500kcal, twee maal per week cardio.
 
Laatst bewerkt:
Succes kerel , ben geen fan van kort hgh gebruik , maar ben zeker nieuwsgierig naar wat de gehele kuur je gaat brengen !
 
HGH bij 88kg?

Succes!
 
ik zou eerst wachten met je kuur en enkel hgh opbouwen week 8-10 dat je igf-1 levels hoog staan en dan pas je kuur starten

4iu direct voor het slapen steken
Na exogene HGH-toediening treedt een 24h durende onderdrukking op. HGH geneert zijn meest gewenst resultaten tijdens de slaap. Daarom is het totaal onlogisch HGH op minder effectieve tijdstippen te zetten omdat exogene toediening zogenaamd de endogene HGH spiegel onderdrukt. Dat is natuurlijk zeer zeker waar en dat is ook dusdanig lang dat ongeacht de gekozen injectiemethode Endogene HGH sowieso 24h geen effect sorteert.

Bovenstaande problematiek kan simpelweg vermeden worden door buiten de 24H cirkel te treden en eod een dubbele dosis voor het slapen te zetten, welke dosis tevens een groter effect sorteert omdat het mannelijk lichaam beter op kortstondige, hoge HGH-impulsen reageert.
 
Laatst bewerkt:
Weet je nou al welke hyge je hebt? .CN of .com.cn?

Ik zat er ook 4 maanden aan hyge, met 3 maandse kuur Test Bold.
Ben toen 16kg aangekomen en 4,5cm gewonnen op me armen.
Gestopt, en heb 9kg over gehouden en 3cm op me armen.

Toen 3 maanden gestopt met alles, en nu weer sinds een week bezig Hyge 2,5iu en Test500mg Bold400mg en er zit alweer 3kg bij in 1 week.
Vorige keer kwam ik gemiddeld 1,5kg per week aan, 12 weken lang. (en was ietsje droger geworden)

---------- Post toegevoegd Tue 8 Jan 2013 om 17:14 ----------

ik zou eerst wachten met je kuur en enkel hgh opbouwen week 8-10 dat je igf-1 levels hoog staan en dan pas je kuur starten

4iu direct voor het slapen steken

Post van je slaat echt totaal NERGENS op.
Je igf levels zijn na 2 weken al sky high. Test je bloed maar eens na 2 weken! Das precies wanneer je AAS ook goed beginnen te werken.

Gewoon tegelijk met je kuur beginnen, en dan liever 8 weken na je kuur langer doortrekken ipv 8 weken voor je kuur.

Daarnaast 4iu direct voor t slapen injecteren vind ik ook onzin.
Na een inject gaat je hart sneller kloppen en voel je je actief/opgelaten, niet makkelijk in slaap vallen dus.
Daarnaast kom je na een uur of 2 in je REM slaap, en zal je lichaam een eigen HGH piek geven. Die 24 uur van je is eigenlijk 18uur... ;)
Beter zet je hem tijdens je nacht-plasje, of direct na het trainen, in het toilet van je gym, en pomp je er tegelijk aminos en eiwitten in, en eet je een uur later je eerste carbs pas.
 
Laatst bewerkt:
Weet je nou al welke hyge je hebt? .CN of .com.cn?

Ik zat er ook 4 maanden aan hyge, met 3 maandse kuur Test Bold.
Ben toen 16kg aangekomen en 4,5cm gewonnen op me armen.
Gestopt, en heb 9kg over gehouden en 3cm op me armen.

Toen 3 maanden gestopt met alles, en nu weer sinds een week bezig Hyge 2,5iu en Test500mg Bold400mg en er zit alweer 3kg bij in 1 week.
Vorige keer kwam ik gemiddeld 1,5kg per week aan, 12 weken lang. (en was ietsje droger geworden)

---------- Post toegevoegd Tue 8 Jan 2013 om 17:14 ----------



Post van je slaat echt totaal NERGENS op.
Je igf levels zijn na 2 weken al sky high. Test je bloed maar eens na 2 weken! Das precies wanneer je AAS ook goed beginnen te werken.

Gewoon tegelijk met je kuur beginnen, en dan liever 8 weken na je kuur langer doortrekken ipv 8 weken voor je kuur.

Daarnaast 4iu direct voor t slapen injecteren vind ik ook onzin.
Na een inject gaat je hart sneller kloppen en voel je je actief/opgelaten, niet makkelijk in slaap vallen dus.
Daarnaast kom je na een uur of 2 in je REM slaap, en zal je lichaam een eigen HGH piek geven.
Beter zet je hem tijdens je nacht-plasje, of direct na het trainen, in het toilet van je gym, en pomp je er tegelijk aminos en eiwitten in, en eet je een uur later je eerste carbs pas.

is uw mening/ ik dacht eerst net als u en heb daar een andere mening over ;) ik slaap juist beter en dieper nu,Beter herstel,geen k*t gevoel bij het opstaan en je eet zowizo geen vetten voor je gaat slapen.

praat er is over met GJM/Testoflesje
 
Laatst bewerkt:
Ja ik slaap de hele dag door nu ook beter :D Overal en ergens.
Wachten voor t stoplicht in en val al in slaap :D
 
Zoals beloofd: Abbo!
 
Welke hyge's het zijn zal ik vanavond met zekerheid weten!
Mijn voedingschema's macros zijn
4500 Kcal
400GR Eiwitten
580GR Koolhydraten
35GR Vetten
 
Weinig vet
 
Abbo, voeg je foto's toe?
 
abbo, ben benieuwd wat je resultaat zal zijn.. jammer dat mijn D moeilijk HGH kan fixen anders ging ik het hoogstwaarschijnlijk ook toevoegen aan mijn volgende kuur
 
Ik ben niet het persoon die graag fotos neem, ook wil ik mijn privé en bodybuilding gescheiden houden. Je weet nooit dat iemand van mijn werk hierop terecht komt. Ik wil heus mijn job niet verliezen. Vanaf volgende week zal ik beginnen loggen voor zover ik er de tijd voor heb!

---------- Post toegevoegd Tue 8 Jan 2013 om 20:32 ----------

Supplementen tijdens de kuur zijn Multivits,Kre Alkalyn,Milk thistle,Maltodextrine,N.O supplement,Peptopro,Glutamine,BCAA,Xtend,Waxy maize,Whey,Weight gainer,Cassein
 
brute cycle, abbo'tje!
 
Welke hyge's het zijn zal ik vanavond met zekerheid weten!
Mijn voedingschema's macros zijn
4500 Kcal
400GR Eiwitten
580GR Koolhydraten
35GR Vetten

Goed topic! Heb er denk ik overheen gelezen maar je voeding schema is nog niet klaar toch? Ben benieuwd hoe je dat allemaal naar binnen gaat krijgen. B.v. 400gr eiwit is een hoop :)
 
Voedingschema is klaar..
 
Wel redelijk heavy cycle nietwaar?
 
100g vet is wel aan te bevelen.

Verder vind ik dat je met aas alleen nog voldoende kunt spelen, maar je hebt al gekozen.....
 
Kijk eens op datbtrue, tegenwoordig neemt men de tijd tussen hgh en peptiden korter. Eerder 5-10 minuten dan een half uur.
 
Back
Naar boven