XXL Nutrition

het grote 'awkward moment' topic (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

hahaha oh lawd. je moeder al gezien vandaag?!

she prolly was liek, had a nice sleepy-time? :trollface:
 
nee straks bij het avondeten, zal vast wel ****ed up awkward worden :roflol:
 
Ik denk dat een van de most awkward dingen toch echt is dat:
> Loop langs een chick
> Kijk achterom naar der kont
> Zij ziet het je doen

Heb ik onlangs gehad in de gym.
Kijk al bijtend op mijn lip naar de kont van een chick die langskomt.
Train wat verder, valt mijn euro dat aan de andere kant( waar zij naar het stappen is) een spiegel staat.
 
Parkeer auto langs kant van de weg
Staat vrouwtje aan overkant straat naar huis te kijken (stond te koop), verder niemand in de straat (denk ik toch)
Ik stap uit, heb costuum + costuumschoenen aan, begeef mij op voetpad
Ga bijna op mijn bek door sneeuw, kan mijn costuum nog redden door op tijd mijn handen te zetten
Vrouwtje kijkt me raar aan, vrij akward, ik probeer te doen of er niks gebeurd is (ze had het wel door)

Loop 5 meter verder en ga smerig hard op mijn bek, costuum nat, vrouwtje vraagt alles ok, staart me aan
Ik doe al lachend of het niks is, costuum wel vol sneeuw :o
Loop tot aan gebouw waar ik moet zijn, 5 meter voor de deur ga ik weer op mijn bek
Schraap mezelf asap van de grond, ga snel naar binnen, 3x vallen op 50m is me teveel
Costuum nat, schoenen zeiknat, klamme handen :mad: k*tsneeuw
 
So I was sitting there in my philosophy class trying to crack my back in my chair, and this hot girl saw me. Really, really hot. I kind of had a thing for her for a couple of months, and we smiled at each other and stuff but she sat pretty far away so we didn't say much more than "hi". Anyway she saw me doing that and it was before class actually started so we could move around and stuff, so she came up and offered to crack my back for me, and i thought it was kind of weird, but accepted. So i stand up and she crosses my arms in front of me and stands right behind me and sort of picks me up onto her and bounces me (have you ever seen people crack backs this way? I have seen it, but it is weird to explain.)

Anyway, it wasn't working, so she tried a huge bounce. something popped really loudly, but then when she set me down I couldn't feel my legs. I twas like they were totally asleep. So I ****in collapsed in a heap on the ground, my legs going off in weird directions. Then I heard a hella loud farting noise and proceeded to diarrhea in my pants, I was so embarrassed and I looked up at her face and she was just disgusted and everybody was like what the hell is going on so I tried to get up and run away, but my legs didn't work. I couldn't move, and over the next thirty seconds or so my colon emptied really loudly. My teacher was really mad and thought I was just being a freak and ****ting on the floor, but after a while they realized I wasn't kidding around and they called an ambulance.

So I went to the hospital, and it turns out when she cracked my back somehow my spinal cord got pinched in between my vertebrae and they straightened it out with some emergency surgery and now I'm completely fine.


So... I never went back to that school.

:roflol: :roflol: :roflol:
 
Parkeer auto langs kant van de weg
Staat vrouwtje aan overkant straat naar huis te kijken (stond te koop), verder niemand in de straat (denk ik toch)
Ik stap uit, heb costuum + costuumschoenen aan, begeef mij op voetpad
Ga bijna op mijn bek door sneeuw, kan mijn costuum nog redden door op tijd mijn handen te zetten
Vrouwtje kijkt me raar aan, vrij akward, ik probeer te doen of er niks gebeurd is (ze had het wel door)

Loop 5 meter verder en ga smerig hard op mijn bek, costuum nat, vrouwtje vraagt alles ok, staart me aan
Ik doe al lachend of het niks is, costuum wel vol sneeuw :o
Loop tot aan gebouw waar ik moet zijn, 5 meter voor de deur ga ik weer op mijn bek
Schraap mezelf asap van de grond, ga snel naar binnen, 3x vallen op 50m is me teveel
Costuum nat, schoenen zeiknat, klamme handen :mad: k*tsneeuw

Wat voor kostuum droeg je? Panda? Krokodil? Bert? Ernie?

Of ben je een belg?
 
Wat voor kostuum droeg je? Panda? Krokodil? Bert? Ernie?

Of ben je een belg?

Moesten wij Belgen elke vreemde zin/woord van jullie moeten quoten, we zouden werk hebben.

But still, made me :roflol:
 
Moesten wij Belgen elke vreemde zin/woord van jullie moeten quoten, we zouden werk hebben.

But still, made me :roflol:

Je moet niks :D
Maar je zou het kunnen proberen :)
 
Back
Naar boven