XXL Nutrition

The big peptides thread! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik gebruik sinds enkele weken CJC1295 in combinatie met GHRP-6 en doe dit als volgt.

Ik heb twee kitjes van 10 vials van ieder aangeschaft.
Ik neem van ieder 1 vial en meng deze met 1 ml Natriumchloride (injectievloeistof)
Elke morgen minimaal een half uur voor ontbijt maak een insulinespuitje met daarin GHRP-6 250 microgram en CJC1295 100 microgram.
Ik zet dit subcutaan in mijn buik, het is belangrijk dat je dit op een nuchter maag doet (minimaal 2 uur geen koolhydraten van ter voren).
Na circa 20 minuten begin ik een hongergevoel te krijgen en begin dan na 10-15 minuten met mijn eerste maaltijd.
Dit zelfde doe ik ruim een half uur voor mijn avondeten. Let op! Nogmaals nuchtere maag.
Na drie dagen begon ik een aanzienlijk zachtere en gladdere huid te krijgen.
En na enkele weken was dit echt te zien en te merken.
Kleine wondjes genazen sneller en ik ben sinds een paar weken een vrij grote tatoeage aan het weg laseren en ook dat genezingsproces gaat vele male sneller als normaal.
Qua kracht en spiermassa kan ik je weinig informatie geven omdat ik zelf nu even geen andere middelen gebruik en dit gewoonweg niet echt bijhoud.
De kracht lijkt iets omhoog gegaan te zijn maar dit kan ook tussen mijn oren zitten.
Erg veel verschil is er niet in ieder geval.
Wanneer ik 1 Maart weer in de kuur gaat zal ik dit nauwkeurig bij gaan houden en hier misschien verslag uit gaan brengen op DB.
Ik heb uitgerekend dat ik ongeveer 3,5 maand met mijn kitjes zal doen en dat is mij het geld meer als waard.
Ik gebruik dit ter vervanging van hgh 3 eenheden per dag 5 dagen per week.
Ik was hier al ruim een jaar mee gestopt voordat ik aan de CJC1295 en GHRP-6 begon.

Meer en eerlijker advies kan ik je niet geven.
 
Laatst bewerkt:
Goeie review bro, keep us posted.

Waar halen jullie bac water bro's? Bac water Co. Uk heeft er geen meer...

---------- Post toegevoegd Sun 13 Jan 2013 om 12:01 ----------

Heb een gratis Igf Des gekregen bij een order.
Ga elke training pre workout 50mcg zetten puur voor de pomp.
Ben benieuwd.

En bro?
 
Ik haal het gewoon bij mijn apotheek.
doosjes van 20 ampullen van 10ml per stuk of flessen van 1 liter.
ook al mijn spuiten en naalden haal ik er gewoon.
 
Goeie review bro, keep us posted.

Waar halen jullie bac water bro's? Bac water Co. Uk heeft er geen meer...

---------- Post toegevoegd Sun 13 Jan 2013 om 12:01 ----------



En bro?
Ja doet toch wel iets voor de pomp. Vooral als ik het in mijn schouders zet.
Geeft een leuke pomp en ook sneller herstel lijkt me (minder pijntjes tijdens en na training).
Ik vond het eerst bunk maar het werkt toch wel was was skeptisch omdat de igf daar maar 30e ofzo kost.
 
Ja doet toch wel iets voor de pomp. Vooral als ik het in mijn schouders zet.
Geeft een leuke pomp en ook sneller herstel lijkt me (minder pijntjes tijdens en na training).
Ik vond het eerst bunk maar het werkt toch wel was was skeptisch omdat de igf daar maar 30e ofzo kost.

Sneller herstel merkte ik ook. Ik had mijn hamstring een beetje gescheurd en heb toen die des elke dag geinjecteerd en merkte dat ik na een benen training links geen spierpijn (des gezet) had en rechts wel :P
Pomp merkte ik ook wanneer ik voor de training zette, maar voor de rest deed het bij mij weinig.
Ik vraag me af als je het na de training zet of je dan wel plaatselijk groei krijgt.

Ik heb nu ook 3-4 weken net als Sprutte peg mgf en igf lr3 gezet (vooral in schouders) en ik zie dat ze wel wat boller staan.
Een maatje van mij zei gister dat hij vond dat mijn schouders wat hoger stonden en minder afliepen en ik had toen een vrij wijd shirt aan zelfs :)
 
Sneller herstel merkte ik ook. Ik had mijn hamstring een beetje gescheurd en heb toen die des elke dag geinjecteerd en merkte dat ik na een benen training links geen spierpijn (des gezet) had en rechts wel :P
Pomp merkte ik ook wanneer ik voor de training zette, maar voor de rest deed het bij mij weinig.
Ik vraag me af als je het na de training zet of je dan wel plaatselijk groei krijgt.

Ik heb nu ook 3-4 weken net als Sprutte peg mgf en igf lr3 gezet (vooral in schouders) en ik zie dat ze wel wat boller staan.
Een maatje van mij zei gister dat hij vond dat mijn schouders wat hoger stonden en minder afliepen en ik had toen een vrij wijd shirt aan zelfs :)
Ja ik ga het ook in mijn aankomende bulk steken.
Ga ook 10 dagen follistatin 344 doen ben erg benieuwd.
 
Interessant, post dan wat je er van merkt bro!

---------- Post toegevoegd Mon 14 Jan 2013 om 17:32 ----------

Sneller herstel merkte ik ook. Ik had mijn hamstring een beetje gescheurd en heb toen die des elke dag geinjecteerd en merkte dat ik na een benen training links geen spierpijn (des gezet) had en rechts wel :P
Pomp merkte ik ook wanneer ik voor de training zette, maar voor de rest deed het bij mij weinig.
Ik vraag me af als je het na de training zet of je dan wel plaatselijk groei krijgt.

Ik heb nu ook 3-4 weken net als Sprutte peg mgf en igf lr3 gezet (vooral in schouders) en ik zie dat ze wel wat boller staan.
Een maatje van mij zei gister dat hij vond dat mijn schouders wat hoger stonden en minder afliepen en ik had toen een vrij wijd shirt aan zelfs :)

Goed om te horen big guy!


Ik ga overigens over op mod-grf/ ghrp 2, 3x per dag!
 
Interessant, post dan wat je er van merkt bro!
Ik ga overigens over op mod-grf/ ghrp 2, 3x per dag!


Ik wil dit ook gaan doen in het verlengde van mijn cut. Zou je over je bevindingen een kort logje willen schrijven?
 
Ja ik ga het ook in mijn aankomende bulk steken.
Ga ook 10 dagen follistatin 344 doen ben erg benieuwd.

Ben benieuwd. Als het echt is kan dat behoorlijk wat spiermassa opleveren
 
De eerste keer peps aan het runnen,cjc1295 w/o dac +ghrp2
Zet drie x per dag 100mcg elk.. De eerste dag achter de rug, bij tweede inject kreeg ik het warm en shaakten mijn handen zow hard dam.. Iemand die kan melden wnnr de peps zijn werk doen?
 
op het moment dat jij het warm kreeg en je handen aan het shaken waren :)
 
Ja wist testoflesje mij net te vertellen, ik eet als een beest :p
 
De eerste keer peps aan het runnen,cjc1295 w/o dac +ghrp2
Zet drie x per dag 100mcg elk.. De eerste dag achter de rug, bij tweede inject kreeg ik het warm en shaakten mijn handen zow hard dam.. Iemand die kan melden wnnr de peps zijn werk doen?

In je log zeg je dat je GHRP-6 gebruikt en hier zeg je GHRP-2. Over het algemeen hoort GHRP-2 niet voor een vreetkick te zorgen namelijk. ;)
 
Ja wist testoflesje mij net te vertellen, ik eet als een beest :p

Ik had eigenlijk ook wat ghrp2 of ghrp6 moeten bestellen want ik krijg met moeite mijn eten weg nu ik Oxy gebruik

---------- Post toegevoegd Mon 14 Jan 2013 om 22:47 ----------

In je log zeg je dat je GHRP-6 gebruikt en hier zeg je GHRP-2. Over het algemeen hoort GHRP-2 niet voor een vreetkick te zorgen namelijk. ;)

Bij mij en bij iedereen wie het voor de grap ook ff wilde proberen ook.
Is best lachen als je met een aantal bodybuilders onbeperkt sushi gaat eten en allemaal van tevoren 200mcg ghrp2 neemt :)
 
Ik bedoelde ghrp6
 
Je kan beter je ghrp hoger doseren. Dit kost toch niets.
 
Ja heb ik al gemerkt.. 100gr ongekookte pasta en 250gr kip & kon nog binnen
 
Back
Naar boven