Fitness Seller

Aas bulgarije (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

klusserdeklus

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
5 sep 2012
Berichten
1.386
Waardering
76
Iemand die ik ken vertrekt naar Bulgarije,de kuststreek, ik vroeg me af of je daar aas vrij kan kopen in de apotheker, zo ja welke ?
 
Gewoon bij de apotheker vragen. Dan weet je het onmiddelijk. Ik deed dat ook zo.
 
Ik weet niet hoe bulgarije is maar in Istanbul was ook de apotheek niet te vertrouwen. Daar is het bekend dat er veel nep medicatie is. In Roemenie heb ik geprobeerd naposim te krijgen en dan weten ze precies wat je bedoelt en krijg je niks mee.

Lukt het je wel in Bulgarije informeer me dan eens met een bericht...
 
Bulgarije cancelled..het zal egypte worden..aas genoeg daar,niet?
 
Je kan daar oa krijgen, cidoviron, cidotesto en nolvadex, zijn hier fakes van?
 
kan je lekkere clenbuterol krijgen ;)
 
Let op voor valse cidoteston als je naar egypte gaat. Ze hebben er wel veel Thaise gear
 
Was even vergeten dat ik deze zomer ook naar bulgarije ga :D
Kan men daar diazepam , alprazolam en nog wat lekkere benzo's kopen?
Hoeveel kost daar zo een doosje?
 
Ik heb het in alle jaren dat ik in Bulgarije ben geweest nog nooit gezien. Nu heb ik er ook niet naar gevraagd of gezocht natuurlijk. Mijn ervaring is dat de apothekers in Bulgarije redelijk professioneel te werk gaan en geen fake medicatie verstrekken. Je kunt het altijd proberen dus!

@ Kontridderr, waar in Bulgarije ga je heen?
 
sunny sunny beach , weet niet of dat een stad is .. Ik volg gewoon de groep
/beta :( I know..
 
sunny sunny beach , weet niet of dat een stad is .. Ik volg gewoon de groep
/beta :( I know..

Is een stad, maar wel volkomen op toerisme gericht. De Bulgaarse naam is Slanchev Briag als ik me niet vergis. Naast Sunny Beach liggen St. Vlas, Nieuw Nessebar en Oud Nessebar. Als je er heen gaat voor de bishes en drank heb je in die andere steden niks te zoeken. Voor het vinden van AAS kan je het beste wel naar Nieuw Nessebar toegaan. Op Sunny Beach zullen de apothekers het wel niet in het assortiment hebben.

Ken Sunny Beach zo goed als m'n broekzak aangezien m'n pa er heeft gewoond. :D Ging 2 jaar geleden met de bish erheen via GoGo, wilden ze me ook nog van die arrangementen aansmeren, waarop ik zei dat ik de hele regio beter kende dan al die reisleiders. Wilden ze helaas niet van me aannemen. :(

Tipje nr. 1 van mij: Bier in 1,5 literflessen in de local supermarket en indrinken moet je doen aan de andere kant van de hoofdweg. Scheelt 50% van de prijs die je bij je hotel of aan de boulevard betaald.

Tipje nr. 2: Nooit alleen pinnen en niet pinnen bij een automaat die er enigszins onbetrouwbaar uit ziet. Ditzelfde geldt voor wisselen bij wisselkantoren.

Tipje nr. 3: Er lopen heel veel zakkenrollers (veelal zigeuners) rond op Sunny Beach, dus nooit je bankpas, smartphone, reisdocumenten of iets anders van waarde meenemen. Allemaal in de kluis op je hotelkamer/in je hotel achterlaten.

Tipje nr. 4: Geen waardevolle spullen onbeheerd op het strand achterlaten. Geef ze desnoods af bij de bar van de strandtent. Strandtent waar ik altijd kwam deed dit voor alle klanten.

Tipje nr. 5: Mocht je wel worden aangevallen/overvallen door een groep zigeuners dan kan je het beste je focussen op één en die dood slaan, politie doet er toch niks aan.

Tipje nr. 6: Ga in het donker niet alleen op pad, dat wil zeggen: Ga niet alleen door donkere steegjes en wegen achteraf wandelen.
 
Laatst bewerkt:
Zorg dat je een contactpersoon hebt die de weg weet.
 
Is een stad, maar wel volkomen op toerisme gericht. De Bulgaarse naam is Slanchev Briag als ik me niet vergis. Naast Sunny Beach liggen St. Vlas, Nieuw Nessebar en Oud Nessebar. Als je er heen gaat voor de bishes en drank heb je in die andere steden niks te zoeken. Voor het vinden van AAS kan je het beste wel naar Nieuw Nessebar toegaan. Op Sunny Beach zullen de apothekers het wel niet in het assortiment hebben.

Ken Sunny Beach zo goed als m'n broekzak aangezien m'n pa er heeft gewoond. :D Ging 2 jaar geleden met de bish erheen via GoGo, wilden ze me ook nog van die arrangementen aansmeren, waarop ik zei dat ik de hele regio beter kende dan al die reisleiders. Wilden ze helaas niet van me aannemen. :(

Tipje van mij: Bier in 1,5 literflessen in de local supermarket en indrinken moet je doen aan de andere kant van de hoofdweg. Scheelt 50% van de prijs die je bij je hotel of aan de boulevard betaald.

thanks fo the info
effe offtipic:
Zijn de bitches daar even makkelijk als loret?
 
thanks fo the info
effe offtipic:
Zijn de bitches daar even makkelijk als loret?

Je hebt er een aantal discotheken waar het goed vertoeven is.

Flying Dutchman (feestkroeg, super!)

Slam Café (viel mij een beetje tegen)

Heineken House (redelijk)

Disco Orange (redelijk)

Den Glade Viking (Scandinavische Disco, nuff said.)

Als je muscles hebt is het dragen van een zwembroek/korte broek + tanktop de easiest way in voor alle bishes. Net alsof je van het strand komt. :o
 
Ja voglens mij is de muscle trick op een kort broekje aan te doen en toch een tshirtje (of tank), zodat die ladies op je beentjes kunnen geilen. Als je met chickenlegs met een bf van 14% rondloopt zonder tshirt bent je een instant 'sexy' douchebag tool.
 
Ja voglens mij is de muscle trick op een kort broekje aan te doen en toch een tshirtje (of tank), zodat die ladies op je beentjes kunnen geilen. Als je met chickenlegs met een bf van 14% rondloopt zonder tshirt bent je een instant 'sexy' douchebag tool.

Zolang je maar wat spieren hebt en origineel bent. ;)
 
Schiet me net nog een tip te binnen:

Tipje nr. 7: Hoe onweerstaanbaar die zigeunerhoeren ook lijken als je met je dronken bakkes in Sunny Beach rondloopt, ga niet met ze mee het strand op of een steeg in. 100% kans dat er een knokploeg klaarstaat om je alles van je lijf af te jatten.

Tipje nr. 8: Taxi's zijn relatief goedkoop, maar spreek altijd vooraf een prijs af en ga altijd afdingen. Die taxichauffeurs weten wel dat je uit Nederland/België komt, dus ze vragen standaard een hogere prijs.
 
Back
Naar boven