XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest? (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • K*t vuurwerk en buren,
    ik ben wel de laatste die de politie belt maar de mensen zijn niet voor reden vatbaar,

    had aangebeld en kreeg de deur met de zelfde snelheid weer terug...
    en aangezien ik af en toe een barstende BOM ben, heb ik het maar zo gedaan....

    Ze komen zo , ik ben benieuwd........


    hoe is dit afgelopen?
     
    was erg lui vandaag, dus techniek bij deadlift was zeer slecht.. maar rest ging goed :D
     
    Alle mensen die ik chill vond zijn oftewel gebanned of weg uit frustratie..
    Wtf happend
     
    Opgefokt van hier tot ginder en dat na het trainen.:mad:
     
    pfff mijn broer moet 7duizend euro schadevergoeding bepalen voor een fietsongelukje:roflol:

    Esthetische schade noemen ze dat. Is dit bedrag wel gerechtvaardigd? Hij fietste vermoedelijk wel op het verkeerde fietspad maar dan nog. Eerst was het bedrag 1,3duizend euro maar nu overweegt mijn ma een advocaat in te schakelen. Iemand hier meer kennis over? Pfff esthetische schade, ik klaag toch ook niemand aan om hoe ik geboren ben:p Laat staan de dieperik in helpen. Misschien dat ik hier maar een topic moet over openen.
     
    pfff mijn broer moet 7duizend euro schadevergoeding bepalen voor een fietsongelukje:roflol:

    Esthetische schade noemen ze dat. Is dit bedrag wel gerechtvaardigd? Hij fietste vermoedelijk wel op het verkeerde fietspad maar dan nog. Eerst was het bedrag 1,3duizend euro maar nu overweegt mijn ma een advocaat in te schakelen. Iemand hier meer kennis over? Pfff esthetische schade, ik klaag toch ook niemand aan om hoe ik geboren ben:p Laat staan de dieperik in helpen. Misschien dat ik hier maar een topic moet over openen.

    ken het verhaal niet, maar esthetische schade is onzin. net of die gozer zo psychisch aangedaan is, en nu voort bang is van fietsen/auto's. :rolleyes:
     
    pfff mijn broer moet 7duizend euro schadevergoeding bepalen voor een fietsongelukje:roflol:

    Esthetische schade noemen ze dat. Is dit bedrag wel gerechtvaardigd? Hij fietste vermoedelijk wel op het verkeerde fietspad maar dan nog. Eerst was het bedrag 1,3duizend euro maar nu overweegt mijn ma een advocaat in te schakelen. Iemand hier meer kennis over? Pfff esthetische schade, ik klaag toch ook niemand aan om hoe ik geboren ben:p Laat staan de dieperik in helpen. Misschien dat ik hier maar een topic moet over openen.

    Uitleg over ongeluk?
     
    ken het verhaal niet, maar esthetische schade is onzin. net of die gozer zo psychisch aangedaan is, en nu voort bang is van fietsen/auto's. :rolleyes:

    Tis een vrouw, maar dat is niet zo belangrijk. of maakt dat een verschil. En wat wil je weten van het verhaal. Vraag maar de belangrijke punten, alles wat we erover weten(onze rechten) is mooi meegenomen. Er is zo'n onderhandelaar, ik weet niet hoe het heet geen advocaat maar iets anders, die mijn broer onderdruk heeft gezet en hem aangespoord akkoord te gaan met een provisie te betalen. Als hij die betaalt zegt, ook al is dat maar 300euro, zegt hij toch dat hij akkoord gaat met die betaling toch? (lees:€7000)

    Ben zelf een complete nitwit op dit domein.

    secondje, ik ga een topic aanmaken in de allerlei sectie.
     
    Wie kan me wat meer uitleggen over de BETA-formule?

    Heb het denk ik wel door, zoek alleen nog een goed voorbeeld/situatie schets :o
     
    Laatst bewerkt:
    Wie kan me wat meer uitleggen over de BETA-formule?

    Heb het denk ik wel door, zoek alleen nog een goed voorbeeld/situatie schets :o

    Beginvoorraad 1-1-2012: 800.000 stuks
    Het bedrijf heeft 2.000.000 stuks ingekocht en 2.500.000 verkocht
    Eindvoorraad 31-12-2012: ?

    0.8 - (2 - 2.5)

    BV + I - V = EV

    Of bedoel je een andere BETA?
     
    Back
    Naar boven