AndroidHealthClinic

Meer of minder eten (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

henk1994

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
19 apr 2010
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m50
Vetpercentage
1%
Net begonnen met krachttraining, train 3x per week en heb een schema met sportschool gemaakt.

Statistieken:

Lengte: 1.90
Gewicht 98 KG
Vetpercentage: 18,7

Ben zelf breed gebouwd, dus heb zeker aanleg voor krachttraining, nou vroeg ik me af of ik juist meer of minder moet gaan eten, aangezien mijn vetpercentage (redelijk) hoog is. Toch lijkt het me niet verstandig nu ineens minder te gaan eten omdat je toch voedingstoffen nodig hebt bij het trainen.

Iemand tips?
 
Eerst cutten tot 10-12 vp%
 
Net begonnen met krachttraining, train 3x per week en heb een schema met sportschool gemaakt.

Statistieken:

Lengte: 1.90
Gewicht 98 KG
Vetpercentage: 18,7

Ben zelf breed gebouwd, dus heb zeker aanleg voor krachttraining, nou vroeg ik me af of ik juist meer of minder moet gaan eten, aangezien mijn vetpercentage (redelijk) hoog is. Toch lijkt het me niet verstandig nu ineens minder te gaan eten omdat je toch voedingstoffen nodig hebt bij het trainen.

Iemand tips?

Hoe weten wij nou of je meer of minder moet gaan eten
We weten toch niet wat en hoeveel je eet
Zou zelf ff uitrekenen wat je nodig hebt
http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/begint-maken-goed-voedingsschema-68557/
En dan met die stats omdat je net begint zoiezo niet gaan cutten
Eerder clean bulken en hard trainen :)
 
bedankt
 
Bulken op 19%, sure. Hartstikke onzin om jezelf dan nog vetter te laten worden, 19% is al aardig hoog.
En met een laag vet percentage zul je makkelijker spiermassa aanzetten (hoger testosteron gehalte dan)
 
Bulken op 19%, sure. Hartstikke onzin om jezelf dan nog vetter te laten worden, 19% is al aardig hoog.
En met een laag vet percentage zul je makkelijker spiermassa aanzetten (hoger testosteron gehalte dan)

Hoe weet je nou dat die minder moet gaan eten zonder dat je weet wat die eet
:( denk dat die wat schoner moet gaan eten en omdat die pas begint zou ik zelf niet te weinig eten
Hij moet gewoon eens een schema maken en dan kan je kijken of die meer of minder moet gaan eten
Hij gaat geen kuur doen waar die eerst op 12% moet staan
Lekker schoon eten en knallen
 
Ik zeg niet dat ie minder moet eten, ik zeg dat ie moet cutten. Iemand aansporen nog vetter te worden als ie al op 19% staat is idioot.
 
Eerst verantwoord gaan cutten. Ik heb vroeger ook de fout gemaakt om keihard te bulken vanaf een te hoog vetpercentage toen ik pas begon met trainen. Het gevolg is dat je wel megasterk bent in de gym maar er nog steeds uit ziet als een pannekoek.
 
Ik zeg niet dat ie minder moet eten, ik zeg dat ie moet cutten. Iemand aansporen nog vetter te worden als ie al op 19% staat is idioot.

Ik spoor niemand aan om vetter te worden en alsof 19% zo modder vet is
Ik zeg schoner gaan eten en een fatsoendelijk schema maken
Denk dat ie nou eet waar die zin in heeft
 
Back
Naar boven