AndroidHealthClinic

zijn er vrouwen met kinderen die een sixpack hebben?

Bezoekers in dit topic

dieko

Novice
Lid geworden
6 jan 2013
Berichten
12
Waardering
0
Lengte
1m66
Massa
52kg
Vetpercentage
16%
Zijn hier vrouwen die 2 of meer kinderen hebben en een sixpack hebben?

Ik heb zelf drie kids en zou graag hiervoor willen trainen. Ik ben al best slank en heb een laag vetpercentage. Ben alleen bang dat ik dan veel te dun zal worden. Wie heeft ervaring?
 
Meer spieren proberen op te bouwen door middel van juiste voeding en training en toch misschien nog wat meer vet kwijt raken.
 
Het is genetisch bepaald hoe goed jij een sixpack kunt krijgen. De enige manier om er achter te komen is om je vetpercentage te behouden en je buikspieren te trainen :p
Anyway, ik wil je niet demotiveren maar het wordt over het algemeen niet erg aantrekkelijk gevonden bij een vrouw. Waarom? Omdat gespierd zijn niet vrouwelijk is. Ik zou het veel mooier vinden als je gewoon goed strak bent, maar dan zonder zichtbare buikspieren.

Inb4 een sixpack bij vrouwen is wel mooi
 
Mijn vrouw. Ook na kids dus. Maar: ze heeft door problemen met spijsvertering een bijzonder (echt bijzonder) laag vetpercentage met daartegenover veel zwaar fysiek werk. Ook een aanleg om snel in spiermassa te groeien (snap dat in combi met dat spijsverteringsverhaal niet echt, maar goed). Na 6 weken zwaar klussen dikkere armpjes etc.

OT: ja lijkt me mogelijk.
Misschien toch nog iets verlagen van je vetpercentage en combineren met goede voeding en beetje krachttraining.

Succes

p.s. gezien die aanleg die ze heeft heb ik ze dus ook verplicht naar de gym gestuurd en begint ze binnen kort met trainen...........hopelijk wel andere dagen.
 
Check log van Miss h eens;)
 
Miss H volgens mij - maar het zal me niet verbazen als er meer dames zijn met goede abs
 
ik heb geen kinderen en geen abs... voor kinderen is het te laat... abs zijn in de maak :roflol:
 
  • Like
Waarderingen: KIKO
Natuurlijk zijn die er. Staan genoeg moeders on stage.

[Link niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Fri 11 Jan 2013 om 20:35 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Leuk!
 
Ze bedoelde hier op Dbb;)
 
mijn ma :P
srs
 
Nou en, mooie inspiratie toch!

Op DBB zijn er niet veel, maar dat betekent niet dat het niet mogelijk is.
 
Bedankt voor jullie reacties.

Ik kan me voorstellen dat niet iedereen het mooi vindt bij een vrouw. Wat ik zelf lelijk vindt zijn van die echte blokken bij een vrouw maar licht de contouren ervan vind ik wel mooi.

Is er een "standaard" gehalte qua vetpercentage waarbij bij vrouwen dit goed zichtbaar is. Verlies je niet ook veel spiermassa wanneer je je vetpercentage gaat verlagen?

Alvast bedankt voor het beantwoorden van mijn vragen.
 
Het verschilt van vrouw tot vrouw bij welk percentage dit echt zichtbaar is. Ligt ook aan de dikte van de spieren.

Bij sommige vrouwen (zie dinky) daalt het vet % en kom je toch spieren aan. Dus niet gezegd dat je bij vetverlies perse veel spieren moet gaan verliezen. Maar dat verschilt dus ook per persoon.

Belangrijk is dus goede voeding voor opbouwen spieren en daarnaast wat vet % naar beneden.
 
Bedankt voor jullie reacties.

Ik kan me voorstellen dat niet iedereen het mooi vindt bij een vrouw. Wat ik zelf lelijk vindt zijn van die echte blokken bij een vrouw maar licht de contouren ervan vind ik wel mooi.

Is er een "standaard" gehalte qua vetpercentage waarbij bij vrouwen dit goed zichtbaar is. Verlies je niet ook veel spiermassa wanneer je je vetpercentage gaat verlagen?

Alvast bedankt voor het beantwoorden van mijn vragen.

Qua BF voor vrouwen durf ik niet te zeggen. Maar wat je zegt: als man kijkende, de contouren zijn best sexy, maar echte blokken vind ik persoonlijk niet mooi bij een vrouw. Je doel is dus prima.

Waar een wil is, is een weg

(geen versierpoging, ik ben al jaren zeer ongelukkig getrouwd)
 
vet verliezen door meer/ zwaarder te trainen... spieren het signaal blijven geven dat ze moeten groeien. voeding op of heel licht onder onderhoud houden
 
Spiermassa is prima vast te houden als je niet te snel afvalt.

Vetpercentage verschil heel erg. Ligt nogal aan de verdeling van het vet over je lichaam. Bij mezelf zie ik ruim boven de 20% de contouren al wel, maar heb het meeste vet dan ook op mn heupen.

Wat mannen precies mooi vinden zou ik me niet te druk om maken. Vaak weten ze dat zelf niet eens joh. ;)
 
Spiermassa is prima vast te houden als je niet te snel afvalt.

Vetpercentage verschil heel erg. Ligt nogal aan de verdeling van het vet over je lichaam. Bij mezelf zie ik ruim boven de 20% de contouren al wel, maar heb het meeste vet dan ook op mn heupen.

Wat mannen precies mooi vinden zou ik me niet te druk om maken. Vaak weten ze dat zelf niet eens joh. ;)

Reported !
Tevens meegenomen in mijn topic !
 
Back
Naar boven