MuscleMeat

ontmoeting/ training in Haarlem (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Foto's zien er erg gezellig uit. Leuk zo'n meeting!
En MissH, wat een bovenlichaam, echt mooi.

Als wij mannen dat zo zouden zeggen dan klinkt het wel weer heel vreemd:p
Maar ik snap helemaal wat je wil zeggen
Ze is gewoon breed
 
Laatst bewerkt:
ik vind sanne er lekker uitzien:)
 
meetingdbbhaarlem045_zpse0e58a14.jpg

Durf het bijna niet te zeggen(typen) maar U ziet er toch het best uit, tussen allen....:D
 
Lol , miss H haar foto's zijn echt wel h-core , ze beat duidelijk miss nuke :o
Haar schouders zijn bijne eve breed als die van mij :D, nu voel ik mij terug ecto :(
dit hardcore?? Ik sta gewoon..gewoon.. niks aangespannen ofzo en dan zeggen jullie al al die leuke dingen..word ik wel blij van:D

Daar sluit ik mij 100% bij aan. Voor geen goud willen missen. :rocker2:
ikke ook:)

Ziet er gezellig uit!

Miss H. Je ziet er top uit!
De rest ook natuurlijk :D;)
Was het ook zeker, klein clubbie maar was echt top!

Ziet er gezellig uit!! misschien kom ik de volgende keer ook wel :)
Gewoon doen, niets geen haantjes gedrag..was gewoon gezellig..we hebben allen dezelfde passie..dat was t mooie eraan!

Leuke foto's! Ziet er errug gezellig uit.
Was t ook!

Volgende keer ben ik er bij!
(Tenzij jullie t weer in m'n vakantie plannen :p)
Ziet er gezellig uit!
Haha, je ziet vanzelf wel het topic verschijnen;)

Foto's zien er erg gezellig uit. Leuk zo'n meeting!
En MissH, wat een bovenlichaam, echt mooi.
zeker een aanrader! Dank je wel..maar jeej wat een complimenten zeg..had ik niet echt verwacht zeg maar.. toch grappig dat jullie mij allemaal anders zien als dat ik toch mezelf zie..want ik vind mezelf echt niet zo breed:o

Durf het bijna niet te zeggen(typen) maar U ziet er toch het best uit, tussen allen....:D
Ehmm ja t topic krijgt wel een aparte wending zo.. sorry hoor..kan ik niks aan doen:dunno:
Maar bedankt voor U compliment..hoewel ik mij wel oud voel als er u word gezegd..ik ben pas...32jr:eyes: hahaha..maar ook bedankt weer..tis absoluut niet vervelend te horen natuurlijk:D

Ik vond t allerbelangrijkste dat het gewoon echt heel gezellig was.. t klikte echt wel zo met elkaar.. niks geen raar gedoe, of macho gedrag..gewoon lekker relaxed..
Wanneer gaan we weer??:p
 
Lol , miss H haar foto's zijn echt wel h-core , ze beat duidelijk miss nuke :o
Haar schouders zijn bijne eve breed als die van mij :D, nu voel ik mij terug ecto :(

Logisch... Ik ben pas 8 maandjes aan de gang.. MissH zie ik dan ook niet als een concurrente, maar zie er eerder motivatie in. Beetje waar ik naar toe werk ;) :)
 
Wij zijn ook geen concurrenten van elkaar maar medesporters die dezelfde passie hebben
Bb is een sport die je alleen voor je zelf doet maar het is altijd leuk om meer mensen te kennen die ook de zelfde toewijding hebben.. En niet alles is een wedstrijd dus vergelijken met elkaar mag maar dat hoeft niet te betekenen dat de een minder is als de ander. We zijn allemaal topsporters op ons eigen niveau :)
 
Wij zijn ook geen concurrenten van elkaar maar medesporters die dezelfde passie hebben
Bb is een sport die je alleen voor je zelf doet maar het is altijd leuk om meer mensen te kennen die ook de zelfde toewijding hebben.. En niet alles is een wedstrijd dus vergelijken met elkaar mag maar dat hoeft niet te betekenen dat de een minder is als de ander. We zijn allemaal topsporters op ons eigen niveau :)

Helemaal mee eens.
 
