MuscleMeat

supplementen

Bezoekers in dit topic

kleinejongen

Novice
Lid geworden
9 jan 2013
Berichten
8
Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
80kg
Vetpercentage
14%
Ik gebruik op het moment weight gainer, eiwit shakes, creatine en pre-workout.
mijn vraag is wat ik het beste wanneer kan nemen?

Ik neem nu 's ochtends weight gainer + eiwit shake,

voor mijn training weight gainer + creatine en pre workout
na mijn training eiwit shake

's avonds weight gainer + eiwit shake.
 
ten eerste ligt het er aan hoe je voedingsschema eruit ziet. Maar aan de hand van je supps zou ik het zo doen.
's ochtends creatine + weightgainer. voor je training pre workout en na je training eiwitshake. Voor het slapen gaan weightgainer.
 
Er zitten al eiwitten in een weightgainer. Het beste kan je gewoon voeding eten. Als je dan niet aankomt doe je er voor het trainen een weightgainer bij. Als je geen eiwitten bij het ontbijt hebt dan kan je dan een eiwitshake nemen. Doe gewoon geen pre workout want die gainer geeft je genoeg kh om goed op te kunnen trainen. Verder gewoon goed eten. Creatine kan maar raad ik aan als je je plafond hebt bereikt, neem aan dat je daar nog lang niet bent?
 
Typisch he, eerst kopen en gebruiken en achteraf vragen gaan stellen... 6 shakes per dag komop man..

Je neemt OF een eiwit shake OF een weight gainer, maar niet alletwee op hetzelfde tijdstip van de dag..
 
Typisch he, eerst kopen en gebruiken en achteraf vragen gaan stellen... 6 shakes per dag komop man..

Je neemt OF een eiwit shake OF een weight gainer, maar niet alletwee op hetzelfde tijdstip van de dag..

Dit is mij verteld door een medewerker van mijn sportschool. Hij zei dat dit het beste was om snel massa aan te komen op basis van mijn voedingsschema. Ben wel benieuwd of dit zou werken, aangezien ik van alleen weight gainer en mijn dagelijkse voeding niet aankwam of vooruitgang boekte. Hij vertelde mij dat ik minstens 3500 calorieen per dag nodig had om massa aan te komen, en haal slechts 2500 uit mijn dagelijkse voeding. Het is niet zo dat ik zomaar een vitamine winkeltje in ben gerend en wat potjes heb uitgezocht, deze combinatie op deze manier werd mij aangeraden door iemand die er verstand van zou moeten hebben. Wat dus blijkbaar niet zo is.

En ik neem geen 6 shakes hoor, gooi die weight gainer en eiwit bij elkaar .
4 shakes op een dag dus.

Er zitten al eiwitten in een weightgainer. Het beste kan je gewoon voeding eten. Als je dan niet aankomt doe je er voor het trainen een weightgainer bij. Als je geen eiwitten bij het ontbijt hebt dan kan je dan een eiwitshake nemen. Doe gewoon geen pre workout want die gainer geeft je genoeg kh om goed op te kunnen trainen. Verder gewoon goed eten. Creatine kan maar raad ik aan als je je plafond hebt bereikt, neem aan dat je daar nog lang niet bent?

Heb inderdaad mijn plafond nog lang niet bereikt, is het dan af te raden? Ook het gebruik van creatine werd mij aangeraden door iemand van de sportschool, maar het is bij deze wel duidelijk dat ik niet naar hem moet luisteren. Ook al lijkt het voor hem prima te werken, is een aardig grote jongen haha
 
2500 kcal is een muizenbeetje. Wat dacht je ervan om gewoon meer te eten? Met ontbijt met veel ontbijtgranen, brood met dik pindakaas, brood met ei, bananen tussendoor en een pak volle melk per dag kom je een heel eind, verder dan 2500 kcal. Vlees bij het avondeten, kwark voor het slapen en die shake heb je gewoon niet meer nodig.

Nu je dan toch die pot hebt, neem dan alleen shakes voor het trainen.

En ik eet niet vier keer per dag bij McDonalds. Ik eet gewoon vier menu's achter elkaar. Twee shakes in een beker is nog steeds twee shakes.
 
Pre-workout direct voor het slapen gaan helpt significant in je herstel!
 
Back
Naar boven