XXL Nutrition

J-Wheydoetookmee's lief dagboek (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Koelen doe je om zwelling tegen te gaan, je weet nog niet wat het is namelijk. Als je weet wat het is kan je met warmte doorbloeding verbeteren maar daar zou ik nog even mee wachten
 
lekkere training weer! wanneer komen er nieuwe pics? Ben benieuwd hoe je erbij staat bij een procentje of 12
 
Hoe komt t dat je zo droog kan blijven en maar gainen? Lucky genes of eet je onder onderhoud op rustdagen?
 
Hoe komt t dat je zo droog kan blijven en maar gainen? Lucky genes of eet je onder onderhou d op rustdagen?

Lichte bulk op trainingsdagen meestal (na hele zware trainingen 500+, meeatal 300 oid.
Op rustdagen eet ik wat minder, ong onderhoud. Met vet ben ik nu blijkbaar 2% oid gestegen, dus ik gain ook wel vet. Maar ik bulk niet heel extreem, dus gains zijn minder dan eat ze kunnen zijn, maar vet ook.
 
Ik steek het op geluk met de genen :o
 
Ik ook zeker gezien zijn eetschema :p

Vertel eens wat er mis is met mijn eetschema? Ik eet niet om de 3 uur 30 gram eiwit, geen 7 maaltijden per dag, en geen brocolli met kip?

Holy **** guise! :( Dan laat ik zien dat voeding allemaal niet zo nauw komt als dat iedereen hier denkt, en dan wordt het op 'geluk' gegooid.:o
 
Vertel eens wat er mis is met mijn eetschema? Ik eet niet om de 3 uur 30 gram eiwit, geen 7 maaltijden per dag, en geen brocolli met kip?

Holy **** guise! :( Dan laat ik zien dat voeding allemaal niet zo nauw komt als dat iedereen hier denkt, en dan wordt het op 'geluk' gegooid.:o

+1, uiteindelijk kom je gewoon aan voldoende eiwit en kcals... Maar omdat het niet allemaal complex is heeft het met je genen te maken :D:D
 
Vertel eens wat er mis is met mijn eetschema? Ik eet niet om de 3 uur 30 gram eiwit, geen 7 maaltijden per dag, en geen brocolli met kip?

Holy **** guise! :( Dan laat ik zien dat voeding allemaal niet zo nauw komt als dat iedereen hier denkt, en dan wordt het op 'geluk' gegooid.:o

:roflol:

90% komt niet weg met die voeding zoals jij en ik hoor :D

Ze zouden het eens allemaal 6 weken moeten proberen en er dan op terug komen of het geluk is of dat het inderdaad niet zo nauw komt.

Hoe is het met je schouder n.a.v. je laatste training?
 
Vertel eens wat er mis is met mijn eetschema? Ik eet niet om de 3 uur 30 gram eiwit, geen 7 maaltijden per dag, en geen brocolli met kip?

Holy **** guise! :( Dan laat ik zien dat voeding allemaal niet zo nauw komt als dat iedereen hier denkt, en dan wordt het op 'geluk' gegooid.:o

Er is niks mis mee, als het voor jou werk vooral blijven doen. Zelf eet ik 8 cleane maaltijden per dag 6 dagen in de week en ik zie er niet zo goed uit :(
 
Er is niks mis mee, als het voor jou werk vooral blijven doen. Zelf eet ik 8 cleane maaltijden per dag 6 dagen in de week en ik zie er niet zo goed uit :(

misschien des te meer bewijs dat dat cleane eten niet perse nodig is/garant staat voor betere resultaten?
 
:roflol:

90% komt niet weg met die voeding zoals jij en ik hoor :D

Ze zouden het eens allemaal 6 weken moeten proberen en er dan op terug komen of het geluk is of dat het inderdaad niet zo nauw komt.

Hoe is het met je schouder n.a.v. je laatste training?

