MuscleMeat

J-Wheydoetookmee's lief dagboek (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

DB flys zijn niet bepaalde leuk voor je schouders imo

Ligt denk ik ook aan soort schouderklachten, gaan bij mij redelijk met lichte irritatie maar kan er niet mee naar de max. Complex verhaal, die schouders. Doel ik niet op JW maar op schouders in het algemeen.

Ik kan perfect mij lateral side raises doen, de ene dag, de andere dag zuur.

Vervolgens de dag erop mijn incline BP weer goed, paar dagen later weer niet.

Blijft een gruwelijk zuur iets.

---------- Post toegevoegd Mon 14 Jan 2013 om 21:21 ----------

Ik stel een: "knuffel JW dag" voor (no homo)
 
Zie hier de schouderprobs in terug. Als ik zo vrij mag zijn. Echt alles geprobeerd voor je problemen ? Alternatieve geneeswijzen, ik roep maar wat, maar eeuwig sonde als je met een goed fysiek er niet alles kan uithalen door een klote blessure.

Qua alternatieve geneeswijzen nog niks geprobeerd nee.. Kost allemaal genoeg, heb een hoog eigen risico dus die wekelijkse fysio is ook vrij prijzig.
Suggesties?

---------- Post toegevoegd Mon 14 Jan 2013 om 21:56 ----------

Ligt denk ik ook aan soort schouderklachten, gaan bij mij redelijk met lichte irritatie maar kan er niet mee naar de max. Complex verhaal, die schouders. Doel ik niet op JW maar op schouders in het algemeen.

Ik kan perfect mij lateral side raises doen, de ene dag, de andere dag zuur.

Vervolgens de dag erop mijn incline BP weer goed, paar dagen later weer niet.

Blijft een gruwelijk zuur iets.

---------- Post toegevoegd Mon 14 Jan 2013 om 21:21 ----------

Ik stel een: "knuffel JW dag" voor (no homo)

Side raises of raises in welke vorm dan ook zijn uit den boze voor mij, flyes daarentegen gaan goed en pijnloos als ik goed de spierspanning op mn borst houdt.

Ik stem voor <3

---------- Post toegevoegd Mon 14 Jan 2013 om 21:57 ----------

DB flys zijn niet bepaalde leuk voor je schouders imo

Zal ik barbell flyes proberen? :D:trollface:

Maar srs: db flyes gaan mij juist wel lekker af

---------- Post toegevoegd Mon 14 Jan 2013 om 22:04 ----------

lekkere training weer! wanneer komen er nieuwe pics? Ben benieuwd hoe je erbij staat bij een procentje of 12

Heb wel wat pics gemaakt gister nog..
Interesse? :P
 
Nette deadlift!
Cable crossover wel eens gedaan of is dat ook funest voor je schouders?
 
Nette deadlift!
Cable crossover wel eens gedaan of is dat ook funest voor je schouders?

ja, voelt niet fijn, dus ik pak ze van onderaf met beperkte rom, dan gaan ze nog wel..!
Thanks btw

---------- Post toegevoegd Mon 14 Jan 2013 om 22:20 ----------

Fotos 14 januari:
Uit verveling gister toch nog wat fotos gemaakt, ondanks gezeik met schouder toch wel tevreden met resultaten van laatste maanden. Voel me echter totaal niet buff als ik un-flexed rondloop, fotos ogen voor mn gevoel VELEN malen groter en droger..
Anyway:

5_zps57dfc075.jpg 4-1_zps0809c128.jpg 3-1_zpsaea66a38.jpg 2-1_zpsa3bfd9d8.jpg 1-1_zpsc899dd2a.jpg
 
Side raises of raises in welke vorm dan ook zijn uit den boze voor mij, flyes daarentegen gaan goed en pijnloos als ik goed de spierspanning op mn borst houdt.

Maakt het nog uit hoe je, je handen houd of de raises voor of achter je lichaam uitvoert? Heb zelf dat ik met dumbbell flyss de oefening niet kan uitvoeren, als ik mijn handpalmen naar binnen wijzen. Wijzen ze vooruit dan heb ik nergens last van, kan het nu steeds beter uitvoeren.
 
ja, voelt niet fijn, dus ik pak ze van onderaf met beperkte rom, dan gaan ze nog wel..!
Thanks btw

---------- Post toegevoegd Mon 14 Jan 2013 om 22:20 ----------

Fotos 14 januari:
Uit verveling gister toch nog wat fotos gemaakt, ondanks gezeik met schouder toch wel tevreden met resultaten van laatste maanden. Voel me echter totaal niet buff als ik un-flexed rondloop, fotos ogen voor mn gevoel VELEN malen groter en droger..
Anyway:

7_zpsff442367.jpg

6_zpsa669aefc.jpg

5_zps57dfc075.jpg

4-1_zps0809c128.jpg

3-1_zpsaea66a38.jpg

2-1_zpsa3bfd9d8.jpg

1-1_zpsc899dd2a.jpg

Staat er goed bij! Streefwaardig voor mij iig! 8%?