Logisch... Ik ben pas 8 maandjes aan de gang.. MissH zie ik dan ook niet als een concurrente, maar zie er eerder motivatie in. Beetje waar ik naar toe werk ;) :)

Precies, heb je helemaal gelijk in!
Hard trainen en goed eten en je kan heel ver komen.
besides ik ben ook mama:)
We hebben hier bijna allemaal dezelfde passie dat is gewoon super, lekker elkaar motiveren dmv de logjes en foto's etc.. daar krijg ik ook weer motivatie van.
Maar concurrente's..nee.. laten we het leuk houden..
Op een wedstrijd dan wel. maar das gewoon leuk:cool:

Grosje; Well Said:D:D
 
Durf het bijna niet te zeggen(typen) maar U ziet er toch het best uit, tussen allen....:D
Het ging over mij hoor. Ass is looking good. :roflol:
.....Ik vond t allerbelangrijkste dat het gewoon echt heel gezellig was.. t klikte echt wel zo met elkaar.. niks geen raar gedoe, of macho gedrag..gewoon lekker relaxed..
Wanneer gaan we weer??:p
Hahaha heb je er nu alweer zin in. Nou als ik kan ben ik er hoor. ;)
Logisch... Ik ben pas 8 maandjes aan de gang.. MissH zie ik dan ook niet als een concurrente, maar zie er eerder motivatie in. Beetje waar ik naar toe werk ;) :)
Precies zie Miss H maar als een voorbeeld. Want dat is ze echt hoor. :)
Wij zijn ook geen concurrenten van elkaar maar medesporters die dezelfde passie hebben
Bb is een sport die je alleen voor je zelf doet maar het is altijd leuk om meer mensen te kennen die ook de zelfde toewijding hebben.. En niet alles is een wedstrijd dus vergelijken met elkaar mag maar dat hoeft niet te betekenen dat de een minder is als de ander. We zijn allemaal topsporters op ons eigen niveau :)
Well said. :thumbs:
.....
besides ik ben ook mama:)
.......
Besides ik ben ook papa :D
 
Hahah ron..die spoiler daar doelde ik eigenlijk gewoon op MissNuke..die is geloof ik ook mama,dus die overeenkomst hebben we dan zoieso;)
Ja ik weet dat jij ook papa bent:P
En de complimentjes gaan gewoon door..ik ga mij bijna schamen man..*blush*
Oh je bent welkom hoor, wanneer je een keer zin hebt om naar Haarlem te komen..just let me know;)
 
Zo en nu ga ik je gewoon weer bashen. Trala
 
Hahah ron..die spoiler daar doelde ik eigenlijk gewoon op MissNuke..die is geloof ik ook mama,dus die overeenkomst hebben we dan zoieso;)
Ja ik weet dat jij ook papa bent:P
En de complimentjes gaan gewoon door..ik ga mij bijna schamen man..*blush*
Oh je bent welkom hoor, wanneer je een keer zin hebt om naar Haarlem te komen..just let me know;)

Klopt idd mannetje van 2 ;)
 
Ik ben ook papa van 2 kids 15 en 18 na de bevalling zag ik er niet uit :)
Nee geintje hoor ik vind jullie beide mama's er heel goed uit zien, de buik is toch uitgerekt en ff strak krijgen is niet zo makkelijk... Respect dus
 
Dbb meet zonder mij? Jammer :(
 
Klopt idd mannetje van 2 ;)
van moi is 5.5jr:)

Ik ben ook papa van 2 kids 15 en 18 na de bevalling zag ik er niet uit :)
Nee geintje hoor ik vind jullie beide mama's er heel goed uit zien, de buik is toch uitgerekt en ff strak krijgen is niet zo makkelijk... Respect dus
Hahaha ja je maakt een geintje maar ik schrok mij echt kapot toen..zo'n 5.5jr geleden..gelukkig niets meer van te zien..godzijdank:D

Dbb meet zonder mij? Jammer :(
makkelijke praten hé achteraf.. topic liep al een tijdje hoor:p
 
Ik ben ook papa van 2 kids 15 en 18 na de bevalling zag ik er niet uit :)
Nee geintje hoor ik vind jullie beide mama's er heel goed uit zien, de buik is toch uitgerekt en ff strak krijgen is niet zo makkelijk... Respect dus
Pics van je dochter? :dunno:


Als het een zoon is hoeft het niet :o
 
Back
Naar boven