Hoezo komt 90% er niet mee weg dan? Mijn voedingspatroon is er in het afgelopen jaar qua gezondheid ook voor geen k*t op vooruit gegaan (maw; flink achteruit), echter boek ik gewoon progressie in zowel kracht als omvang
 
Hoezo komt 90% er niet mee weg dan? Mijn voedingspatroon is er in het afgelopen jaar qua gezondheid ook voor geen k*t op vooruit gegaan (maw; flink achteruit), echter boek ik gewoon progressie in zowel kracht als omvang

Omdat velen niet goed reageren op suiker.
 
Maar je hebt toch ook al eerder getraind dus deels spiergeheugen?
 
Maar je hebt toch ook al eerder getraind dus deels spiergeheugen?

yesh klopt, dat scheelt wel een stuk denk ik.

---------- Post toegevoegd Mon 14 Jan 2013 om 20:40 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=3CSXh1kcxWk

Filmpje van 190*1 Deadlift afgelopen week. Merk dat ik meer tegen mn max aan kom te zitten. Had vantevoren wel 150*6 en 170*6 gedaan, dus wel hoop energie kwijt al.
 
Update 14 januari

Training:
****ing lekkere training. Was een beetje bang, aangezien ik vorige week maar 2 fatsoenlijke trainingen heb gehad vanwege ERGE last van mn schouders. Hele week rustig gehouden en hoefde gelukkig niet te werken. Wel 3 a 4 dagen echt flink last gehad, maar gaat nu wel weer ok:

Had 3/4 schep assault op en 3/4 schep noxipro met 1,3, dus dat verklaart misschien ook wel wat.
Anyway:
Pullups widegrip bodyweight x10; hammergrip bw+22x8; hammergrip bw+32x6 en 4x bw widegrip; widegrip bw x6 en hammergrip bodyweight x 4

Lat pulldown widegrip 64kg x8; smallgrip 54kg x10; smallgrip 54kg x12

Tbars 60kg x12; 80kg x10; 100kg x6

Machine rear delt flyes (niet zwaar, beetje voor t branden) 3setjes 30kg x15

Dumbbel flyes 12kg x12 en 6x chestpress; 24kg x12 + 6x chestpress; 30kg x10; 30kg x10

Low cable chest fly 3 setjes 30kg x10

one arm cable pushdown 12kg x12; 16kg x12; 22kg x12

cable kickbacks 9kg x10; 12kg x10; 12kg x10
 
Update 14 januari

Training:
****ing lekkere training. Was een beetje bang, aangezien ik vorige week maar 2 fatsoenlijke trainingen heb gehad vanwege ERGE last van mn schouders. Hele week rustig gehouden en hoefde gelukkig niet te werken. Wel 3 a 4 dagen echt flink last gehad, maar gaat nu wel weer ok:

Had 3/4 schep assault op en 3/4 schep noxipro met 1,3, dus dat verklaart misschien ook wel wat.
Anyway:
Pullups widegrip bodyweight x10; hammergrip bw+22x8; hammergrip bw+32x6 en 4x bw widegrip; widegrip bw x6 en hammergrip bodyweight x 4

Lat pulldown widegrip 64kg x8; smallgrip 54kg x10; smallgrip 54kg x12

Tbars 60kg x12; 80kg x10; 100kg x6

Machine rear delt flyes (niet zwaar, beetje voor t branden) 3setjes 30kg x15

Dumbbel flyes 12kg x12 en 6x chestpress; 24kg x12 + 6x chestpress; 30kg x10; 30kg x10

Low cable chest fly 3 setjes 30kg x10

one arm cable pushdown 12kg x12; 16kg x12; 22kg x12

cable kickbacks 9kg x10; 12kg x10; 12kg x10

Zie hier de schouderprobs in terug. Als ik zo vrij mag zijn. Echt alles geprobeerd voor je problemen ? Alternatieve geneeswijzen, ik roep maar wat, maar eeuwig sonde als je met een goed fysiek er niet alles kan uithalen door een klote blessure.
 
Back
Naar boven