MuscleMeat

Mijn Kuur voorstel

Bezoekers in dit topic

Armenian

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
3 nov 2007
Berichten
4
Waardering
0
Mijn eerste kuur voorstel met stats:

-Leeftijd: 23
-Trainingjaren: 3 jaar waarvan 2 serieus
-Lengte: 184cm
-Gewicht: 92/93 KG
-Vet: 13%
-Doel: Meer massa, + meer calo's in dieet en ricthing 100kg.

Kuur voorstel:

WK 1-10 Test E 500mg EW (2pins)
WK 1-15 Nolvadex 20mg ED
WK 12-15 Clomid

*Clomid zal Dag1 300mg, 10 dagen 100mg vervolgens 10 dagen 50mg = 3 weken totaal.

Twee vragen wat betreft de bovengenoemde:

1.Nu ik alleen maar serms gebruik en gyno beetje vrees ben ik van plan om een AI achter de hand te houden (aromasin/arimidex). Of zal ik nolva vervangen en bij voorkeur aromasin ED op 12,5mg toedienen van wk 1-15? (ook beter voor de portemonnee)

2. Als ik toch besluit Test E van week 1-12 te doen, is de PCT nog goed of opschroeven naar 4 weken?

Alvast bedankt!
 
Laatst bewerkt:
nakuur Nolvadex op 20mg ed voor 4-5 weken is voldoende, zie niet in waarom je 15 weken Nolvadex wil nemen en een shitload aan Clomid
 
nakuur Nolvadex op 20mg ed voor 4-5 weken is voldoende, zie niet in waarom je 15 weken Nolvadex wil nemen en een shitload aan Clomid

Bedankt voor je reactie, dus als ik het goed begrijp alleen Test E de eerst 10/12 weken en twee weken daarna 4 weekjes op 20mg nolva ed, zo simpel als dat?

Ik doe mijn research grootendeels op engelse sites maarja mening verschil blijf je altijd houden ben ik bang.. uiteindelijk moet ik het zelf weten :cool:
 
Yes, 10/12 weken Test E.
Dan twee weken wachten na je laatste inject, dan starten met 20mg nolva voor 4/5 weken.
 
Bedankt voor je reactie, dus als ik het goed begrijp alleen Test E de eerst 10/12 weken en twee weken daarna 4 weekjes op 20mg nolva ed, zo simpel als dat?

Ik doe mijn research grootendeels op engelse sites maarja mening verschil blijf je altijd houden ben ik bang.. uiteindelijk moet ik het zelf weten :cool:

En wat is de reden om zolang nolvadex te gebruiken dan?
 
Back
Naar boven