Lijkt me dat je nog groeit denk?
Lekker baardje trouwens
 
whoop whoop!!! genoeg motivatie weer om door te gaan met cutten ;) 10 procent is voor mij al een hele mijlpaal, ben ervan bewust dat ik op de spiegel moet af gaan maar word toch mentaal gek van het inleveren op de weegschaal.

vandaag nog die oefeningen geprobeerd die jij voor buik gebruikt. Windshieldwipers en dragon flags.. Hoe krijg je dat voor elkaar??
 
super genen heb je blijkbaar mij lukt het niet, je moet je test levels een keer laten meten
 
super genen heb je blijkbaar mij lukt het niet, je moet je test levels een keer laten meten

Kun je dit gewoon zonder kosten laten doen in het ziekenhuis? Of bij huisarts ofzo? of heb je zelfs een doorverwijzing nodig?
 
Kun je dit gewoon zonder kosten laten doen in het ziekenhuis? Of bij huisarts ofzo? of heb je zelfs een doorverwijzing nodig?

Ben ik ook wel benieuwd naar..!

---------- Post toegevoegd Mon 14 Jan 2013 om 23:15 ----------

whoop whoop!!! genoeg motivatie weer om door te gaan met cutten ;) 10 procent is voor mij al een hele mijlpaal, ben ervan bewust dat ik op de spiegel moet af gaan maar word toch mentaal gek van het inleveren op de weegschaal.

vandaag nog die oefeningen geprobeerd die jij voor buik gebruikt. Windshieldwipers en dragon flags.. Hoe krijg je dat voor elkaar??

Thanks bro!
Windshield wipers en dragonflags kan je beginnen met oefenen met opgetrokken knieen, en beetje smokkelen. Zo ben ik ook begonnen. Als je ze eenmaal onder de knie hebt zijn ze heerlijk. Tis ook een groot deel coördinatie..!
 
gaat van je eigen risico af geloof ik

Ah, gelukkig heb ik daar (nog wel...) mammie en pappie voor. Denk alleen niet dat op 17 jaar het zoveel zin heeft om test levels te bekijken, verandert nog een hoop tot mn 23/25ste ofzo
Maar heeft JW wel wat aan
 
Ben ik ook wel benieuwd naar..!

---------- Post toegevoegd Mon 14 Jan 2013 om 23:15 ----------



Thanks bro!
Windshield wipers en dragonflags kan je beginnen met oefenen met opgetrokken knieen, en beetje smokkelen. Zo ben ik ook begonnen. Als je ze eenmaal onder de knie hebt zijn ze heerlijk. Tis ook een groot deel coördinatie..!
Eigen risico bro, en je acne op rug kan te maken hebben met de melk of pindakaas wat je elke dag wegvreet
 
dat vacuum pose
dat waistline from behind

:o
 
dat animated dick hnngg
 
abbo!

Je lijkt wel een tweede Verb, die stond er ook goed bij en qua voeding liet ie mensen ook verschieten.
 
Maak eens een foto unflexed dan? Ben benieuwd of je echt zo 'niet-buff' bent als je denkt :o

Lijkt me onwaarschijnlijk iig. Zit allemaal in het koppie!
 
Vertel eens wat er mis is met mijn eetschema? Ik eet niet om de 3 uur 30 gram eiwit, geen 7 maaltijden per dag, en geen brocolli met kip?

Holy **** guise! :( Dan laat ik zien dat voeding allemaal niet zo nauw komt als dat iedereen hier denkt, en dan wordt het op 'geluk' gegooid.:o

:roflol:

90% komt niet weg met die voeding zoals jij en ik hoor :D

Ze zouden het eens allemaal 6 weken moeten proberen en er dan op terug komen of het geluk is of dat het inderdaad niet zo nauw komt.

Hoe is het met je schouder n.a.v. je laatste training?

misschien des te meer bewijs dat dat cleane eten niet perse nodig is/garant staat voor betere resultaten?

abbo!

Je lijkt wel een tweede Verb, die stond er ook goed bij en qua voeding liet ie mensen ook verschieten.

Dat komt omdat ze in bels superfood verkopen. Al dat eten daar zit vol met roids.


PS: good work JW ;)
 
Maak eens een foto unflexed dan? Ben benieuwd of je echt zo 'niet-buff' bent als je denkt :o

Lijkt me onwaarschijnlijk iig. Zit allemaal in het koppie!

zal k binnenkort even doen. Afgelopen 2 dagen belachelijke koorts en shit,
vandaag wel even wezen trainen, maar was nou ook niet meteen bijzonder, en gister geskipped. Huilie

Training van vandaag is geen update waard, en voeding van de laatste 2 dagen al helemaal niet
 
Back
Naar boven