XXL Nutrition

Shocking Hier word je toch een PVV'er van? [Marokko.nl over dode grensrechter] (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mensen die hier de pvv met niets anders in verband kunnen brengen dan moslims weten gewoon de partijpunten niet. Ook al stem je pvv, je bent gewoon achterlijk als je zegt ik wil die k*tbuitenlanders weg dus daarom stem ik pvv. Dat is bullshit, je moet realistisch zijn want je krijgt ze toch niet weg. Je kan wel zorgen dat er niet meer binnen komen en dat is iets wat nu nodig moet gebeuren.

Zo'n beetje alle punten die mensen hier neerzetten zijn de standaard punten die we keer op keer weer in het nieuws of op de radio horen langskomen. Zijn jullie dan zo simpel dat je er zelf geen mening over kan uiten en dus maar half NL napraten omdat je dan in het gebied van de meerderheid zit?

Ik heb bijv. een hekel aan Samsom maar ik kan ook goede dingen over hem kan zeggen omdat ik verder denk dan het algemene beeld wat rond hem en zijn partij hangt.

Pvv haters haten alles wat met de pvv te maken heeft, ook al zijn het punten waar ze zelf ook voor staan maar omdat het de pvv is is het per definitie al slecht.
 
Erwin, het is ook een soort alarmbel van mensen die het beu zijn in Nederland. En 90% van de stemmers weet de partijpunten niet van de partij waar ze op stemmen, die stemmen gewoon op hun gevoel en wat ze pas op tv hebben gehoord over de partij.
 
Snap niet waarom mensen zich altijd moeten verontschuldigen als ze op de PVV stemmen?
Alsof je lid bent van die pedopartij ofzo..
 
Erwin, het is ook een soort alarmbel van mensen die het beu zijn in Nederland. En 90% van de stemmers weet de partijpunten niet van de partij waar ze op stemmen, die stemmen gewoon op hun gevoel en wat ze pas op tv hebben gehoord over de partij.

Tuurlijk en dat moeten ze zelf weten maar ik vind het zo simpel dat mensen hier hun mening gaan lopen verkondigen met overgenomen argumenten terwijl ze er niets over weten.
Beter kan je dat gewoon negeren maar op zijn tijd gooi ik gewoon mijn mening er weer tussen en de andere keer lach ik erom en klik ik een ander topic aan:)

---------- Post toegevoegd Mon 14 Jan 2013 om 21:59 ----------

Snap niet waarom mensen zich altijd moeten verontschuldigen als ze op de PVV stemmen?
Alsof je lid bent van die pedopartij ofzo..

Die stilvallende mensen om je heen wanneer ze horen dat je pvv stemt:p
 
Tenslotte is het ook nog eens feitelijk incorrect dat PVV-stemmers lager opgeleid zijn. Ik heb diverse keren onderzoeken voorbij zien komen dat de gemiddelde PVV stemmer juist HBO niveau had. Een feit wat je natuurlijk never-****ing-nooit zult horen op de publieke radio en TV-zenders omdat dat allemaal rode rakkers zijn.


:orly:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
:orly:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Lees de laatste zin nog een keer van Trium! ;) .Zal vast een onderzoekje zijn in opdracht van Pauw & Witteman.
 
Hoe weten ze dat dan? Hebben ze elk persoon in Nederland nagetrokken om vervolgens die lijst te kunnen maken. :roflol:

De peilingen van Maurice de Hond zijn zeker niet volledig betrouwbaar maar net zoals iedere peiling is er rekening houdende met de foutmarge zeker wel een beeld te vormen van het opleidingsniveau van het electoraat.

Representatieve steekproeven bestaan al vrij lang, onzinnig om te stellen dat ze ieder persoon in Nederland moeten natrekken.
 
Peilingen van Maurice de Hond of welke dan ook, kan je nooit van uit gaan. waar komen de gegevens vandaan ?
Sites zoals stemwijzer ?
 
De peilingen van Maurice de Hond zijn zeker niet volledig betrouwbaar maar net zoals iedere peiling is er rekening houdende met de foutmarge zeker wel een beeld te vormen van het opleidingsniveau van het electoraat.

Representatieve steekproeven bestaan al vrij lang, onzinnig om te stellen dat ze ieder persoon in Nederland moeten natrekken.

Nou ik vind dat soort dingen apart omdat ik en iedereen om mij heen waar in het wel eens aan gevraagd heb nog nooit is benaderd door een van de duizenden onderzoeken die er jaarlijks voorbij komen.
Dit is net zo'n onderzoek als van de overheid dat de misdrijven in Nederland omlaag gaan en dat het veiliger wordt, dat er nog maar weinig mensen aangifte doen omdat je toch niet serieus wordt genomen halen ze er dan even niet bij. Dit is een van de redenen waarom ik dat soort onderzoeken absoluut niet serieus neem.

