AndroidHealthClinic

ontmoeting/ training in Haarlem (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik wacht nog tot 12.30 en dan beslis ik
Alles staat klaar hier ik, tasje en doos met supps, ik wil echt wel
 
Dan zien we je straks, gezelli:)
 
Tja wat moet ik met dit weer
Vanaf 11.00 uur verwachten ze vanaf den haag 5 cm sneeuw en dat gaat dus wel de hele dag door
Zelfs kans op sneeuwstorm door de harde wind die hier al staat.
Heen zal nog wel gaan maar terug op mijn zomerbandjes?

Gewoon rustig rijden. Doet heel Nederland ook als ze naar het werk moeten toch. Je niet laten opnaaien door andere. Relaxt over de weg en geen stress qua tijd.
Ik heb mijn tasje gepakt en de doos van XXL staat klaar. :D
Ik neem even aan dat we ons gewoon aan de balie melden voor de "MEET"?

Heb het filmpje bekeken van de gym en zag een paar DBB'ers. Klopt toch!!
Nouja tot straks en dan eerst koffie.
 
Ja idd ik heb mijn collega er al van verteld dus she knows..
(kost wel 5euro pp hé..) maar bakkie koffie krijgen jullie van mij:)
En idd je niet laten opnaaien en gewoon rustig rijden en de snelwegen worden gewoon gestrooid..
Ja ik weet niet wie er allemaal op Dbb zitten van Jordan maar goed..ik ken er wel een paar natuurlijk;)
Tof Ron dat je gelukkig wel komt;)

---------- Post toegevoegd Sun 20 Jan 2013 om 11:20 ----------

Enne ik neem mijn fototoestel mee, gaan we even een leuke foto maken;) een minimeet van Dbb
 
......Enne ik neem mijn fototoestel mee, gaan we even een leuke foto maken;) een minimeet van Dbb
Ja leuk, wel ff shoppen die foto''s voordat je ze op DBB zet hoor. ;) :D
 
Wij komen ook niet want het gaat straks misschien een beetje sneeuwen. Sorry, veel plezier. Hadden graag gekomen maar zo hardcore zijn we dus eigenlijk niet. Zal straks wel even filmpje posten van m'n 300 kg leg press. Xx
 
Wij komen ook niet want het gaat straks misschien een beetje sneeuwen. Sorry, veel plezier. Hadden graag gekomen maar zo hardcore zijn we dus eigenlijk niet. Zal straks wel even filmpje posten van m'n 300 kg leg press. Xx

Haha stomme muts:P

---------- Post toegevoegd Sun 20 Jan 2013 om 11:37 ----------

Ja leuk, wel ff shoppen die foto''s voordat je ze op DBB zet hoor. ;) :D

moet dat dan, we zijn toch mooi zoals we zijn:D hahahahaha
 
dat meen je niet hé?!
 
Auto heb ik al geladen, de grote doos van body en fit staat er in
Ik ga om 12.30 rijden
Zie jullie daar

Al die mooie dames die op de site van de sportschool staan die geven mij dan wel een speciaal welkom als ik aan kom?
Zag dat er Zumba was vandaag dus als ze nou eens een dansje doen voor lekkere warme zon.... Dat zou top zijn
 
Laatst bewerkt:
Auto heb ik al geladen, de grote doos van body en fit staat er in
Ik ga om 12.30 rijden
Zie jullie daar

Al die mooie dames die op de site van de sportschool staan die geven mij dan wel een speciaal welkom als ik aan kom?
Zag dat er Zumba was vandaag dus als ze nou eens een dansje doen voor lekkere warme zon.... Dat zou top zijn

Top. Dan haal ik mijn shaker er weer uit. ;)
 
Ik zag op de site ook de bar impressie.
Die is al groter als mijn gym:)

Veel kracht app ook.
 
Okee dan, klein clubbie maar wel gezellie! tot strakkies
 
Wij komen ook niet want het gaat straks misschien een beetje sneeuwen. Sorry, veel plezier. Hadden graag gekomen maar zo hardcore zijn we dus eigenlijk niet. Zal straks wel even filmpje posten van m'n 300 kg leg press. Xx

Hèhè wrijf het er maar in.
Ik kom maar heb wel begrip voor de mensen die anders beslissen
Laten we daar nu geen geintjes over maken, ik weet dat ze er zelf ziek van zijn dat ze niet kunnen
 
Ik zag op de site ook de bar impressie.
Die is al groter als mijn gym:)

Veel kracht app ook.

Ja sinds kort 2 squatracks erbij, dus het gaat steeds beter.
ook een sauna en infrarood sauna, ook altijd wel lekker..maar helaas voor niet voor u vandaag:o
 
:roflol::roflol::roflol::roflol: die kerel met dat dode beest op zijn rug is demian



Ziet er wel een mooie gym uit :eek:
 
Wij komen ook niet want het gaat straks misschien een beetje sneeuwen. Sorry, veel plezier. Hadden graag gekomen maar zo hardcore zijn we dus eigenlijk niet. Zal straks wel even filmpje posten van m'n 300 kg leg press. Xx

Wat wil je nu precies bereiken met al die opmerkingen van de laatste tijd? Draai er niet steeds omheen en zeg het direct.

---------- Post toegevoegd Sun 20 Jan 2013 om 13:16 ----------

Hèhè wrijf het er maar in.
Ik kom maar heb wel begrip voor de mensen die anders beslissen
Laten we daar nu geen geintjes over maken, ik weet dat ze er zelf ziek van zijn dat ze niet kunnen

;)
 
Back
Naar boven