Fitness Seller

Sticky Het Motor Topic (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • gewoon in de handleiding van triumph, de eerste 400 km niet boven de 5000 toeren komen, en zo stelselmatig opbouwen op 1.800 km kan je hem pas volledig laten gaan
     
    Dit is ook dik zeg :eek:

    mv-agusta-f4-2013_03.jpg

    ik vind dit veel dikker:
    [Afbeelding niet meer beschikbaar]
     
    Damn, ziet er niet best uit. Veel schade aan zijn bike/zichzelf?

    Hmm, volgens mij had hij zelf z'n rug wat open liggen, omdat z'n shirt naar boven ging over het asfalt. Z'n helm was gebarsten (dikke shoei). Subframe en uitlaat waren volgens mij kapot. Weet het niet meer precies, is al even geleden.

    Heb toen ik zelf nog geen motor rijbewijs had ook eens op dat ding gereden, wat een kracht zit daar in zeg... Had nog een slipper clutch en was getuned enzo.
     
    Ook wel brute foto van toen die vriend van me nog op z'n Aprilia SXV 450 reed:

    ilbsck.jpg


    En bij deze, je ziet hem al sliden terwijl de bocht nog super ver weg is :roflol:

    2cztvkz.jpg
     
    Ook wel brute foto van toen die vriend van me nog op z'n Aprilia SXV 450 reed:

    ilbsck.jpg


    En bij deze, je ziet hem al sliden terwijl de bocht nog super ver weg is :roflol:

    2cztvkz.jpg

    lol dat is idd wel heel vroeg ja. hoor wel altijd over een SXV dat je meer staat te sleutelen dan dat je rijdt. maar mooie (en snelle) motoren zijn het zeker.
    maar zeg nou zelf, zo'n brullende 1-cilinder klinkt toch veel mooier dan zo'n 4-cilinder naaimachine:
    http://www.youtube.com/watch?v=-1gRB7WVuVM
     
    Laatst bewerkt:
    Pff als ik ooit zo'n agusta heb...
     
    dat is gewoon een crossmotor hoor? lul niet als je niks van motoren weet.
    .

    daar gaat 't niet om.. iedere 16 jarige vind zo'n ''KTM motor'' veel vetter als een ekte racer. :rolleyes:
     
    daar gaat 't niet om.. iedere 16 jarige vind zo'n ''KTM motor'' veel vetter als een ekte racer. :rolleyes:
    ik denk dat dat wel meevalt. als ik zo eens in mijn klas rond zou vragen gok ik dat bijna iedereen voor die ss zou gaan. maar ik ben gewoon een cross/SM fan. zo'n supersport doet me niks. geef mij maar gewoon een 250 4t crosser. dat vind ik veel mooier. Het liefst een Honda maar zo'n factory ktm is natuurlijk ook niet mis.
     
    Laatst bewerkt:

    Jij hebt nog nooit op een fatsoenlijke crossmotor/supermotard gereden waarschijnlijk. Racer rijdt iedereen op, in Nederland/Belgie kan je er ook niks mee. In de eerste versnelling zit je al op de max snelheid die je in Nederland mag rijden.
     
    Jij hebt nog nooit op een fatsoenlijke crossmotor/supermotard gereden waarschijnlijk. Racer rijdt iedereen op, in Nederland/Belgie kan je er ook niks mee. In de eerste versnelling zit je al op de max snelheid die je in Nederland mag rijden.

    idd en met een SM kun je ook veel harder bocht om. Hebben we het nog niet eens gehad over het lichte voorwiel :D
     
    Jij hebt nog nooit op een fatsoenlijke crossmotor/supermotard gereden waarschijnlijk. Racer rijdt iedereen op, in Nederland/Belgie kan je er ook niks mee. In de eerste versnelling zit je al op de max snelheid die je in Nederland mag rijden.
    Wie zegt er dat ik me aan de max snelheid hou? :dunno:
     
    Back
    Naar boven