AndroidHealthClinic

Phenibut

Bezoekers in dit topic

Koning Eenoog

Incognito
Elite Member
20 jaar lid
Lid geworden
16 okt 2002
Berichten
28.248
Waardering
5.505
Lengte
1m80
Massa
84kg
Vetpercentage
15%
Jongens. Er is al veel te lezen op dit forum over het geniale middel phenibut.

Ik zal het even snel samenvatten:

Phenibut is chemisch verwant aan ghb en baclofen (middel gebruikt bij ghb en alcohol afkick).

De effecten zijn ontspannend, angstremmend, etc. Een soort valium alleen dan heb je met dit middel nog zin om iets te ondernemen. Ik ben er zelf erg enthousiast over en vele met mij.

Ideaal voor tijdens sollicitatiegesprekken, presentaties, of een om goede gesprekspartner te zijn tijdens een date.

Het geeft ook een goede focus (zeker in combinatie met een uppertje als caffeine of iets sterkers).


Persoonlijk bestel ik altijd bij Vitaplanet, simpelweg omdat zij de scherpste prijs hebben en de phenibut van hoge kwaliteit is. Bestelling altijd direct de volgende dag in huis en de mensen die de webshop runnen zijn gewoon erg vriendelijk. Ik heb bij zo'n beetje alle shops in Nederland besteld en dit is mijn go-to shop.

https://www.vitaplanet.nl/pheni-poeder.html

Tip, als je 3 x 100 gram besteld krijg je een leuke korting, waardoor je een leuke korting krijgt. Je betaald dan 18,50 voor 100 gram en de verzending is ook nog eens gratis. Bij de bekende concurrent betaal je voor dezelfde 100 gram €33.94, dat is bijna het dubbele. Vind het raar dat er dit soort prijsverschillen zijn. Aan de kwaliteit zal het in ieder geval niet liggen.

Heb me ook wel eens laten vertellen dat phenibut door de zuurte niet al te best voor je tanden is, daarvoor is een eenvoudige oplossing om de caps te bestellen:

https://www.vitaplanet.nl/pheni.html
 
Laatst bewerkt:
Heb er best veel over gelezen op goodlookingloser (die er heel positief over is):

http://www.goodlookingloser.com/2012/06/19/phenibut-review/

Ik heb het zelf ook van Smartpowders, maar nog niet heel veel van gemerkt. Ben expres op lage dosis begonnen maar heb ook al 1000+500 geprobeerd maar niet heel veel resultaat (wel nadat ik na die 1500 nog 2 bier dronk trouwens). PS: als je bij smartpowders besteld zit er een sticker op je pakket met daarop de inhoud van je pakketje. Niet zo handig als je nog thuiswoont
 
Ik heb 't ook besteld bij smartpowders.com. Er stond bij mij niet dat het om phenibut ging op 't etiket. Volgens mij was het omschreven als "gift". Goedkoper dan bij smartpowders heb ik het ook nog niet gezien.

Effecten zijn bij mij karig, of komen uren nadat ik het genomen heb. Bij dosissen tot 3gram merk ik alleen dat ik na twee drankjes dronken ben. Bij 5 gram wordt het wel interessant, maar duurt het uren voor ik iets voel.. Ik nam 5 gram op een avond, maar merkte niks. Uiteindelijk ging ik naar bed en viel als een blok in slaap. De volgende dag rolde ik met een dronken hoofd m'n bed uit. Dat was ****ing raar, de wereld golfde en ik liep tegen zo'n beetje alles omhoog. Muziek klonk wel lekker, dansen ging als vanzelf en ik lulde aan één stuk door.

Ben wel benieuwd naar ervaringen van anderen hier.
 
ik kan ook aan die primaforce potjes komen, 30e excl eventuele verzending!!
 
Besteld bij Smartpowders! Weten jullie nog hoe lang de verzending bij jullie duurde?
 
Iets langer dan een week dacht ik.
 
Maar wat heb je hier aan in de sportschool ;p
 
nou als ik op wiki lees wat het is, doe ik liever een doppie :p
 
The pharmacological effects of phenibut are similar to baclofen, but less potent per milligram of dosage.
Phenibut exerts its effects by being an agonist at the metabotropic GABAB receptor, and at higher doses also at the ionotropic GABAA receptor.[3
Furthermore, phenibut has been shown to enhance levels of dopamine



Nou dit doet een doppie ook, alleen dan weet ik tenminste wat de ingredienten zijn..
 
The pharmacological effects of phenibut are similar to baclofen, but less potent per milligram of dosage.
Phenibut exerts its effects by being an agonist at the metabotropic GABAB receptor, and at higher doses also at the ionotropic GABAA receptor.[3
Furthermore, phenibut has been shown to enhance levels of dopamine



Nou dit doet een doppie ook, alleen dan weet ik tenminste wat de ingredienten zijn..
??? Wat is dit voor rare reden? Wat maakt het uit wat de ingrediënten zijn? Het gaat er toch om wat het middel wat je neemt doet...
 
2 weken na shipment nog niks van de bestelling gehoord. :(
 
De UK webshop verkopen het ook. Meestal in caps van 500mg. Neem zelf wel eens 1500mg, lekker ontspannend effect zeker met een biertje of 2.
 
Omdat het overzicht van nootropics topic is gesloten, ga ik hier maar verder.

Vandaag voor de 4e keer phenibut genomen in 8 dagen.

De 1e keer 1.5 gram van genomen, 2 uur van tevoren niks gegeten, uiteindelijk niks gemerkt(afgelopen woensdag)
De 2e keer 2.5 gram genomen, 4 uur van tevoren niks gegeten en 3 uur na inname 3 bier gedronken, uiteindelijk niks gemerkt(afgelopen vrijdag)
De 3e keer 3 gram genomen om in slaap te komen, niks gemerkt(afgelopen zaterdag nacht/zondag ochtend)
Vandaag 1.5 gram genomen en 3 uur van tevoren niks gegeten. Deze keer merkte ik het al na een halfuur, de treinrit was heel relaxed en had geen zin om uit de trein te gaan. Lichaam voelde heel chill aan. Maakte me ook helemaal nergens meer zorgen om en voelde me erg helder en energie vol. Concentreren ging wel heel moeilijk. Duurde uiteindelijk ongeveer 3 uur.

Vaag spul, nu even een week helemaal niet gebruiken.
 
Je moet het op nuchtere maag nemen en dan na 30 a 45 minuten eten.

Dat je niets merkt van 3 gram vind ik wel echt vaag.

Verder zou ik er een sterke bak koffie of een blik energy drink bij nemen.
 
Jij kan het beter niet gebruiken nee, maar iemand die er verantwoordelijk mee kan omgaan zie ik er geen verslaving van oplopen, en al helemaal geen schade.

^^ En dat geldt allemaal ook voor ghb. Dus... :trollface:
 
Back
Naar boven