AndroidHealthClinic

The big peptides thread! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ja heb ik al gemerkt.. 100gr ongekookte pasta en 250gr kip & kon nog binnen

Ik had een per ongeluk voor het slapen gaan 600mcg ghrp2 gezet en heb toen 2000 kcal weggevreten :D
 
ik zit al effie aan de myostatin en ben er heeeeel tevreden over
 
graag wat meer info en uitleg bro

bij de eerste 2 vials ben ik 5 kg aangekomen zonder mijn voeding te veranderen
waanzinnige pomp en altijd een vol gevoel
kracht is ook toegenomen
ben nu al 14 dagen met een kuurtje bezig,500mg test e en 40mg winstrol
en weer 3kg bij
 
  • Like
Waarderingen: D77
bij de eerste 2 vials ben ik 5 kg aangekomen zonder mijn voeding te veranderen
waanzinnige pomp en altijd een vol gevoel
kracht is ook toegenomen
ben nu al 14 dagen met een kuurtje bezig,500mg test e en 40mg winstrol
en weer 3kg bij

Wat voor myostatinonderdrukker heb je gebruikt en in welke doseringen? Graag meer informatie a.u.b.
 
Folli 344??
 
Even een random vraag ivm peptides, ik ben dus bezig met cjc1295 in combinatie met ghrp6 daarnaast ook nog eens hgh. Ik alternate in buikvet maar als ik aan mn buikvet voel, dan voel ik de injectiebobbeltjes wel.. Ik gebruik slins van 0,3ML, die hebben iets kortere naald van de 0,5ML.. Is dit normaal en kan het geen kwaad? Vroeg het mij effe af
 
Volgens mij diep genoeg hoor, ik voel persoonlijk ook altijd (tijdelijk) een klein bobbeltje op de injectieplaats.
 
Volgens mij diep genoeg hoor, ik voel persoonlijk ook altijd (tijdelijk) een klein bobbeltje op de injectieplaats.
Ik merkte het gewoon op wanneer ik mijn buikvet vastnam, ik zit namelijk met een onsteking op mijn abs vernam ik gisteren van de dokter.. Ik begon al de connectie te maken met het prikken in mijn buik, mijn ervaringen toe nu met op zijn CJC1296 & GHRP6 zijn enorme vreetbuien.. 1KG aan voedsel wegeten en nog een knorrende maag hebben, enigste wat ik wel enorm last van heb is het beven na de injectie.. Het voedsel die ik op mijn vork doet valt er vaak terug af :p
 
Folli 344??[/QUOTE

ik verbruik elke 14 dagen 1 vial in 1 keer maar ga bij de volgende bestelling elke week een vial verbruiken
wil in de toekomst 2 vials folli en 1 vial myostatin gaan gebruiken,nu neem ik myostatin of gdf 8
 
ik verbruik elke 14 dagen 1 vial in 1 keer maar ga bij de volgende bestelling elke week een vial verbruiken
wil in de toekomst 2 vials folli en 1 vial myostatin gaan gebruiken,nu neem ik myostatin of gdf 8

Bij welke website bestel je deze ? (mag je volgens mij posten want peptiden zijn legaal)
 
Bijzonder interessant en complex allemaal, die peptides!

Zou leuk zijn om een soort van overzicht te hebben van wat er allemaal mogelijk is qua stacks en combo's, want zie soms door de bomen het bos niet meer.
 
Maak een account aan op datBtrue forum, begin nu te lezen en binnen een maand ben je nog bezig :p
 
Maak een account aan op datBtrue forum, begin nu te lezen en binnen een maand ben je nog bezig :p

Datbtrue is een aanrader maar omdat het hele forum ard vol zit met biochemici zijn veel posts gewoon onleesbaar als je niet een goede achtergrond hebt. Aan de andere kant wordt de nuttige info wel netjes voor je samengevat. Momenteel ben ik bezig om het leucine+insuline verhaal wat beter proberen te snappen. Het concept klinkt aardig maar er zijn zo weinig mensen die het proberen helaas.
 
Datbtrue is een aanrader maar omdat het hele forum ard vol zit met biochemici zijn veel posts gewoon onleesbaar als je niet een goede achtergrond hebt. Aan de andere kant wordt de nuttige info wel netjes voor je samengevat. Momenteel ben ik bezig om het leucine+insuline verhaal wat beter proberen te snappen. Het concept klinkt aardig maar er zijn zo weinig mensen die het proberen helaas.

Die heb ik zelfs nog niet gelezen.
Op wat komt het neer?
 
Mijn buikvet is nogal gezwollen op dit moment.. Ga de volgende slins denk ik met lange naald kopen(0,5ML)
 
Die heb ik zelfs nog niet gelezen.
Op wat komt het neer?

Door het aminozuur leucine en insuline PWO te injecteren schijn je de opname van leusine door spierweefsel significant te verhogen. Leucine schijnt de insulinegevoeligheid en eiwitsynthese te verhogen. Geinjecteerde leucine verhoogt de eiwitsynthese met een factor 4, insuline met een factor 8 en beide met een factor 18. Daarnaast schijnt leucine als een soort katalysator meer vet te gebruiken als brandstof voor de spieren waardoor het ideaal zou moeten zijn in de cut.

Tot nu toe klinkt het interessant, nu nog ervaringen van de proefratten zien te vinden. :)
 
Back
Naar boven