MuscleMeat

a la Chippendales zoekt goed uitziende mannen voor optredens, regio zuid-holland (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

BorB

Novice
Lid geworden
9 jan 2013
Berichten
6
Waardering
0
verwijderd door spam hack naar e-mail adres.
 
Laatst bewerkt:
Nou Killy, iets voor jouw :D
 
das wat voor mij, ik ga alvast mijn testikels scheren.. glimmen ze lekker op het podium:)
 
Peanut, dit is je kans om die tranny tegenvaller goed te maken.
 
als skinnie al mee gaat doen maak ik geen kans:(
 
moet je ook bepaalde limiet hebben aan je dingdong? :P
 
moet je ook bepaalde limiet hebben aan je dingdong? :P

Chippendales gaan meestal niet volledig uit de kleren he..
Vaak is het gewoon in een broek en een strikje rondlopen en de dames gelukkig houden.
 
hahaha ja dat is die andere effe door de war gehaald... iets met nights of zo... amsterdam nights?
 
Hallo BorB,

Ik ben uitermate geschikt voor dit baantje bij a la Chippendales, ik heb veel tijd en hoereer graag. Wel mis ik mijn rechteronderbeen, maar dat kunnen we wel oplossen door 1/4 van mijn loon in te korten aangezien dat ook het deel is van mijn lichaam dat ik mis. Helaas heb ik ook geen gevoel voor ritme en ben ik zo stijf als een hark, maar zoals het eeuwenoude Japanse gezegde luidt: ''Al geef je een stijve hark een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding''.

Ik hoor graag van u.
Groetjes,

Peanuthead95
 
Hallo BorB,

Ik ben uitermate geschikt voor dit baantje bij a la Chippendales, ik heb veel tijd en hoereer graag. Wel mis ik mijn rechteronderbeen, maar dat kunnen we wel oplossen door 1/4 van mijn loon in te korten aangezien dat ook het deel is van mijn lichaam dat ik mis. Helaas heb ik ook geen gevoel voor ritme en ben ik zo stijf als een hark, maar zoals het eeuwenoude Japanse gezegde luidt: ''Al geef je een stijve hark een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding''.

Ik hoor graag van u.
Groetjes,

Peanuthead95

Whaha:roflol:
 
Ikzelf ben niet geschikt, echter ik ken wel iemand:
Hij staat hier bekend als sniperx, en in het echt heet hij Brian. Hij is niet meer actief hier maar hij is een echte legende!iedereen hier wil hem zijn, dat fysiek en die looks... En dan ook nog zijn ongekende charme!
Nog wat pluspunten;
-hij is erg gevoelig en galant
-je hoeft hem alleen wat blikken cola te geven om aan zijn kcal behoefte te komen
-hij woont nog thuis dus je hoeft hem geen woonvergoeding te betalen.

Dus contact snel een mod die hebben vast wel zijn contactgegevens.
 
testofles kan ook. reus van 2 meter 130 kg en droog! welke vrouw wilt niet deze buffel op dr hebben? :P
 
Geachte,

Ikzelf ben geen kandidaat maar een goede vriend van mij ziet het zeker zitten. Hij post hier onder de naam: I_xzxzxz_I. Hij kan echter nog niet reageren omdat hij opgepakt is voor het afsteken van illegaal vuurwerk, dus ik hoop dat dit geen probleem is.

met vriendelijke groeten,

Edje
 
ik ruik poep
 
Back
Naar boven