AndroidHealthClinic

ontmoeting/ training in Haarlem

Bezoekers in dit topic

Ja dat heb je met altzheimer dan doe je niet alles meer...... Euh ben vergeten waar het over ging
 
Mooie foto's hoor! Zag er een leuke namiddag uit!



:eek: mooie gym ook! Jelly op die barbarian cages :eek:
 
Mooie foto's hoor! Zag er een leuke namiddag uit!



:eek: mooie gym ook! Jelly op die barbarian cages :eek:

Ja die Cages zijn zo lekker:cool:, en we hebben er gewoon 2! na jaren van niets..alleen 2 smithmachines, hebben wij mijn werkgever zo ver gekregen dat hij toch over wilde gaan naar een los rack.
Ik heb daar 12,5 geleden al mijn missie van gemaakt..nee das niet waar..8jr geleden..toen begon ik pas met de "echte sport" hihihihi
En toen ook mijn collega hem de voordelen van een rack begon uit te leggen wilde hij er wel aan.
Hij vond altijd dat ik het alleen maar zei uit eigenbelang?? Wie ik?? Ik kreeg altijd te horen, ja maar jij bent alleen maar met BB bezig..*zucht* weet je hoe frustrerend dat was hahaha nu niet meer:D
Dus zeuren kan helpen hoor:P
 
Ja die Cages zijn zo lekker:cool:, en we hebben er gewoon 2! na jaren van niets..alleen 2 smithmachines, hebben wij mijn werkgever zo ver gekregen dat hij toch over wilde gaan naar een los rack.
Ik heb daar 12,5 geleden al mijn missie van gemaakt..nee das niet waar..8jr geleden..toen begon ik pas met de "echte sport" hihihihi
En toen ook mijn collega hem de voordelen van een rack begon uit te leggen wilde hij er wel aan.
Hij vond altijd dat ik het alleen maar zei uit eigenbelang?? Wie ik?? Ik kreeg altijd te horen, ja maar jij bent alleen maar met BB bezig..*zucht* weet je hoe frustrerend dat was hahaha nu niet meer:D
Dus zeuren kan helpen hoor:P
Ik kan nog 2 andere reden bedenken! :p:o
 
Lol , miss H haar foto's zijn echt wel h-core , ze beat duidelijk miss nuke :o
Haar schouders zijn bijne eve breed als die van mij :D, nu voel ik mij terug ecto :(
 
Leuke pics. Fijn dat jullie je goed geamuseerd hebben. En hard getraind hebben uiteraard.
 
lekker geslapen vannacht was toch wel lekker moe toen ik thuis kwam :)
Heb het straatje al weer schoongeveegd de sneeuw is bij mij voor de deur al weer weg (1e workout gehad)
Alleen wat last van de rechter biceps vanuit de rechterschouder maar dat was al te voorspellen als je kort daarvoor nog ontstekingsverschijnselen hebt.
Vond het erg leuk gisteren, het was billen knijpen terug in de sneeuw op mijn zomerbandjes maar ik had het niet willen missen.
 
lekker geslapen vannacht was toch wel lekker moe toen ik thuis kwam :)
Heb het straatje al weer schoongeveegd de sneeuw is bij mij voor de deur al weer weg (1e workout gehad)
Alleen wat last van de rechter biceps vanuit de rechterschouder maar dat was al te voorspellen als je kort daarvoor nog ontstekingsverschijnselen hebt.
Vond het erg leuk gisteren, het was billen knijpen terug in de sneeuw op mijn zomerbandjes maar ik had het niet willen missen.
Daar sluit ik mij 100% bij aan. Voor geen goud willen missen. :rocker2:
 
't was inderdaad een erg leuke meet.... afwezigen hadden ongelijk (en dan bedoel ik niet specifiek Natty en Mack, maar gewoon alle ;) )

ik heb ook net weer 20 minuten staan sneeuw scheppen. Voel me altijd verplicht als ik thuis ben ook bij mijn buren te scheppen. Is ook altijd heerlijk als ik er net 3 dagen niet ben en dan vrees die vastgetrapte/ vastgevroren 3dagen oude sneeuw te moeten gaan scheppen.... en dan heeft een van mijn buren het gewoon gedaan. HEERLIJK. Maar ja voor wat hoort wat hé ;)

nu ff afwachten tot de grootste files weg zijn en dan ga ik lekker weer richting Haarlem :D
 
ga je nu alweer trainen Dinky?
Je bent net terug thuis
 
Ziet er gezellig uit!

Miss H. Je ziet er top uit!
De rest ook natuurlijk :D;)
 
Ziet er gezellig uit!! misschien kom ik de volgende keer ook wel :)
 
was ook gezellig en ik denk dat iedereen zich daar wel vermaakt had.
Beetje trainen met elkaar (niet zo van kijk eens hoe goed en sterk ik ben maar gewoon proberen iets van elkaar op te steken)
beetje kletsen over de sport met lotgenoten.... ja dat is altijd leuk
Volgende keer hebben we een hele grote sporthal nodig als iedereen wil komen :)
 
Leuke foto's! Ziet er errug gezellig uit.
 
Volgende keer ben ik er bij!
(Tenzij jullie t weer in m'n vakantie plannen :p)
Ziet er gezellig uit!
 
Foto's zien er erg gezellig uit. Leuk zo'n meeting!
En MissH, wat een bovenlichaam, echt mooi.
 
Back
Naar boven