Fitness Seller

Voedingsschema voor massa? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nielsjuhh01

Novice
Lid geworden
13 nov 2012
Berichten
25
Waardering
0
Lengte
1m94
Massa
84kg
Vetpercentage
8%
Beste DBB's,

Als eerst wat historie vooraf; ik ben ongeveer 1,5/2 jaar actief in de sportschool, ik woog 130 kilo en ben in totaal 50 kilo afgevallen, maar heb inmiddels 14kg gegained , ik weeg nu 94 kilo en ben 194cm lang. Nu ben ik verslaafd geraakt aan het fitnesse en ben 4 maanden echt serieus bezig met trainen en mijn voeding, ik train nu 6 keer per week waarvan 4x intensief en ik hoop dat jullie mijn voedingsschema kunnen checken voor verbeterpunten of tips. Ik wil richting de 10% vet gaan werken en daarnaast spiermassa opbouwen.

btw ik heb op dit forum meerdere malen gelezen dat het eten van een portie noten s'avonds niet aan te raden is, aangezien deze (begreep ik) voornamelijk opgeslagen zouden worden als vet. Ik heb nu 25gr cashewnoten bij mijn kwark in mijn schema, raden jullie aan deze eerder op de dag te eten of maakt dit niet zoveel uit?

Alvast bedankt!
 

Bijlagen

  • Voedingschema normal.xls
    326,5 KB · Weergaven: 29
Laatst bewerkt:
Als je 6 keer per week sport mag je denk ik gerust wat meer eten. Je onderhoud is al 3817 kcal volgens de berekening.
3144 kcal is dus al een flinke cut (hier zul je geen spiermassa mee aanmaken).
 
Als je 6 keer per week sport mag je denk ik gerust wat meer eten. Je onderhoud is al 3817 kcal volgens de berekening.
3144 kcal is dus al een flinke cut (hier zul je geen spiermassa mee aanmaken).

Bedankt voor je reactie!
Ik heb m'n schema al iets aangepast (300ml melk en 100gr brinta bij het ontbijt), maar wat zou ik nog meer kunnen veranderen om die hoeveelheid kcal te halen?
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven