AndroidHealthClinic

Shocking Hier word je toch een PVV'er van? [Marokko.nl over dode grensrechter] (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe komt het dat je tegenwoordig zo genuanceerd bent, gta4jwz? Alleen jammer van het dikgedrukte.

Ik probeer quasi intellectueel over te komen. Ik mis Klaaswitz zijn opmerkingen enorm in dit soort topics, hij was een interessante troll waar je ook nog wat van kon leren, ontzettend mooi kon hij zijn wijsheden verwoorden.
 
Elk rationeel mens ziet in dat het doodtrappen van een ''Nederlandse'' grensrechter door ''Marokkaanse'' jongeren niet kan. Naar mijn mening gaat het hier al mis, het feit is jongeren hebben een grensrechter doodgetrapt, punt. Als je zegt het zijn Marokkaanse jongeren, klopt dat, maar het zijn wel Marokkaanse jongeren die in Nederland zijn geboren en getogen en waarschijnlijk meer Nederlands dan Marokkaans zijn als ze al uberhaupt Marokkaans zijn. Autochtonen voelen zich direct aangevallen als men woorden gebruikt als varkenskoppen of weet ik veel wat nog meer, denk je dat woorden als finnen, bontkraagjes en k*tmarokkanen niet kwetsend zijn? Immers het mes snijdt altijd aan 2 kanten. Men moet niet gaan zeuren over ''Marokkanen'' maar gewoon het grotere probleem, de jeugd gaan aanpakken. Feit is de jeugd wordt steeds asocialer, steeds minder respect voor ouderen, steeds brutaler en denkt dat hun niks gedaan kan worden.
 
Elk rationeel mens ziet in dat het doodtrappen van een ''Nederlandse'' grensrechter door ''Marokkaanse'' jongeren niet kan. Naar mijn mening gaat het hier al mis, het feit is jongeren hebben een grensrechter doodgetrapt, punt. Als je zegt het zijn Marokkaanse jongeren, klopt dat, maar het zijn wel Marokkaanse jongeren die in Nederland zijn geboren en getogen en waarschijnlijk meer Nederlands dan Marokkaans zijn als ze al uberhaupt Marokkaans zijn. Autochtonen voelen zich direct aangevallen als men woorden gebruikt als varkenskoppen of weet ik veel wat nog meer, denk je dat woorden als finnen, bontkraagjes en k*tmarokkanen niet kwetsend zijn? Immers het mes snijdt altijd aan 2 kanten. Men moet niet gaan zeuren over ''Marokkanen'' maar gewoon het grotere probleem, de jeugd gaan aanpakken. Feit is de jeugd wordt steeds asocialer, steeds minder respect voor ouderen, steeds brutaler en denkt dat hun niks gedaan kan worden.


sorry, maar dit vind ik gelul

doorheen de hele geschiedenis al "wordt de jeugd asocialer en minder deugdzaam". Zo wordt aan het eeuwigdurende generatieconflict nu eenmaal uiting gegeven. Ik heb een paar maand gelezen nog een quote gelezen van in het ancien regime waarin iemand klaagt over "de jeugd van vandaag"

Nee, ik vind echt niet dat je deze tendens onder "allochtone jongeren" (merk aanhalingstekens op) kunt afschuiven op het generatieconflict, hier is iets meer aan de hand

---------- Post toegevoegd Tue 15 Jan 2013 om 16:10 ----------

hier een mooi voorbeeld uit de recentere geschiedenis

http://www.geschiedenis24.nl/nieuws/2009/december/De-jeugd-van-tegenwoordig-deugt-niet.html
 
Een reactie:roflol::
Gods / Allah's wegen zijn ondoorgrondelijk. Misschien staat ie wel aan de kant van Assad en heeft hij juist voor slecht weer gezorgd.

Het is altijd hetzelfde liedje met God. Denk je net dat je iets van hem begrijpt doet ie weer precies het tegenovergestelde.
 
sorry, maar dit vind ik gelul

doorheen de hele geschiedenis al "wordt de jeugd asocialer en minder deugdzaam". Zo wordt aan het eeuwigdurende generatieconflict nu eenmaal uiting gegeven. Ik heb een paar maand gelezen nog een quote gelezen van in het ancien regime waarin iemand klaagt over "de jeugd van vandaag"

Nee, ik vind echt niet dat je deze tendens onder "allochtone jongeren" (merk aanhalingstekens op) kunt afschuiven op het generatieconflict, hier is iets meer aan de hand

---------- Post toegevoegd Tue 15 Jan 2013 om 16:10 ----------

hier een mooi voorbeeld uit de recentere geschiedenis

http://www.geschiedenis24.nl/nieuws/2009/december/De-jeugd-van-tegenwoordig-deugt-niet.html

Je moet er vanuit een ander perspectief naar kijken. Retrospectisch gezien hebben volwassenen altijd al last gehad van de jeugd, maar wat ik bedoel te zeggen is waar het vroeger appels stelen en belletje lellen was, gaan we nu over brute overvallen en dergelijke. De jeugd wordt steeds asocialer en nadert de extreme.
 
Ik probeer quasi intellectueel over te komen. Ik mis Klaaswitz zijn opmerkingen enorm in dit soort topics, hij was een interessante troll waar je ook nog wat van kon leren, ontzettend mooi kon hij zijn wijsheden verwoorden.

Je faalt. Wat je aan het doen bent is goedpraten. Pecius hieronder ook.

Elk rationeel mens ziet in dat het doodtrappen van een ''Nederlandse'' grensrechter door ''Marokkaanse'' jongeren niet kan. Naar mijn mening gaat het hier al mis, het feit is jongeren hebben een grensrechter doodgetrapt, punt. Als je zegt het zijn Marokkaanse jongeren, klopt dat, maar het zijn wel Marokkaanse jongeren die in Nederland zijn geboren en getogen en waarschijnlijk meer Nederlands dan Marokkaans zijn als ze al uberhaupt Marokkaans zijn. Autochtonen voelen zich direct aangevallen als men woorden gebruikt als varkenskoppen of weet ik veel wat nog meer, denk je dat woorden als finnen, bontkraagjes en k*tmarokkanen niet kwetsend zijn? Immers het mes snijdt altijd aan 2 kanten. Men moet niet gaan zeuren over ''Marokkanen'' maar gewoon het grotere probleem, de jeugd gaan aanpakken. Feit is de jeugd wordt steeds asocialer, steeds minder respect voor ouderen, steeds brutaler en denkt dat hun niks gedaan kan worden.

Zoals je zelf al aangeeft is het gewoon een statistisch gegeven dat een grote groep Marokkaanse k*tjochies oververtegenwoordigd zijn in de criminaliteitscijfers. Wat jij in jouw plaatje mist is de relatie tussen dit gedrag, en de daaropvolgende reactie van het benoemen als "finnen, bontkraagjes en k*tmarokkanen". Oorzaak en gevolg, Pecius. Niet andersom. Door te wijzen op de jeugd in het algemeen doe je echt de waarheid gewoon geweld aan. Het IS niet de hele jeugd, het is voor het overgrote deel WEL DEGELIJK die groep Marokkaanse klootzakken. Dat dit jou niet aanstaat maakt het nog niet minder waar.
 
Je faalt. Wat je aan het doen bent is goedpraten. Pecius hieronder ook.



Zoals je zelf al aangeeft is het gewoon een statistisch gegeven dat een grote groep Marokkaanse k*tjochies oververtegenwoordigd zijn in de criminaliteitscijfers. Wat jij in jouw plaatje mist is de relatie tussen dit gedrag, en de daaropvolgende reactie van het benoemen als "finnen, bontkraagjes en k*tmarokkanen". Oorzaak en gevolg, Pecius. Niet andersom. Door te wijzen op de jeugd in het algemeen doe je echt de waarheid gewoon geweld aan. Het IS niet de hele jeugd, het is voor het overgrote deel WEL DEGELIJK die groep Marokkaanse klootzakken. Dat dit jou niet aanstaat maakt het nog niet minder waar.

Haha beter lezen vriend, dat doe ik helemaal niet.
 
Wat ik trouwens echt vet ironisch vind is dat de benoeming "finnen" schijnbaar ook al als beledigend ervaren wordt. Besef je wel dat deze benaming is verschenen juist vanwege het constante ontkennen van het probleem door zowel de politiek als de media? In de berichtgeving is heel wat veranderd in het kader van ontkenning. Eerst noemde men ze nog gewoon Marokkaans. Toen Allochtoon. Toen "persoon met getinte huidskleur" en inmiddels spreekt men al van "iemand van Noord-Afrikaanse afkomst". Goed zo jongens! Zo lossen we het probleem wel op!

---------- Post toegevoegd Tue 15 Jan 2013 om 16:35 ----------

Realiseren jullie je wel dat die Marokkaanse jongeren op dat forum ook recht hebben op hun mening, jullie kunnen het er niet mee eens zijn en al bijna 10 pagina's erover bitchen maar is dat nou juist ook niet waar het deze schoftjes om te doen is, ze provoceren om aandacht te krijgen. Laat ze toch lekker idiote teksten op zo'n matig forum zetten, diep van binnen hebben hun ook wel enigszins een moraal besef wat hun geroeptoeter afkeurt maar ze zijn gefrustreerd.


Oh nee? Jij bent degene die in deze beweert dat ze "ook wel enigszins een moraal besef" hebben. Dat is toch nog veel erger man? Weten dat je fout zit en het toch doen? En het afdoen als frustratie is gewoon goedpraten, punt uit. Ze hebben helemaal niet gefrustreerd te zijn, wat ze zouden moeten zijn is BESCHAAMD. Beschaamd zijn dat het wéér een groepje Marokkaanse jongeren zijn die hun hele nationale reputatie om zeep helpt. Ze zouden zichzelf eens moeten gaan controleren, dan zijn ze binnen no-time van het stigma af. Frustratie, man rot toch op.
 
Laatst bewerkt:
Een reactie:roflol:: Gods / Allah's wegen zijn ondoorgrondelijk. Misschien staat ie wel aan de kant van Assad en heeft hij juist voor slecht weer gezorgd.

Het is altijd hetzelfde liedje met God. Denk je net dat je iets van hem begrijpt doet ie weer precies het tegenovergestelde.
HAHAHA :roflol: :roflol: eerlijk hoe kan je potverdomme zo achterlijk denken? Zijn echt gewoon mensen van de middeleeuwen. Kunnen we geen DBB aanval lanceren op dat forum? of dat is waarschijnlijk al een keer gebeurd? :cool:

Nog zo'n quote: "Moge Allah de kruisvaarders vernietigen en de Mujahideen de overwinning geven." Ze zijn dus gewoon openlijk voor die rebellengroeperingen die banden hebben met het "terrorisme". Serious? en hoeveel subsidie krijgt die website? :roflol:
 
Laatst bewerkt:
Oh nee? Jij bent degene die in deze beweert dat ze "ook wel enigszins een moraal besef" hebben. Dat is toch nog veel erger man? Weten dat je fout zit en het toch doen? En het afdoen als frustratie is gewoon goedpraten, punt uit. Ze hebben helemaal niet gefrustreerd te zijn, wat ze zouden moeten zijn is BESCHAAMD. Beschaamd zijn dat het wéér een groepje Marokkaanse jongeren zijn die hun hele nationale reputatie om zeep helpt. Ze zouden zichzelf eens moeten gaan controleren, dan zijn ze binnen no-time van het stigma af. Frustratie, man rot toch op.

Die gasten op dat forum geven hun mening dat wil nog niet zeggen dat ze daadwerkelijk ook zomaar mensen doodtrappen tussen zeggen en doen zit een juridisch verschil. En dat laatste wat je zegt heeft te maken met jouw generaliserende manier van denken, dat is dus niet op feiten gebaseerd.
 
Elk rationeel mens ziet in dat het doodtrappen van een ''Nederlandse'' grensrechter door ''Marokkaanse'' jongeren niet kan. Naar mijn mening gaat het hier al mis, het feit is jongeren hebben een grensrechter doodgetrapt, punt. Als je zegt het zijn Marokkaanse jongeren, klopt dat, maar het zijn wel Marokkaanse jongeren die in Nederland zijn geboren en getogen en waarschijnlijk meer Nederlands dan Marokkaans zijn als ze al uberhaupt Marokkaans zijn. Autochtonen voelen zich direct aangevallen als men woorden gebruikt als varkenskoppen of weet ik veel wat nog meer, denk je dat woorden als finnen, bontkraagjes en k*tmarokkanen niet kwetsend zijn? Immers het mes snijdt altijd aan 2 kanten. Men moet niet gaan zeuren over ''Marokkanen'' maar gewoon het grotere probleem, de jeugd gaan aanpakken. Feit is de jeugd wordt steeds asocialer, steeds minder respect voor ouderen, steeds brutaler en denkt dat hun niks gedaan kan worden.
Wat een onzinning slap gelul weer.

Het probleem is de Marokkaanse jeugd. Je kan wel leuk overal in Nederland de jeugd harder aan gaan pakken, maar als je resultaat wilt zien dan doe je dat in probleemwijken.


Als een Marokkaan zich normaal gedraagt, dan noemt niemand hem een k*t Marokkaan. Waarom zou hij zich beledigt moeten voelen, als een criminele Marokkaan die hem juist een slechte naam geeft, k*tmarokkaan wordt genoemd? Het mes snijdt helemaal niet aan 2 kanten.

---------- Post toegevoegd Tue 15 Jan 2013 om 16:52 ----------

HAHAHA :roflol: :roflol: eerlijk hoe kan je potverdomme zo achterlijk denken? Zijn echt gewoon mensen van de middeleeuwen. Kunnen we geen DBB aanval lanceren op dat forum? of dat is waarschijnlijk al een keer gebeurd? :cool:

Nog zo'n quote: "Moge Allah de kruisvaarders vernietigen en de Mujahideen de overwinning geven." Ze zijn dus gewoon openlijk voor die rebellengroeperingen die banden hebben met het "terrorisme". Serious? en hoeveel subsidie krijgt die website? :roflol:
Bij de laatste subsidie in 2010 kregen ze ongeveer 140k.

---------- Post toegevoegd Tue 15 Jan 2013 om 16:54 ----------

Die gasten op dat forum geven hun mening dat wil nog niet zeggen dat ze daadwerkelijk ook zomaar mensen doodtrappen tussen zeggen en doen zit een juridisch verschil. En dat laatste wat je zegt heeft te maken met jouw generaliserende manier van denken, dat is dus niet op feiten gebaseerd.
"Moge Allah de kruisvaarders vernietigen en de Mujahideen de overwinning geven."

Maar als een blanke zoiets zegt dan is het discriminatie. Iets met meten met 2 maten.
 
Wat ik trouwens echt vet ironisch vind is dat de benoeming "finnen" schijnbaar ook al als beledigend ervaren wordt. Besef je wel dat deze benaming is verschenen juist vanwege het constante ontkennen van het probleem door zowel de politiek als de media? In de berichtgeving is heel wat veranderd in het kader van ontkenning. Eerst noemde men ze nog gewoon Marokkaans. Toen Allochtoon. Toen "persoon met getinte huidskleur" en inmiddels spreekt men al van "iemand van Noord-Afrikaanse afkomst". Goed zo jongens! Zo lossen we het probleem wel op!

---------- Post toegevoegd Tue 15 Jan 2013 om 16:35 ----------




Oh nee? Jij bent degene die in deze beweert dat ze "ook wel enigszins een moraal besef" hebben. Dat is toch nog veel erger man? Weten dat je fout zit en het toch doen? En het afdoen als frustratie is gewoon goedpraten, punt uit. Ze hebben helemaal niet gefrustreerd te zijn, wat ze zouden moeten zijn is BESCHAAMD. Beschaamd zijn dat het wéér een groepje Marokkaanse jongeren zijn die hun hele nationale reputatie om zeep helpt. Ze zouden zichzelf eens moeten gaan controleren, dan zijn ze binnen no-time van het stigma af. Frustratie, man rot toch op.

