AndroidHealthClinic

ontmoeting/ training in Haarlem (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

In de nacht naar zondag is het zwaar bewolkt en zo goed als droog. De minima komen uit rond -6 graden. De oostenwind is matig tot vrij krachtig, aan zee en op het IJsselmeer krachtig.Zondagochtend gaat het van het zuiden uit licht sneeuwen. Aan het einde van de middag sneeuwt het in een groot deel van het land. Alleen het uiterste noorden houdt het tot ver in de avond droog. Er vallen enkele centimeters verse sneeuw. In Limburg is er een kleine kans op ijsregen. De maxima liggen rond -3 graden. De oostelijke wind is nog steeds matig tot vrij krachtig, aan zee en op het IJsselmeer krachtig, waardoor het in het oosten en in de kustprovincies kan aanvoelen als -15 graden. (Bron: KNMI)

---------- Post toegevoegd Sat 19 Jan 2013 om 10:08 ----------

Ik zie niets? Aan het eind van de middag sneeuw... Dus??

Dusss, wij komen niet;)
 
Alleen vanwege een beetje sneeuw. Kijk morgen ochtend eerst is wat voor weer het is voordat je al meteen zegt dat je niet komt. Afmelden kan altijd nog.
 
Heen zal ook geen problemen geven, maar we moeten ook terug;)
 
Lieve mensjes.

De weersvoorspellingen zien er helaas niet gunstig uit voor morgen, sowieso sneeuw en misschien zelfs ijzel. Aangezien wij (ik en mack) helemaal vanuit Drenthe komen, hebben we besloten niet naar de meeting te gaan.
Dit vinden we wel erg jammer, hadden er naar uitgekeken naar de training en jullie eens te zien.

In de lente/zomer dan maar eens een nieuwe meeting plannen dacht ik zo, en dan in het mooie Drenthe;)

In ieder geval heel veel plezier gewenst morgen! Zien vast wel wat pics verschijnen.

Huh for real :eek:
 

:( Jups. We zitten zoals gezegd meer met de terug weg. Heen zal geen probleem zijn maar willen het risico niet lopen. Baal ook ontzettend.
 
:( Jups. We zitten zoals gezegd meer met de terug weg. Heen zal geen probleem zijn maar willen het risico niet lopen. Baal ook ontzettend.

Hmmm niet oke. :( Is het nu besloten of kijk je het nog aan. Het zijn maar weersverwachtingen. :rolleyes:
En de ene is de andere weer niet. Snap 'm wel, maar je bent er al een tijdje mee bezig zeg maar.
Ik moet ook wel een tijdje rijden, vanuit Den Helder.
Maar ik ben jou niet en jij mij niet. ;) Vind het jammer dat ik jou krachtstats niet in het echt kan zien. :)
 
Is dat niet 70-80 km?
We kijken het ook morgenochtend ff aan. Maar de vooruitzichten zijn k*t
 
Hmmm niet oke. :( Is het nu besloten of kijk je het nog aan. Het zijn maar weersverwachtingen. :rolleyes:
En de ene is de andere weer niet. Snap 'm wel, maar je bent er al een tijdje mee bezig zeg maar.
Ik moet ook wel een tijdje rijden, vanuit Den Helder.
Maar ik ben jou niet en jij mij niet. ;) Vind het jammer dat ik jou krachtstats niet in het echt kan zien. :)

Tuurlijk, omdat het 2uur rijden al is. We zullen nog ff aankijken.
Vind het even goed jammer. en ik beslis niet alleen he;)
 
Is dat niet 70-80 km?
We kijken het ook morgenochtend ff aan. Maar de vooruitzichten zijn k*t

Eerder tegen de 90, maar het is niet eens de afstand hoor. De tijd die het kost is 1,5uur. :(
En een heerlijke weg van Den Helder naar Alkmaar. Echt top :cool:
 
Snelwegen zijn toch altijd wel goed te doen. Daar word goed gestrooid en zondag zal ook niet zo druk zijn.
 
erg jammer als jullie het niet redden, maar ik begrijp het wel ;)
 
ik vind t persoonlijk ook erg jammer. En had ook graag de krachtstats in t echt willen zien.. Maar goed dan maken wil er wat van!
 
Ja jammer maar ik weet dat het ver rijden is naar Drente, mijn moeder woont in Enschede en dat is 2 uur billen knijpen.
Mensen neem geen onnodige risico's voor een training.
Wat heb je er aan dat je leuk traint en daarna 2uur of langer in de stress zit.
Wat we wel kunnen doen is het een aantal uren vervroegen
12uu r. Bijvoorbeeld dan ben je in ieder geval niet in het donker onderweg terug
Ik ga trouwens zelf ook niet ten koste van alles met mijn zomerbandjes naar Haarlem.
Als hè t morgen pokkenweer is dan jammer maar dan maar een paar weken later proberen
 
Ja jammer maar ik weet dat het ver rijden is naar Drente, mijn moeder woont in Enschede en dat is 2 uur billen knijpen.
Mensen neem geen onnodige risico's voor een training.
Wat heb je er aan dat je leuk traint en daarna 2uur of langer in de stress zit.
Wat we wel kunnen doen is het een aantal uren vervroegen
12uu r. Bijvoorbeeld dan ben je in ieder geval niet in het donker onderweg terug
Ik ga trouwens zelf ook niet ten koste van alles met mijn zomerbandjes naar Haarlem.
Als hè t morgen pokkenweer is dan jammer maar dan maar een paar weken later proberen
Huh. :eek:

Moet zeggen dat dit me niet echt motiveerd. :mad: Ik lees alleen maar afhaak berichten. :sad:
 
ik vind t persoonlijk ook erg jammer. En had ook graag de krachtstats in t echt willen zien.. Maar goed dan maken wil er wat van!

Me 2. En dit gaat vast niet de laatste meet worden.
 
Huh. :eek:

Moet zeggen dat dit me niet echt motiveerd. :mad: Ik lees alleen maar afhaak berichten. :sad:

Je niet laten demotiveren hoor Ron... Ik ben er! Helen is er! Sannee komt! Rusty Komt! Jij bent er gewoon!
En ik ga er gewoon niet van uit dat het weer zo slecht wordt!

We maken er wat van!
 
Ik haak nog niet af maar ik ben ook niet van plan om mijn auto en mijn eigen lichaam te wagen voor een training.
Morgen beslis ik pas of ik wel of niet ga
 
Ik ga er gewoon van uit dat je er bent Grosje... zo slecht wordt het echt niet hoor ;)
 
Precies het is morgen zonnig. In ieder geval in de trainingsruimte. :p
Ik doe trouwens geen benen. Djeeees kan amper lopen.
Mijn trainingsmethodiek is weer verandert. Pffffff ik loop met beton in mijn hams, glutes en quats. :eek:

Dus schouders, deadlift, biceps & triceps misschien. Rug of traps. Gewoon eens andere manieren proberen. :D
En ja ik kom wel. ;)
 
Back
Naar boven