Fitness Seller

Kitty's log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dat is mooi dat je hulp hebt en domweg dat moet doen wat een ander verzonnen heeft.
Maar dan is het ook een kwestie van vertrouwen en afwachten of het helpt
Zo te lezen helpt het wel, top dus
succes
 
lijkt mij wel wat.... of eigenlijk.... ik ben jaloers :(

maar ik vind het harstikke leuk voor jou! succes!
 
Lekker he een PT die je alles kan vertellen en uitleggen. Je voelt je lichaam gewoon reageren.
Kitty all the way.
 
En dan te bedenken dat ik haar voor het eerst naar Straatweg heb gebracht!

Mijn kleine meisje is groot geworden :heart:


:p
 
En dan te bedenken dat ik haar voor het eerst naar Straatweg heb gebracht!

Mijn kleine meisje is groot geworden :heart:


:p

Ooit als ik beroemd ben en alle 1e plekken verover dan zal ik jou nooit vergeten ;) hahaha. Ik ga denk een tatoeage nemen... "mede mogelijk gemaakt door Maarten" :P

Tot woensdag!
 
Een 'Made by killy' tattoo op de glutes is vast een plus punt op het podium :D
 
En, en, en? :D

Hoe gaat t met je trainingen? Progressie?

Train je nu altijd bij Straatweg?
 
Hiii allen,

Ik post niet zoveel maar ik ben nog wel dagelijks op het forum. Ben druk met training, dieet en werken dus vandaar dat ik niet zo actief op dbb ben.

Inmiddels ben ik bij m'n nieuwe coach 5 weken op dieet, wat we doen tot eind april om te zien hoe ik er dan bij sta. Als soort proef ronde voor de flex cup. Ik ben inmiddels 7 kg lichter en omvang van benen, middel en kuiten is omlaag. Wordt steeds droger en krijg meer definitie. Ben er nog niet maar gaat echt de goede kant op! Ben ook begonnen met posing en ben veel aan het oefenen. En bikini is nu in de maak en over 4 weken passen. Dat is ook leuker om te oefenen met posing want normale bikini vind ik echt lelijk, met name het broekje ;) Buik is moeilijk te zien op foto maar is behoorlijk strak, nog dun laagje eroverheen maar zie steeds meer lijnen.

Dussss hier wat foto's... En over paar weken zal ik weer wat foto's plaatsen.



2+copy.jpg
 
Wow Kitty, jij gaat strak en hard zeg. En daarna de YBF?
 
Wow super goed kitty!
Buik is al mooi plat en best wat definitie.
Weet je al welke klasse je wilt gaan doen?
 
Wow Kitty, jij gaat strak en hard zeg. En daarna de YBF?

Thnx! Ok wat is YBF? ;)

---------- Post toegevoegd Sun 27 Jan 2013 om 13:56 ----------

Wow super goed kitty!
Buik is al mooi plat en best wat definitie.
Weet je al welke klasse je wilt gaan doen?

Ja bikini klasse spreekt mij het meeste aan. Eerst maar eens kijken hoe ik er eind april bij sta want dan kan m'n coach het beter inschatten aangezien er nu nog behoorlijk wat vet op m'n lijf zit. Ben echt benieuwd hoe ik er eind april uit ga zien!

Eet nu 600 gr kip/kalkoen/witvis per dag en 700gr groente per dag. Heb een aparte tas nodig alleen voor m'n eten haha
 
Heel erg laag in carbs?

Benen is ook het moeilijkst om diepe lijnen en cuts in te brengen. Dat duurt het langst.
Succes!
 
Heel erg laag in carbs?

Benen is ook het moeilijkst om diepe lijnen en cuts in te brengen. Dat duurt het langst.
Succes!

Ja erg laag in carbs... maar gaat goed ik voel me niet zwak ofzo. Training gaat ook super goed in combinatie met het dieet
 
Ziet er goed uit!
 
goed bezig Kitty! Leuk!
 
Gaat hard zeg, wat fijn!

Dan weet je waar je het voor doet he.
 
Hiii allen,

Ik post niet zoveel maar ik ben nog wel dagelijks op het forum. Ben druk met training, dieet en werken dus vandaar dat ik niet zo actief op dbb ben.

Inmiddels ben ik bij m'n nieuwe coach 5 weken op dieet, wat we doen tot eind april om te zien hoe ik er dan bij sta. Als soort proef ronde voor de flex cup. Ik ben inmiddels 7 kg lichter en omvang van benen, middel en kuiten is omlaag. Wordt steeds droger en krijg meer definitie. Ben er nog niet maar gaat echt de goede kant op! Ben ook begonnen met posing en ben veel aan het oefenen. En bikini is nu in de maak en over 4 weken passen. Dat is ook leuker om te oefenen met posing want normale bikini vind ik echt lelijk, met name het broekje ;) Buik is moeilijk te zien op foto maar is behoorlijk strak, nog dun laagje eroverheen maar zie steeds meer lijnen.

Dussss hier wat foto's... En over paar weken zal ik weer wat foto's plaatsen.



2+copy.jpg

Goed bezig!! Welke klasse wil je gaan doen bij de Flex Cup?? Misschien komen we elkaar wel tegen!!
 
Ik denk bikini... Maar eerst ff kijken hoe het er over paar weken uitziet. Dan is makkelijker in te schatten wat bij mij past denk ik ;)
 
Back
Naar boven