AndroidHealthClinic

ontmoeting/ training in Haarlem

Bezoekers in dit topic

ik zit net ff die info te lezen van magnificent... aangezien ik een heel erge noob ben met betrekking tot subs... ik ken alleen whey en casseïne.

Een toename van zelfs 2-6 KG spiermassa in combinatie met een krachttoename van 40% is niet uitzonderlijk!

so hé.... ga ik ff schrikken als ik wakker wordt! :D
 
Van de smaak moet je houden. Ben er zelf niet gek op. Maar dat heb ik met sommige whey ook. Neus dicht en drinken. :p
 
Van de smaak moet je houden. Ben er zelf niet gek op. Maar dat heb ik met sommige whey ook. Neus dicht en drinken. :p
Ik krijg het ook alleen binnen als mijn shaker helemaal gevuld is met water, maar het werkt wel.

Een toename van zelfs 2-6 KG spiermassa in combinatie met een krachttoename van 40% is niet uitzonderlijk! Is ofcourse bullshit :roflol: 2-6kg aan vocht door de creatine kan misschien wel :P
 
Wat een aanstellers hier.
Ik heb de goorste pre workouts gewoon naar binnen gegooid. ( mensen hier weten vast wel welke;) )
Wegspoelen met water en klaar
 
Wat een aanstellers hier.
Ik heb de goorste pre workouts gewoon naar binnen gegooid. ( mensen hier weten vast wel welke;) )
Wegspoelen met water en klaar

Wordt hier toch ook gezegd? ;)
 
Super Grosje en Ron alvast voor jullie gedane moeite en echt super tof van XXL EN BODY&FITSHOP dat ze erop in zijn gegaan, gaan we wel even leuke groepsfoto maken:)
 
Wat een aanstellers hier.
Ik heb de goorste pre workouts gewoon naar binnen gegooid. ( mensen hier weten vast wel welke;) )
Wegspoelen met water en klaar
Nox pump? Dat bruine spul

Op zich is het niet slecht, maar na een paar dagen ben je dat echt beu die magnificent. Lijkt wel siroop dat je aan het drinken bent
 
Nox pump? Dat bruine spul

Op zich is het niet slecht, maar na een paar dagen ben je dat echt beu die magnificent. Lijkt wel siroop dat je aan het drinken bent

Die smaak is gewoon niet super lekker. Iets van tropisch moest het zijn ofzo. Mierzoet.
Maar je moet er wat voor over hebben:D
 
Ik deed magnificent altijd bij mijn Whey en dan als post workout lader. Dan valt het best te slikken hoor.
En als je een keertje pure Arginine hebt gehad eet en drink je alles.
 
ach gooien we er toch wat citroensap door ;)

---------- Post toegevoegd Sat 12 Jan 2013 om 19:24 ----------

in ieder geval ben ik heel benieuwd.
Je weet maar nooit, ze zouden met hun donatie een nieuwe klant kunnen vinden
 
oepsie
 
Ik heb best wel al verschillende middelen gebruikt Pre WO of Post WO. Boosters e.d.
Nu terug op Whey en soms creatine. Moet zeggen dat dit mij veel rustiger maakt en ik kan vel beter gefocust mijn training afwerken.
Ik ga nog wel een toevoeging zoals Muscle Protect erbij halen. Deze vind ik wel goed zijn werk doen. Je energie blijft dan hoog. Mijn gevoel is dan dat je net even meer kan pakken bij al je oefeningen.
Na een squat of deadlift ben je al wat moe en die Muscle Protect helpt me dan goed.

Hmmm ff overleggen met Ray denk ik.
 
Muscle protect heb ik ook nog staan. Ook eens weer proberen en zien of het verschil maakt.
 
ik heb nog helemaal niks geprobeerd... eigenlijk ook nog niet echt over nagedacht.
Een paar maand geleden had ik nog niet eens mijn doel helder :(
 
Wel whey of ook niks? Ik gebruik dat samen met de multipack van arsanal en soms de muscle protect. Verder niets.
 
Jullie willen niet weten wat ik allemaal in me mondje heb gehad....:eyebrow:
 
:roflol:
Harige,-blije-poes.png

:roflol:
 
Natty... dat was een inkopper ;) dat je daar intrapt

ja whey gebruik ik wel. Maar ook eigenlijk pas sinds kort.
En een multivitamine (telt dat ook ;) )
wat is multipack van arsanal?
 
Heb ook diverse soorten bocht door mijn keel laten gaan... neus dicht en doorslikken
Maar er zijn maar weinig supps de echt resultaat geven
Whey en creatine zijn bewezen maar de rest????
Kost een hoop centen al die supps dus ik beperk me ook tot een klein aantal supps
We hebben in ieder geval een hoop whey om te testen in alle soorten smaken.
 
Back
Naar boven