Fitness Seller

Hoge Bloeddruk! 1e week in kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

28

ps, wat zet je momenteel? (kuur)



maar sniezel groeit al snel op lage dosering toch?
Dus jou kuren zijn volgens mij ook niet hoog geweest.

Trouwens van je dokter nette reactie hoor.
 
Laatst bewerkt:
28

ps, wat zet je momenteel? (kuur)

500 test 12 weken
50 winny 4 a 6 weken
hGC
Aromasim
Nolva


en heb nog roa liggen voor het geval dat.

zelfde kuur als vorige keer. ging er goed op, en ben bijna jaar off geweest. dus zag het nut niet in van verhogen. enigste toevoeging was aro. en dat heb ik genomen omdat ik schijnbaar makkelijk gyno krijg
en merk dat ik behoorlijk gevoelig ben voor AAS. dus vond het verantwoordelijker om niet te verhogen

ik denk dat iedereen goed kan groeien op redelijke lage doseringen
alleen mensen denken alleen al snel dat meer beter is...
ik ben tevreden als ik 5kg VVM pak met deze kuur en me gezondheid goed blijft natuurlijk

ik gok dat de verhoogde bloeddruk die ik nu heb gewoon een resultaat is van de winstrol.
ik kuur samen met 2 vrienden. 1 daarvan heb ook een verhoogte bloeddruk. die ander ga ik morgen meten. als het het alle3 hebben zijn het gewoon de AAS
vraag me ook af hoeveel mensen hun bloeddruk meten tijdens hun kuur! volgensmij niet veel
 
Laatst bewerkt:
je hebt gelijk :P dacht het al toen ik het typte :o
maar denk wel dat je 4 a 5kg uit z'n kuur als dit kan halen als je niet super ervaren bent met juicen
 
maar sniezel groeit al snel op lage dosering toch?
Dus jou kuren zijn volgens mij ook niet hoog geweest.

Nou das ook alleen maar sinds ik HGH gebruik hoor.
Daarvoor kon ik zetten wat ik wilde, maar gebeurde niet zo veel. Maar heb inderdaad nooit hoge doseringen gehad.

Het lijkt wel alsof de transportatie van voedingstoffen naar me spieren echt laag is van mezelf.
En dat daarom die HGH zo goed bij me werkt. Maar misschien praat ik wel poep :D
 
pffff dure hobby dei HGH zelfs als je het goedkoop kan krijgen....
gaat er niet in zitten voor mij!

zou wel is tren willen proberen... maar ben bang voor de sides. DECA lijkt me niks...
HGH lijkt me wel wat... maar is super duur

net ff schouders doodgepompt in da gym! i feel good!!!!
denk als ik nu me bloeddruk check dat hij door het dak gaat :D
 
voor de gene die intresse hebben

500mg aspirine p/d
0,5mg folium zuur p/d

verlagen je bloeddruk best goed!!!

bloeddruk van 123/75 nu
 
Je zegt net dat het van je winny komt, maar je zei ook dat je het daarvoor al had..
 
dat is een vermoeden! ik had nog niet de mogelijkheid om me bloeddruk te checken.

ik ging daar van uit omdat ik al 3 weken hoofdpijn had.
maar volgens mijn dokter was dat niet mogelijk aangezien me bloeddruk daar niet hoog genoeg voor was

vandaar dat ik de winny blaim nu
 
okee gewoon gas geven, succes!
 
Nou das ook alleen maar sinds ik HGH gebruik hoor.
Daarvoor kon ik zetten wat ik wilde, maar gebeurde niet zo veel. Maar heb inderdaad nooit hoge doseringen gehad.

Het lijkt wel alsof de transportatie van voedingstoffen naar me spieren echt laag is van mezelf.
En dat daarom die HGH zo goed bij me werkt. Maar misschien praat ik wel poep :D

heheh dan is het nog steeds een dure grap :P

@botjebuilder

Gewoon een keer HGH proberen bro, ik denk dat jij het ook wel wat vind.
Je kan toch ook op 4 a 5 iu gaan zitten? dan vallen de kosten wel mee hoor.
 
Gast ik zou stoppen als ik jou was!!
Mensen die hier roepen: maak je heen zorgen blalal zijn niet goed!!
180 is geen grap je hart word gesloopt zo.. Zorg eerst dat je hartslag 120 bij 80 komt en begin dan met je kuur
 
Vraagje

Hallo beste mensen,

Ik ben bezig met een tv-reportage over het gebruik van AAS. Wil een van jullie wellicht contact opnemen voor een gesprek over het gebruik van anabole steroiden?

Dat kan op onderstaand emailadres.

Ik zal alles vertrouwelijk behandelen.

Met vriendelijke groet,

Guido van Ophoven / Nieuwsuur

guido.van.ophoven@nieuwsuur.nl
 
Hallo beste mensen,

Ik ben bezig met een tv-reportage over het gebruik van AAS. Wil een van jullie wellicht contact opnemen voor een gesprek over het gebruik van anabole steroiden?

Dat kan op onderstaand emailadres.

Ik zal alles vertrouwelijk behandelen.

Met vriendelijke groet,

Guido van Ophoven / Nieuwsuur

guido.van.ophoven@nieuwsuur.nl

Het is dat je een man bent, want de geschiedenis leert dat als een vrouw zo een oproep plaatst ze zwaar wordt afgekafferd. :D

Hoop dat mensen normaal reageren, missch dat steroiden eens een keer niet in zo een kwaad daglicht gezet worden na een goeie reportage :)
 
Het is dat je een man bent, want de geschiedenis leert dat als een vrouw zo een oproep plaatst ze zwaar wordt afgekafferd. :D

Hoop dat mensen normaal reageren, missch dat steroiden eens een keer niet in zo een kwaad daglicht gezet worden na een goeie reportage :)
alles moet negatief, verdient meer geld zo.
In before AAS shrinks piem0l
 
Hallo beste mensen,

Ik ben bezig met een tv-reportage over het gebruik van AAS. Wil een van jullie wellicht contact opnemen voor een gesprek over het gebruik van anabole steroiden?

Dat kan op onderstaand emailadres.

Ik zal alles vertrouwelijk behandelen.

Met vriendelijke groet,

Guido van Ophoven / Nieuwsuur

guido.van.ophoven@nieuwsuur.nl

lol ga ergens anders zitten spammen man.
ga echt niet meewerken aan z'n annabolen bash docu

+ ik ben geen zware gebruiker
 
Back
Naar boven