Fitness Seller

Man waant zich bij 300 km/u F1-piloot en schudt politie af (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Blijkbaar wel...anders stop je en betaal je die boete van 1000-1500 euro toch gewoon? ;)
 
Als hij gestopt was zou hij er iig een stuk goedkoper vanaf zijn gekomen. Nu is het een torenhoge boete en een RS5 die wat schade heeft opgelopen :roflol:
Idioot idd.
als je zo'n auto kan betalen interesseert je dat vast niet veel;)
Dan had hij gewoon een man moeten zijn en die boete aanvaarden.
Blijkbaar wel...anders stop je en betaal je die boete van 1000-1500 euro toch gewoon? ;)
Niet eens zoveel, check mijn post met foto van boete.
 
Blijkbaar wel...anders stop je en betaal je die boete van 1000-1500 euro toch gewoon? ;)


mayb dacht ie: ben nu toch al me rijbewijs kwijt.
**** ze maar.

Ken genoeg die zo denken :roflol:
 
Ja zo heb ik ook een keer gedacht...boete van +1900 euro. Een keer en nooit meer, ze krijgen je toch wel te pakken op de een of andere manier.

En zijn rijbewijs was hij nooit kwijt geweest met ''slechts'' 157kmu...



---------- Post toegevoegd Fri 11 Jan 2013 om 10:44 ----------

Idioot idd.

Dan had hij gewoon een man moeten zijn en die boete aanvaarden.

Niet eens zoveel, check mijn post met foto van boete.

Klopt ja...dacht ff dat hij 250 reed maar het was slechts 157kmu. Was misschien een boete van ca 600 euro geweest dan?
 
Laatst bewerkt:
Ja zo heb ik ook een keer gedacht...boete van +1900 euro. Een keer en nooit meer, ze krijgen je toch wel te pakken op de een of andere manier.

En zijn rijbewijs was hij nooit kwijt geweest met ''slechts'' 157kmu...



---------- Post toegevoegd Fri 11 Jan 2013 om 10:44 ----------



Klopt ja...dacht ff dat hij 250 reed maar het was slechts 157kmu. Was misschien een boete van ca 600 euro geweest dan?

Jep maximum.
En rijbewijs mocht ie mooi houden (niet eens 50 teveel)
 
die heeft een A5, geen RS

Idd, hij zou willen dat hij een RS5 had.

OT:
Vind het wel baas van die Duitser :roflol:, met meer dan 300 km/u de politie afschudden haha.
 
god weet wat ze nog voor die slagboom gaan eisen :p
 
mayb dacht ie: ben nu toch al me rijbewijs kwijt.
**** ze maar.

Ken genoeg die zo denken :roflol:

mss had hij wel leuk handelswaar of erger in de kofferbak..
 
Voor wie wilt weten wat een boete kost op de A7, foto komt er aan, even bewerken :D
Twijfelde ook even om door te rijden, aangezien je die kerels inderdaad snel kan afschudden met een snelle wagens, maar aan de grens overgang hang je er toch aan, dus maar gestopt.
Boete was onmiddellijk te betalen btw :p

s335gm.jpg



Wat een retard wel om aan die snelheid weg te rijden, aanvaard je boete man.

Shit, hoeveel te hard reed je?

edit: 204
 
mss had hij wel leuk handelswaar of erger in de kofferbak..

Dit idd, had daar nog niet aan gedacht. Miss had hij wel drugs bij ofzo en die heeft ie nou wel mooi kunnen afleveren.
 
Shit, hoeveel te hard reed je?

edit: 204

Frans is blijkbaar niet het sterkste punt van Nederlanders :o kreeg er al meerdere vragen over.
Geklokt aan 204.

Edit: zie dat je het zelf ook al had.
 
Dit idd, had daar nog niet aan gedacht. Miss had hij wel drugs bij ofzo en die heeft ie nou wel mooi kunnen afleveren.
haha ja precies.

Hij zal ook wel denken "So long gayboys". Kheb net het 20 voudige verdient.
 
haha ja precies.

Hij zal ook wel denken "So long gayboys". Kheb net het 20 voudige verdient.

Moet bijna wel, kan me niet voorstellen dat iemand voor de lol zulke stunts uit gaat halen.
 
Moet bijna wel, kan me niet voorstellen dat iemand voor de lol zulke stunts uit gaat halen.

Dan is het meestal op de terugweg dat coffertje vol dope zit (een Go Fast)

ik denk wel dat dit puur voor de lol was of Mr:Rs5 had een wapen op zak ...
 
Moet bijna wel, kan me niet voorstellen dat iemand voor de lol zulke stunts uit gaat halen.
Ghostrider ;)

Misschien was ie wel doorgesaust en had ie net daarvoor Need For Speed gespeeld? :D
 
Zal wel geen standaard RS5 zijn geweest, dan is bij 280 km/h (onbegrensd) het einde in het zicht.
 
Rijbewijs nemen ze enkel af in Frankrijk. Ze houden het daar even bij, maar in je thuisland mag je gewoon rijden hoor :D

Als dat rijbewijs in frankrijk ligt ? ( in beslag genomen) dan mag je hier toch niet rijden
Je hebt immers 'geen' rijbewijs meer? :p

Als mijn rijbewijs in NL wordt afgenomen, mag ik toch ook niet vrolijk in belgie gaan rondrijden?
 
Als dat rijbewijs in frankrijk ligt ? ( in beslag genomen) dan mag je hier toch niet rijden
Je hebt immers 'geen' rijbewijs meer? :p

Als mijn rijbewijs in NL wordt afgenomen, mag ik toch ook niet vrolijk in belgie gaan rondrijden?
Mogen ze zomaar een Nederlands rijbewijs in Frankrijk afpakken? Er staat toch op dat het een eigendom van de Nederlandse staat is.
 
Ik heb net zo iets mee gemaakt.
Vorig jaar in griekenland flink aan het planken, en haalde midden in de nacht op (de enige) 5 baans weg een politie auto in terwijl ik ergens tussen de 220 en 240 reed.

Het was pikke donker geen auto te bekennen en zag op het inhaal moment pas dat het een politie auto was die ik inhaalde. Toen z'n zwaailichten aangingen wist ik t al helemaal zeker :D

Toen binnen een seconde besloten nog meer gas te geven want hij lag inmiddels al een km behind. Was toch nog maar een paar km van me afslag vandaan. En inhalen ging hem sowieso niet worden want mijn topsnelheid ligt zo een 100km/u hoger dan hem.
4 minuten later was ik thuis.

Maar geloof mij, je hart bonkt in je keel dan :D
 
Back
Naar boven