Maurice kan er soms ook enorm naast zitten dus waarom zou dit niet anders zijn?
 
De enige die hier onverholen stupiditeit laat zien ben jij, door zo'n groot deel van de Nederlandse bevolking weg te zetten als Hitler-fan. Ontzettend dom en militant links gelul! Allereerst is de vergelijking met Hitler natuurlijk compleeeeeeet uit proporties getrokken. Door zo'n Godwin te trekken zouden we je eigenlijk gelijk al permanent moeten boycotten. Hoog tijd dat jij eens even ECHT een geschiedenisboek pakt, dan zul je zien dat de situatie zo belachelijk anders is dan jij het nu schetst, dat je je hopelijk kapotschaamt. Dat zou dan in ieder geval terecht zijn.

Daarnaast ga je even compleet voorbij aan het feit dat vrijwel alle feiten daadwerkelijk gekant zijn tegen de Marokkaanse terreurjeugd waar dit topic over gaat. FEITEN, niet OPINIE. Het is een statistisch FEIT dat het gros van de genoemde groep (dus niet ALLE Marokkanen, zelfs niet alle JONGE Marokkanen en zelfs niet alle JONGENS EN MEISJES, maar Jonge Marokkaanse Jongens, een (grote!) subgroep) al op jonge leeftijd in de criminaliteit belandt, niet werkt en een uitkering trekt.

Wind je niet zo op man, de vergelijking word gegeven doordat Hitler aan de macht kwam door de Joden toen der tijd als schandpaal aan te knopen voor de slechte economie. Joden werden overigens hiervoor al veelal schuin aangekeken in Europa net als buitenlanders nu. Zoals Wilders (en elke radicale partij probeert) nu doet, inspelen op de boosheid/angst van de Nederlandse bevolking door simpele dingen te roepen. Niet fatsoenlijk ingaan op hoe hij de Nederlandse economie wilt gaan redden, nee hij komt met simpele kreten aanzetten om stemmen te winnen.
Net als Hitler toen der tijd deed. Dus ik vond de vergelijking prima.

Dat jij dit meteen moet opvatten dat heel NL Hitler-fan is, tja beter nadenken en niet halsoverkop boos reageren. Ik vergelijk Wilders zijn politiek met die van Hitler niet Nederland.

Daarnaast stem ik niet links. Ik ben absoluut niet voor een extreem sociale samenleving, waar mensen van de overheid leven. Maar ik hou nog minder van het domme gezwets van Wilders.

Het is inderdaad waar dat Marrokanen meer criminaliteit plegen, maar hoe wil je dit gaan oplossen? De meeste zijn geboren en getogen in Nederland, hun ouders vaak ook nog. Zoals ik al zei, het ligt niet aan hun cultuur maar aan een laag in de samenleving, die geen interesse heeft in samenwerken, de maatschappij etc. Maar alleen wilt luieren, zowel Nederlanders als buitenlanders.
 
Die peilingen is de grootste onzin wat er is, is gewoon ordinaire propaganda.
 
Peilingen van Maurice de Hond of welke dan ook, kan je nooit van uit gaan. waar komen de gegevens vandaan ?
Sites zoals stemwijzer ?

Representatieve steekproeven kan je wel vanuit gaan maar wel rekening houdend met de foutmarge. Begrijp ook niet waarom altijd representatieve steekproeven ter discussie komen te staan in dit soort topics. Het zijn geen volledige afspiegelingen van de werkelijkheid maar de afwijkingen zullen ook niet zo extreem zijn dat het weergegeven beeld totaal niet overeenkomt met de werkelijkheid.

Een ander onderzoek, ditmaal van Synovate :

2lowau.png


Maar misschien is het wel allemaal een groot links complot om de PVV-stemmers in een kwaad daglicht te stellen.
 
Maurice de Hond verzint die cijfers gewoon zelf.
 
Topic over Marokkanen weer +5000 reacties.
 
De cijfers van Maurice de Hond zijn inderdaad ontzettend goed, vandaar dat hij het aantal zetels voor de PVV elke verkiezingen zo ontzettend goed voorspelt.

:orly:
 
Topic over Marokkanen weer +5000 reacties.

Dat hou je toch:) Is altijd wel weer leuk om al die meningen te lezen maar op een gegeven moment ben je er ook weer helemaal klaar mee;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven