AndroidHealthClinic

Op zoek naar locatie voor eigen sportschool

Bezoekers in dit topic

firedsoul

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
19 dec 2004
Berichten
1.791
Waardering
16
Lengte
1m83
Hallo iedereen,

Ik ben op zoek naar een locatie omdat ik van plan ben een eigen sportschool te openen. Ik heb geen interesse in het overnemen van krachtapparatuur en dergelijke. Ik ben namelijk van plan fitnessapparatuur van eigen merk te gaan gebruiken die ik tevens ook ga verkopen. Er moet dus ook plaats zijn om deze spullen op voorraad te kunnen hebben als mensen krachtapparatuur willen kopen.

Het gaat echt een gym worden voor bodybuilding, powerlifting en strongman. De gym zal ook strongman equipment hebben en powerlifting equipment. Beetje hardcore zeg maar voor mensen die echt serieuze resultaten willen behalen. Zit er ook aan te denken wedstrijden te gaan draaien in de sportschool.

Ik heb in principe momenteel alleen interesse om een locatie te huren voor een mooie prijs. Het liefste in Gelderland. Als iemand dus een locatie beschikbaar heeft of toevallig van een mooie weet dan hoor ik het graag.
 
Thanks man. Minimaal 400 m2 denk ik. Weet je overigens de huur van dit pand of had je dit gevonden op internet? Ik zie namelijk geen prijs erbij staan.

Nee geen idee, gewoon even opgezocht. Beetje eigen belang bij een goede gym hier in de buurt!! :D
 
Nee geen idee, gewoon even opgezocht. Beetje eigen belang bij een goede gym hier in de buurt!! :D

Heb nog best goeie locaties gevonden op die site dus bedankt :). Nou je bent altijd welkom natuurlijk wanneer de gym is geopend :D.
 
Back
Naar boven