MuscleMeat

'De hele wereld denkt nu dat ik een slet ben' (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Tjach. Zo erg is dat toch niet, je kan tenminste zeggen dat je bekend bent.. Maar mensen die dit doen moeten idd wel eens goed op de vingers getikt worden. Als straf mss eens een tijdje het slaafje doen spelen van de vrouwen die ze aan de schandpaal gehangen hebben..
 
Lekker boeiendddddddd
 
Zuur als je er op staat, maar vind het beetje overdreven allemaal. Snap alleen niet heel echt wat er zo grappig is enzo, maarja wie ben ik.
 
Gewoon aangifte doen, advocaatje regelen, advocaatje met FB laten mailen om identiteit van eigenaar te achterhalen, eigenaar permanent in je kelder opsluiten in gimpsuit en anaal vernederen tot hij je verteld wie je fotos heeft doorgegeven.
 
99,99% van alle wijven gebruiken facebook om erkenning te krijgen en voor zelfverheerlijking dus als het dan eens misloopt moeten ze niet huilen, wat voor foto's wijven er allemaal durven opzetten, allemaal om maar te kunnen horen van: 'mooie foto!!' 'supermooi' 'omg beautiful!!'
 
99,99% van alle wijven gebruiken facebook om erkenning te krijgen en voor zelfverheerlijking dus als het dan eens misloopt moeten ze niet huilen, wat voor foto's wijven er allemaal durven opzetten, allemaal om maar te kunnen horen van: 'mooie foto!!' 'supermooi' 'omg beautiful!!'


zonder te zeggen dat ik dat pesten goedkeur, maar hier zit wel een kern van waarheid in

de lelijkste wijven uit doen nu "PhOt0ScHoOtz" en altijd zijn er wel een paar whiteknights die moeten zeggen hoe mooi ze wel niet zijn

ego boost complete
 
zonder te zeggen dat ik dat pesten goedkeur, maar hier zit wel een kern van waarheid in

de lelijkste wijven uit doen nu "PhOt0ScHoOtz" en altijd zijn er wel een paar whiteknights die moeten zeggen hoe mooi ze wel niet zijn

ego boost complete
hihi :o maar dat doet bijna iedereen, niet een paar
 
"Toen ik gisteren van de bus stapte, hoorde ik iemand fluisteren: kijk, daar, die slet van die Facebook-pagina .'"

Tuurlijk :o
 
gobby €10
 
"Toen ik gisteren van de bus stapte, hoorde ik iemand fluisteren: kijk, daar, die slet van die Facebook-pagina .'"

sorry was niet mijn bedoeling om je te beledigen
 
Staat in 't artikel :o
 
‘Ik ben wat zwaarlijvig, dus als ze me pakken op mijn gewicht ligt dat heel gevoelig.'
altijd hetzelfde met die dikkerds
 
Dat gebeurd al heel lang toch, de digitale schandpaal.

Gewoon eens zoeken op 'bezems' op Youtube. Zijn van die schandpaal filmpjes waarin foto's van veelal (allochtone) meisjes staan waarvan de maker denkt/vindt dat ze sloeries zijn en zich niet 'gedragen'.

de meisjes heten bezeminas :o
 
Kan zeker negens meer checken? hahah :trollface:
 
Back
Naar boven