AndroidHealthClinic

lichte steken * pijn * midden onderin van schouderblad

Bezoekers in dit topic

roidmuncher666

Cool Novice
Lid geworden
23 dec 2012
Berichten
80
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
87kg
Vetpercentage
12%
zoals de titel het al zegt heb ik daar last van, en het rare is dat ik hier alleen last van heb gehad tijdens een kuur, kan dit komen door de snellere groei of iets dergelijks ?

het begint ook pas bij de 6e/7e week beetje pijn te doen.

iemand dit ook gehad ?

hier een afbeelding :
r01qp3.jpg
 
ik heb daar ook last, al heeeeel lang :P
wat het is weet ik niet

ik ga me huisarts in de eerste instantie niet vertellen dat ik on ben.
puur gewoon omdat het wss niet van toepassing is ICM mijn hoge bloeddruk, en omdat het een nieuwe huisarts is. en niet gelijk een beeld wil scheppen van ik gebruik alles
 
Kan zooooveel zijn,... moet je echt ff voor naar laten kijken om het zeker te weten.


Wss: een goede knoop in je spier,... laat eens een goede sportmassage doen ;)

Erger vb :
-Heb je ook pijn in je borst, arm ? Ikzelf heb meermalen een pericaditis gehad (ontsteking hartzakje) icm met die andere pijnplekken zou dat ook nog eens kunnen.
- lichte longontsteking,.. ook mogelijk.

Maw,.. op internet zoeken naar je "kwaaltje" is echt het slechtste wat je kunt doen,.. vaak komen er alleen maar de wat "ergere" dingen naar voren, en zit je je straks druk te maken terwijl je gewoon een flinke knoop in je spier hebt zitten ;)
 
Kan zooooveel zijn,... moet je echt ff voor naar laten kijken om het zeker te weten.


Wss: een goede knoop in je spier,... laat eens een goede sportmassage doen ;)

Erger vb :
-Heb je ook pijn in je borst, arm ? Ikzelf heb meermalen een pericaditis gehad (ontsteking hartzakje) icm met die andere pijnplekken zou dat ook nog eens kunnen.
- lichte longontsteking,.. ook mogelijk.

Maw,.. op internet zoeken naar je "kwaaltje" is echt het slechtste wat je kunt doen,.. vaak komen er alleen maar de wat "ergere" dingen naar voren, en zit je je straks druk te maken terwijl je gewoon een flinke knoop in je spier hebt zitten ;)

Zoals xxltje zegt, ga eens naar goede masseur of osteo, ik weet niet of ik identiek hetzelfde probleem heb maar ts mijn schouderbladen komen steeds 2 schakels vast te zitten en krijg er dan ook vervelende pijn, maar voel dat daar dan ook als ik men nek hard naar links of rechts draai(goed strekken) hoop dat je het beetje begrijpt wat ik wil zeggen?

Maar goede osteo doet wonderen is het iets dat vast maakt hij het los, is het spiergebonden kan hij goede massage geven wat wonderen verricht!!
 
Kan zooooveel zijn,... moet je echt ff voor naar laten kijken om het zeker te weten.


Wss: een goede knoop in je spier,... laat eens een goede sportmassage doen ;)

Erger vb :
-Heb je ook pijn in je borst, arm ? Ikzelf heb meermalen een pericaditis gehad (ontsteking hartzakje) icm met die andere pijnplekken zou dat ook nog eens kunnen.
- lichte longontsteking,.. ook mogelijk.

Maw,.. op internet zoeken naar je "kwaaltje" is echt het slechtste wat je kunt doen,.. vaak komen er alleen maar de wat "ergere" dingen naar voren, en zit je je straks druk te maken terwijl je gewoon een flinke knoop in je spier hebt zitten ;)
Eens, ga eens naar de manuele therapeut, mss heb je het gewoon overbelast.
Denk overigens als het met je hart te maken zou hebben, dat het aan de linkerkant zou zijn.
 
Back
Naar boven