MuscleMeat

Log Kraft (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

lol hoe krijg je dat nou voor elkaar
lig je zo hoog op de bench
Ik bench in dit rack. De baar kwam tegen zo'n 'haak' aan. Eentje onder de rustpositie van de baar.
357_0.jpg


Ik denk dat ik wat te ver in het rack lag met het bankje. Of tijdens het unracken de baar niet te ver naar voren unracked. Ken beuren keertje. :)
 
Dl 5x5 150/160/175/185/195 laatste 2 mixed.

Echt helemaal naar de klote. Morgen rest
 
Yup, squat, bench e.d. op zolder en bij mn moeder deadlift en paar andere oefeningen. Ik heb twee homegyms :D

trainen bij moeders en daarna lekker blijven eten - ideaal :)
 
trainen bij moeders en daarna lekker blijven eten - ideaal :)

Tijd terug, Sjon. Nee, misschien beetje faggotstyle, maar als ik klaar ben met het deadliften aldaar vind ik het lekker om een peerijsje te eten. Denk door de suikers. Daarna uiteraard thuis kwark met ananas.

Wou gisteren trainen maar kwam wat tussen. Ik haal het zometeen in :)
 
Perenijsje :roflol:
Mooie serie deadlifts overigens. Ga die snel ook weer eens op 5jes pakken.
 
Tijd terug, Sjon. Nee, misschien beetje faggotstyle, maar als ik klaar ben met het deadliften aldaar vind ik het lekker om een peerijsje te eten. Denk door de suikers. Daarna uiteraard thuis kwark met ananas.

Wou gisteren trainen maar kwam wat tussen. Ik haal het zometeen in :)

Ik zou precies hetzelfde doen - alleen geen peren of kwark
 
Maar nog wel altijd wekelijks verhogen - reps omlaag en weer verhogen?
Damn had ik dat maar altijd gedaan, constanste progressie is eigenlijk toch wel gewoon de key.

Hoe kijk je erop terug? Wat zijn de voor- en nadelen? Valkuilen?
En hoe doe jij het in de k*t? ( of doe je dat niet heel serieus? )
 
Maar nog wel altijd wekelijks verhogen - reps omlaag en weer verhogen?
Damn had ik dat maar altijd gedaan, constanste progressie is eigenlijk toch wel gewoon de key.

Hoe kijk je erop terug? Wat zijn de voor- en nadelen? Valkuilen?
En hoe doe jij het in de k*t? ( of doe je dat niet heel serieus? )

Probeer wel elke keer te verhogen, maar regelmatig moet ik dat opschorten omdat ik in de laatste set faal. Ik heb met deadlift, military press en pull ups zeker progressie gemaakt alleen squat en bench vielen tegen. Valkuilen zijn dat je door de volume dag soms geen zin hebt om nog assistance te doen. En ik cut niet, maar vind het heerlijk om ook hard te lopen (10km 3x per week)en daardoor zijn mijn kracht gains flink minder geweest. Dom, maar doe het niet meer en merk nu wel dat ik wat meer energie heb voor kt.
 
Squat 3x3 115/130/145
Benchpress 3x3 105/115/130 (2)+(1)
Bent over rows 3x3 100/110/120

Toch maar wat verlagen met bp. Staat me tegen dat ik m niet 3 keer kan uitstoten met 130 :(
 
Met 65kg mag er al wel eens gegooid worden hé ;)

Sterk werk.
 
Misschien een x andere opbouw proberen met bench? Ik weet niet hoe zwaar je bent maar 130 2x lijkt me best netjes.
 
Back
Naar boven