Jij doet alsof je het niet snapt, maar jij snapt het heel goed! Vet ironisch, jij weet dat het woord finnen de bedoeling heeft om te kwetsen. Als je Marokkaanse criminelen, steeds lieferdjes noemt in de media en vervolgens alle Marokkanen lieferdjes gaat noemen zal zelfs een woord als lieferdjes als racistisch/kwetsbaar ervaren worden. Punt is, je wilt een zondebok hebben dus die wijs je maar al te graag aan. Willem Holleeder laat iedere maand wel iemand liquideren hoor ik iemand roepen dat autochtone Nederlanders moordenaars zijn, kan ik daarom zeggen dat alle Nederlanders criminelen zijn? Ga alsjeblieft niet mijn tekst verbeteren en de illusie wekken dat wat jij zegt zogenaamd waar is. Je kunt problemen benoemen, je kunt zelfs een volk daar de schuld van geven punt is er zullen altijd Marokkanen, Turken etc in Nederland blijven. Als er mensen met Marokkaans bloed in Nederland zijn geboren en getogen dan zijn zij een Nederlands probleem. Als zij crimineel worden, dan zijn ze dat geworden door de problematiek die hier in Nederland bestaat. Als je dan leuzen die enkel kwezels kunnen bedenken gaat roepen zoals terugsturen, dan bewijs je dat je geen inhoud tussen je oren hebt zitten dan wel de verkeerde inhoud. Kom met oplossingen ipv wijzen en schreeuwen. Oh er wordt een ''Nederlandse'' grensrechter doodgetrapt we moeten ons allen als een tegen de vijand verzetten. Nederlandse kaalkoppies die hier vroeger regelmatig buitenlandse jongetjes van 5-10 jaar jonger vanwege racistische motieven in elkaar trapten daar rept niemand over. Als je doorgaat met het wegzetten van mensen, dan maak je hun leven kapot en dan zullen ze zich op extreme wijze gaan laten horen. Iedereen heeft een zogenaamd boiling point. Als Marokkanen continu op slechte wijze in het nieuws komen, dan worden mensen, werkgevers beinvloed daardoor. Ze zullen minder snel Marokkanen aannemen. Jullie denken waarschijnlijk dat iedere Marokkaan staat te springen om een uitkering aan te nemen, geloof mij niemand zit te wachten op een minimumloon. Ik zou precies hetzelfde doen, ik studeer, behaal mijn diploma, krijg ik geen baan vanwege mijn afkomst, dan ga ik de criminaliteit in. Wil ik dit? NEE! Ik moet toch eten, ik moet brood op tafel hebben zoals iedereen als ik zelfs ver onder mijn niveau geen baan kan krijgen, dan ga ik gewoon over op de speer en de pijl en boog en ga ik jagen want ik moet overleven.
 
Jij doet alsof je het niet snapt, maar jij snapt het heel goed! Vet ironisch, jij weet dat het woord finnen de bedoeling heeft om te kwetsen. Als je Marokkaanse criminelen, steeds lieferdjes noemt in de media en vervolgens alle Marokkanen lieferdjes gaat noemen zal zelfs een woord als lieferdjes als racistisch/kwetsbaar ervaren worden. Punt is, je wilt een zondebok hebben dus die wijs je maar al te graag aan. Willem Holleeder laat iedere maand wel iemand liquideren hoor ik iemand roepen dat autochtone Nederlanders moordenaars zijn, kan ik daarom zeggen dat alle Nederlanders criminelen zijn?
Zondebok? Statistiek is niet jouw sterkste punt. Kijk naar het aantal geweldsdelicten en kijk dan naar de afkomst van de daders. Er wordt geen zondebok aangewezen, het probleem(dus de doelgroep) wordt aangewezen.

Je laatste vergelijking slaat kant noch wal. Niemand heeft hier gezegd dat alle Marokkanen crimineel zijn. Het gaat over een specifieke groep.

Dit is toch niet zo moeilijk om te begrijpen?
 
"Moge Allah de kruisvaarders vernietigen en de Mujahideen de overwinning geven."

Maar als een blanke zoiets zegt dan is het discriminatie. Iets met meten met 2 maten.

Als een Nederlander zoiets zou zeggen maar dan vanuit een christelijke oorsprong, zou ik het ook niet serieus nemen. uberhaupt mensen op internet forums serieus nemen vind ik wel kansloos en al helemaal als het om religieuze uitlatingen gaat. Daar ben ik dan net iets te nuchter voor denk ik.
 
Pecius zei:
Als Marokkanen continu op slechte wijze in het nieuws komen, dan worden mensen, werkgevers beinvloed daardoor.
Dus jij wilt hier eigenlijk mee zeggen dat het de schuld is van de Nederlanders dat criminele Marokkanen in een kwaad daglicht worden gezet?

Haha, whats next, pedofielen die gaan klagen dat ze door media constant in kwaad daglicht worden gezet en daarom uiteindelijk maar kleine kinderen hebben verkracht?

De schuld dus niet bij de daders leggen, maar bij de media die ervoor hebben gezorgd dat het uiteindelijk daders zijn geworden?

Ik zie wel dat jij echt weet hoe je problemen moet verhelpen. Misschien dat ze nog vacatures open hebben staan bij de PvdA.
 
Het valt me wel op dat in NL, het programma opsporing verzocht nu wekelijks word uitgezonden en vroeger 1x in de maand.

Misschien misplaatst in dit topic, maar viel me wel op.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven