XXL Nutrition

Haan gekraai van buren 3 uur sochtends elke dag (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

prono

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
14 nov 2007
Berichten
943
Waardering
42
Lengte
1m73
Massa
82kg
Vetpercentage
12%
Elke fokking morgen begint een haan te kraaien tegenover mijn appartement rond 3 uur in de morgen.
krijg er slapeloze nachten van en dit heeft effect op mijn concentratie op mn werk.
ik weet niet precies waar het vandaan komt.
wat valt hiertegen te doen?
doet de politie hier iets tegen? lijkt me niet normaal zoiets in een woonwijk...


:mad:
 
Elke fokking morgen begint een haan te kraaien tegenover mijn appartement rond 3 uur in de morgen.
krijg er slapeloze nachten van en dit heeft effect op mijn concentratie op mn werk.
ik weet niet precies waar het vandaan komt.
wat valt hiertegen te doen?
doet de politie hier iets tegen? lijkt me niet normaal zoiets in een woonwijk...


:mad:

zoeken waar het vandaan kome en dan een gebraden haantje eten ..
.. Ik ben haantje de voorste :D
 
Sowieso eerst aangeven bij die eigenaar. Vraagt de politie altijd naar.
 
Als dat maar sinds kort is, heeft de eigenaar waarschijnlijk die beesten kort geleden gekocht zonder toestemming.
Tenminste, als je hier in Rotterdam kippen wilt (iig in mijn wijk) moet je toestemming vragen bij de woningbouw en toestemming van de buren als ik het goed heb.
 
bel hem op en neem het gesprek op.
dit zal ongetwijfeld niet tot een oplossing leiden dus kun je met zijn "onwilligheid de overlast te beperken" naar de polizie gaan.
met een beetje geluk heb je op je opname:
- dat hij ook toegeeft dat het beest om 3 uur kraait
- dat hij aangeeft er niets aan te willen doen.
Geeft hij aan zelf het beest de nek om te draaien, ben je meteen klaar natuurlijk.
Stuur verder een brief naar andere omwonenden, erg belangrijk voor het aandragen van een dergelijke zaak bij de plizie. Verzamel evt handtekeningen.

Aan de andere kant: als je niet het idee hebt het via de officiele weg te kunnen/willen bewandelen, dat kun je je beter geheel in de anonimiteit hullen, bel niet, mail niet, klaag er tegen niemand over. Want ga jij later alsnog die nek omdraaien, dan ben je meteen hoofdverdachte.

oja, als bellen niet werkt (of je kunt geen opname maken), dan zul je toch een aangetekend briefje moeten sturen.. kost je 6€.

nja, samengevat: als die haan in een goed te bereiken tuin staat.....
 
ik weet nog niet precies waar het vandaan komt ik woon in capelle aan den ijssel.
maar tegenover mijn appartement zijn vrijstaande huizen het komt uit die richting en is sinds een week.
of ik moet een keer in de nacht opstaan en lopen richting het geluid ofzo
 
kan je hem zien zitten ? loodjesgeweer srs
 
afknallen en opvreten
 
Elke fokking morgen begint een haan te kraaien tegenover mijn appartement rond 3 uur in de morgen.
krijg er slapeloze nachten van en dit heeft effect op mijn concentratie op mn werk.
ik weet niet precies waar het vandaan komt.
wat valt hiertegen te doen?
doet de politie hier iets tegen? lijkt me niet normaal zoiets in een woonwijk...


:mad:
http://www.youtube.com/watch?v=mnlam8eJw1E
 
Aangezien hanen eigenlijk pas beginnen te kraaien als de zon opkomt moet je kijken waar de lichten om 3 uur aangaan. Als dat niet het geval is space je em waarschijnlijk want die beesten slapen 's nachts.
Gewoon vragen of de eigenaar de lichten wilt uitlaten.
 
luchtbuks-blog.jpg


+

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

of:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Anders oorstopjes in, als dit niet teveel last geeft bij het slapen. Ben je er ook direct vanaf. Is wel shit dat je dan zelf genaaid bent.
 
ik weet nog niet precies waar het vandaan komt ik woon in capelle aan den ijssel.
maar tegenover mijn appartement zijn vrijstaande huizen het komt uit die richting en is sinds een week.
of ik moet een keer in de nacht opstaan en lopen richting het geluid ofzo

Dat is een optie je slaapt toch niet dan beter opzoek gaan naar waar het vandaan komt. Kun je toch altijd even babbeltje maken met de eigenaar.
 
Geluidsoverlast van dieren valt onder de milieupolitie
 
Wat dacht je van eens rond vragen waar het vandaan komt en dan een gesprek met de eigenaar aanknopen?
Zo moeilijk is het allemaal niet hoor.
 
Trouwens is een haan die zo vroeg kraait mogelijk een teken van dementie(of overbelichting).

De onze begon er helemaal af te draaien, was geen kukeleku meer maar KUKUUUUU-HUUUUUUUUUUUH alsof hij stikte om half 2 snachts.
 
Trouwens is een haan die zo vroeg kraait mogelijk een teken van dementie(of overbelichting).

De onze begon er helemaal af te draaien, was geen kukeleku meer maar KUKUUUUU-HUUUUUUUUUUUH alsof hij stikte om half 2 snachts.
Als je buren zon lamp bij de voordeur hebben die aanspringt als er iemand (of iets, een kat ofzo) langs loopt, dan is het ook logisch dat zon beest lawaai maakt
 
Back
Naar boven