MuscleMeat

Jack3D Micro (new) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik heb het ook maar eens gekocht om te proberen, moet zeggen dat ik het eigenlijk wel goed spul vind. Nee het is geen dmaa achtig product dus dat verwachte ik ook niet maar ik had een super pomp en prima focus, geen crash erna en ik kon tenminste fatsoenlijk eten na mijn training!
 
Heb hem gekocht, ben hem nu iets langer als een week aan het gebruiken.
Daarvoor nam ik No Xplode 2.0, maar daar werd ik zo misselijk van door de grote doseringen die je nodig hebt. Van No Xplode voelde ik me bruut, niet te stoppen bij wijze van spreken en een enorme pomp. Maar de crash erna kon ik niet aan.

Jack3ed micro geeft me een goede focus, maar voel me niet zo explosief of gepompt. Wat wel het voordeel is, dat de energie van lange duur is en constant... Ook geen crash erna. Maar ik vind het zijn geld eigenlijk niet waardt. Als ik er dan ineens een vraag mag bijsmijten... Welke pre workouts zouden goede alternatieven zijn? het enige wat ik er in verlang is dat de scoop dosering niet te groot is zoals die van No Xplode (+- 20 gram), dus meer zoals deze jacked micro (3,5 gam per scoop)
 
Heb hem gekocht, ben hem nu iets langer als een week aan het gebruiken.
Daarvoor nam ik No Xplode 2.0, maar daar werd ik zo misselijk van door de grote doseringen die je nodig hebt. Van No Xplode voelde ik me bruut, niet te stoppen bij wijze van spreken en een enorme pomp. Maar de crash erna kon ik niet aan.

Jack3ed micro geeft me een goede focus, maar voel me niet zo explosief of gepompt. Wat wel het voordeel is, dat de energie van lange duur is en constant... Ook geen crash erna. Maar ik vind het zijn geld eigenlijk niet waardt. Als ik er dan ineens een vraag mag bijsmijten... Welke pre workouts zouden goede alternatieven zijn? het enige wat ik er in verlang is dat de scoop dosering niet te groot is zoals die van No Xplode (+- 20 gram), dus meer zoals deze jacked micro (3,5 gam per scoop)

dyslexie?
 
All about 1,3 dim, nu dat weg is geeft het product veel minder effect

Ik neem aan dat ze een vervangende stof hebben, ENOS ofzo zie ik?
 
ik zag de oude formule net te koop, kon na 10 minuten googlen snel in nederland met adres vermeld op de website 4 internet winkels vinden die het nog hebben prijzen varieren van €25 , 32 euro, 35 euro, per potje, 3 soorten smaken nog, blue berry, lemon, fruit punch, ik denk dat ik bestel, ik crash er wel op na 4 uurtjes, maar het werkt wel ongelovelijk goed het eerste uur.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb het ook maar eens gekocht om te proberen, moet zeggen dat ik het eigenlijk wel goed spul vind. Nee het is geen dmaa achtig product dus dat verwachte ik ook niet maar ik had een super pomp en prima focus, geen crash erna en ik kon tenminste fatsoenlijk eten na mijn training!
Gewoon heel veel water drinken, krijg je ook geen crash of stim dick.
 
K*t reclame, maar wel 29,95 haha
 
Vind niets aan die micro.. Mocht het effe testen van mattie van me die het ook niets vond.
Zoals reeds gezegd kan je beter caffeine cap nemen of een esspreso'tje drinken. Ga je langer volhouden dan die chemische smaak..

Gelukkig heb ik nog 7pwo's staan met dma in :roflol:
 
Heb 'm ook geprobeerd. De vorige Jack3d ging ik altijd hard op en had een super relaxte smaak! Met een beetje ijs erin vond ik het echt genieten....

De nieuwe daarentegen ga ik echt stuk van. Buikpijn tot diep in de avond en tijdens trainen voel ik me ook zwaar beroerd. Zal wel iets inzitten waar ik niet tegen kan helaas..

*edit* zojuist toch nog een keertje geprobeerd en moet zeggen dat-ie me nu niet misselijk heeft gemaakt. Trainen ging ook lekker.. Pomp kwam wel halverwege. Ik kijk t nog even aan. Blijft wel erg zoet!
 
Laatst bewerkt:
Heeft er nog iemand een potje noxipro te koop?
 
Back
Naar boven