AndroidHealthClinic

Te gespierde armen, wat te doen?

Bezoekers in dit topic

98PR

Novice
Lid geworden
9 jan 2013
Berichten
1
Waardering
0
Hallo,
Ik had een vraag en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik bodybuild nu bijna 2 jaar en in verhouding met de rest van mijn lichaam vind ik mijn armen te gespierd/groot. Ik train mijn biceps en tricpes al enige tijd niet meer afzonderlijk, maar bij borst- en rugoefeningen ontkom je er niet aan. Ik ben bang dat mijn armen blijven groeien terwijl ik dat juist niet wil. Ze worden nu zo groot dat ik het lelijk begin te vinden. Wat kan ik hieraan doen? Moet ik ze juist wel trainen maar met een andere intensiteit?

Alvast bedankt.
 
:roflol: de rest trainen?
 
:roflol: de rest trainen?

Of stoppen met eten

Of je biceps eraf snijden met een mes

Maar ik zou doen wat snakeman zegt

Probeer bij je borst en rug oefeningen vooral op borst en rug te concentreren, squueeeezzeeee

Gebruik desnoods een wat lager gewicht zodat je je armen minder gebruikt
 
foto van je lelijke opgezwollen armen :rolleyes:
 
  • Like
Waarderingen: ive
Foto's plaatsen , vetpercentage verlagen , jezelf niet zo aanstellen want het zal best niet zo erg zijn zoals je het hier neer typt.
 
Every day is bi's.

3qaktm.jpg




inb4 obvious troll is obvious
 
Dus in feite gewoon een curlbro...
 
Hallo,
Ik had een vraag en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik bodybuild nu bijna 2 jaar en in verhouding met de rest van mijn lichaam vind ik mijn armen te gespierd/groot. Ik train mijn biceps en tricpes al enige tijd niet meer afzonderlijk, maar bij borst- en rugoefeningen ontkom je er niet aan. Ik ben bang dat mijn armen blijven groeien terwijl ik dat juist niet wil. Ze worden nu zo groot dat ik het lelijk begin te vinden. Wat kan ik hieraan doen? Moet ik ze juist wel trainen maar met een andere intensiteit?

Alvast bedankt.

niet trainen.
 
Minder spinazie, popoye!
 
rugoefeningen strikter uitvoeren
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
potverdomme weer zo'n topic. Plaats foto's of gtfo. serieus.
 
Pics or gtfo
 
plaatsvervangende schamen, ga je serieus over te "gespierde" armen beginnen op een bodybuilding forum? :rofl:
 
Pic?

[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven