XXL Nutrition

t4 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Leroy1

Novice
Lid geworden
2 jan 2013
Berichten
15
Waardering
1
Lengte
1m73
Massa
87kg
Vetpercentage
15%
Hallo allemaal,

ik wil van af februari beginnen met t4, mijn doel is om droger te worden en in april begin met een korte kuur van 6 weken test en tren en dat word tevens ook mijn eerste kuur.

heeft iemand hier ervaring met t4?
 
t4 is een mildere vorm van t3

ma geen spul voor beginners lijkt mij, vertel is meer over je zelf xodat er juist advies gegevn kan worden.
 
eerste kuur en al aan de Tren flink man ;)

De rol van T3 en T4.
T3 en T4 wordt gezegd dat eenvoudig gerelateerd aan de hoeveelheid jodium atomen die deel uitmaken van de schildklierhormonen. Dus drie atomen T3 en T4 4, eenvoudig.
De T3 en T4 hormonen worden "gemaakt" direct door de schildklier met jodium en thyroperoxidase en stuurde in het lichaam met behulp van thyroglobuline.
T4 circuleren in de behuizing is volledig door de schildklier.

60 tot 75% van T3 door het lichaam rechtstreeks afkomstig T4.
Het resterende deel van T3 afkomstig van de directe productie van de schildklier.
De lever is het orgaan dat zet meer T4 naar T3. Dus in het geval van lever-probleem, kan je soms eindigen met te weinig of te * T3 hormoon.
Darmen, nieren, maar ook kan alle weefsels op basis van hun behoeften, T4 naar T3.
Wanneer er een tekort aan T3, kan het vullen met het nemen van Cynomel, de Téatrois (TA3) of Euthyral en / of behandelen van de lever probleem, vooral omdat het de grootste bijdrage van T3. Als de verklaring van een gebrek aan conversie van T3 kan niet verklaard worden door de lever, dan moeten we ook toezien op de nierfunctie en de darmen.
Als de conversie is te wijten aan de andere gebieden die eveneens aan conversie kan geven resultaten van een laag in bloed T3, maar zal meer symptomen meer specifiek gebieden gebrek aan hormonen.
Voorbeeld: aantasting van het geheugen, slechte concentratie, kan worden verklaard omdat de hersenen niet genoeg omzetten van T4 naar T3 hormoon.
Dus waar zijn gebieden, zoals die die niet produceren de hormonen nodig, het is de bijdrage van de hormonen T3 behandeling door hen te hebben.
Betekent dat als de hormonen zijn overvloedig aanwezig in het lichaam door de vondst van een bloedtest, op geen enkele manier betekent dat alle gebieden van het lichaam hebben hun behoeften voldaan.
Dit is een bus hetzelfde principe als voor magnesium, dat kan zijn overvloedig aanwezig in het bloed, maar als het niet hechten aan het slijmvlies, deze gebieden kunnen tekenen van tekorten tonen door krampen door voorbeelden.

* Ook: De te veel hormonen, kan het probleem oplossen door de behandeling van lever-of zo met een lichte dosering van de schildklier suppressieve therapie, maar niet eenvoudig te gebruiken, omdat de bijwerkingen erger zijn dan het eigen risico hormonen.
Door het remmen een beetje schildklier en kan de productie van T4 verlaten minder kansen af ??naar de lever om T3 te produceren.

T4 moet voldoende zoals dat ook voor de vervaardiging van hormonen T1 en T2 waarin ze worden gebruikt voor jodium bepalen de schildklier. Het jodium dat de brandstof van de schildklier. Gebrek aan jodium kan leiden tot hypothyreoïdie.

De T3 is zeer belangrijk in tegenstelling tot wat de artsen altijd zeggen want het is het hormoon dat is echt actief. Het helpt het hart werk, maar ook de hersenen, de spieren, het centraal zenuwstelsel, ...
De T3 ook zijn heel belangrijk in ontwikkeling van de foetus. Een gebrek aan deze hormonen kan leiden tot ernstige geboorte: hart, hersenen, skeletspieren, het centraal zenuwstelsel ....
Voor meer informatie over het te lezen: Het belang van T3.

Ter herinnering: het besturingssysteem hyper / hypo:
TSH is de hypofyse hormoon.
Als er niet genoeg schildklierhormoon T3 of T4 in het lichaam, de hypofyse stuurt signalen naar de schildklier om hem te vertellen dat ze moet werken. Al deze signalen corresponderen met het aantal TSH hoog zullen zijn. Meer hypofyse zendt signalen van meer TSH hoog is = hypothyreoïdie.
Omgekeerd, wanneer de schildklier werkt ook, wordt de hypofyse niet het verzenden van signalen naar beneden en daarom TSH = hyperthyroïdie.

Vijanden.
Het niveau van T3 afneemt met:

bepaalde verontreinigende stoffen zoals dioxinen (voedsel dat besmet is door de dampen van verbrandingsinstallaties)
onvoldoende is, de overmaat jodium

een caloriearm dieet

eiwit diëten

vegetarisch dieet en vooral veganisten

de overmaat groene thee

zwaarlijvigheid

slaapgebrek
 
t4 is een mildere vorm van t3

ma geen spul voor beginners lijkt mij, vertel is meer over je zelf xodat er juist advies gegevn kan worden.

Neen t4 is feitelijk het prohormoon van t3. Maar zowel het slikken van t4 als t3 onderdrukken eigen aanmaak.
 
en t4 is ook niet bepaald mild tegenover t3, ik werd er heel erg onrustig van
 
om even kort samen te vatten is het verstandig voor mij om dat te nemen ?

---------- Post toegevoegd Fri 11 Jan 2013 om 13:44 ----------

2 dagen geleden sprak ik een collega van mij, hij vertelde mij over hoe hij kuurde en wat hem heel goed beviel.
kort kuren: 4 weken aan de kuur 2 weken nakuur 6 weken stop en vervolgens weer 4 weken kuren 2 weken nakuur en 6 weken stop. en dat natuurlijk met korte esthers.

wat vinden jullie ervan?
 
Ik zou voor t3 kiezen en in plaats van steeds stoppen en beginnen zou ik een paar maanden doortrekken.
 
Neen t4 is feitelijk het prohormoon van t3. Maar zowel het slikken van t4 als t3 onderdrukken eigen aanmaak.

hoe stimuleer je eigen aanmaak na een t3/4 kuur?
 
Hallo allemaal,

ik wil van af februari beginnen met t4, mijn doel is om droger te worden en in april begin met een korte kuur van 6 weken test en tren en dat word tevens ook mijn eerste kuur.

heeft iemand hier ervaring met t4?

Geen ervaring met T3 of 4, maar je kunt goed cutten zonder dit product. evt. kun je een Ecay Stack nemen op trainingsdagen.

Je kuurtje gaat bestaan uit korte esters ?
 
Back
Naar boven