Fitness Seller

Centraal Zyzz topic (12 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Je bent zelf ook 1,88, je zou moeten weten dat 42cm op die lengte nog niet zo impressive is. Zyzz was nog steeds vrij groot (al beweren sommige van niet).
Je moet zijn vetpercentage niet vergeten, hij zat constant rond de 6% en dan is 42 cm zelfs bij die lengte vrij groot.
 
2.17 vergelijken met 1.86
trolol

1.86 is helemaal niet zo groot
 
Scoobzor die gast van 2,17 oid had al 45 cm armen en toen zag die eruit alsof die nog nooit gewicht had aangeraakt als ik me goed herrineren. Misschien is 45 net wat overdreven maar 42 lijkt me wel weer weinig,

Die gast is 2 meter 17!
 
Rofl eerder tegen 45 aan ja :o

Scoobzor die gast van 2,17 oid had al 45 cm armen en toen zag die eruit alsof die nog nooit gewicht had aangeraakt als ik me goed herrineren. Misschien is 45 net wat overdreven maar 42 lijkt me wel weer weinig,

:popcorn:


Op deze foto zijn mijn armen 45cm opgepompt.

http://i1079.photobucket.com/albums/w510/Scoobz0r/20121026_134235.jpg

Zyzz komt net onder mijn schouder. Ik gok 42cm. Hij staat een heel stuk droger.
 
Ja dat kan best :) zit op hele andere verhoudingen.
 
Vind die muziek altijd heerlijk heb al veel gedownload van die filmpjes :D
 
qzq4cn.jpg

20tf61i.jpg

s3d354.jpg

Ligt het aan mij of is dit echt helemaal niets bijzonders? Heb wat goede foto's gezien van die gast, maar dit?
 
oude fotos, alleen die middelste is nog redelijk recent voor zn dood
 
nee niks bijzonder man, wat een k*tphysique had hij ook

:duh:
 
nee niks bijzonder man, wat een k*tphysique had hij ook

:duh:
Niet om de discussie op te doen laaien, maar dat hij hiervoor nou van alles erin jaagde is toch eigenlijk wel schandalig. Maar let niet op wat ik zeg, ik ben Peanuthead.
 
Nou als je er voor kiest om heel het jaar te feesten en toch niet boven de 10% wil komen zul je 'maatregelen' moeten nemen.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Sun 27 Jan 2013 om 00:19 ----------

 
Back
Naar boven