Fitness Seller

Dbb wat is mijn vp? 2 ontspannen buikfotos (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Jwdoetookmee

Monstrous Giant
Elite Member
10 jaar lid
Foto Contest x2
Lid geworden
27 apr 2012
Berichten
11.291
Waardering
6.037
Lengte
1m80
Massa
100kg
Vetpercentage
6%
Kunnen jullie hier iets mee?
Huidplooi gaf twee maanden geleden 11% aan, daar was ik het niet helemaal mee eens.
Beide pics zijn niet flexed

pens2_zpsd59f280a.jpg

pens1_zpsa0c5f9ac.jpg











Hieronder twee pics flexed, voor een betere impressie als nodig
5_zps36a5822c.jpg

1-1_zpsbe28bd81.jpg
 
op zicht.. 7 of 8
 
Sluit me volledig aan bij de 7-8
 
Ik sluit me aan bij bovenstaande.
 
Kwark gegeten? Haha

En ik denk ook 7 ofzo, echt geen 11 man, je staat veel droger, voor het oog in iedergeval wel, en daar draait het toch om?
 
rond de 7 zeker niet boven de 10.

Zijn je benen even droog? als je benen mee zijn gemeten zou het daar misschien door kunnen komen.
 
Laatst bewerkt:
Kwark gegeten? Haha

En ik denk ook 7 ofzo, echt geen 11 man, je staat veel droger, voor het oog in iedergeval wel, en daar draait het toch om?

Hoezo denk je dat ik kwark op heb :P?

---------- Post toegevoegd Sat 12 Jan 2013 om 00:28 ----------

rond de 7 zeker niet boven de 10.

Zijn je benen even droog? als je benen mee zijn gemeten zou het daar misschien door kunnen komen.

Benen zijn niet meegemeten, maar die zien er zo uit:
benen_zps743a93d0.jpg


---------- Post toegevoegd Sat 12 Jan 2013 om 00:30 ----------

Dank ieder voor de snelle reacties
 
Omdat je buik beetje bol staat (kan ook van normale eten hoor, of door de foto, is ook niks mis mee niet negatief) maar als ik kwark op heb voel ik me net ronnie coleman of een zwangere vrouw haha.

Zal denk meer door de foto komen als ik zo zie, of ligt aan mij :P
 
ik had net een liter melk, halve kilo kwark, en 2 repen chocola op in een half uur tijd. :P
 
Met de beenfoto erbij is er geen twijfel meer mogelijk dat het zeker geen 11% is maar eerder rond de 7 zoals de meeste al dachten. ;)
 
Minstens 11%.
 
Schattingen komen redelijk overeen! Thanks guise
 
Ong 8%, wie had je gemeten met huidplooi meter?
 
Instructeur bij de sportschool. Hij vroeg nog wat denk je zelf, ik zei 8. Zegt ie nee je zit wel stukkie hoger. Mja de ene meting is de andere niet natuurlijk
 
Instructeur bij de sportschool. Hij vroeg nog wat denk je zelf, ik zei 8. Zegt ie nee je zit wel stukkie hoger. Mja de ene meting is de andere niet natuurlijk

Nee drm.. Lijkt me zoiezo dat je onder de 11% zit,
 
Zware streeffysiek voor mij, hoelang train je al?
 
Ik denk minstens 15%, zit je aan de HGH ofzo? Dikke gut man op die eerste twee foto's.
 
Back
Naar boven