Fitness Seller

Sticky Het Motor Topic (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Met wat voor bescherming rijden jullie trouwens? Ik heb een pak van Alpinestars, leren laarzen, leren handschoenen, systeemhelm van Shark en backprotector.
 
Meestal alleen helm en handschoenen. Alleen met toeren in vol ornaat, heb alleen geen backprotector.
 
Ik rij nu niet, ben een mooi weer rijder en heb auto's ter beschikking. lui varken he :D

Ik ben ook benieuwd wat voor kledij er tegen deze kou gedragen word door de diehard motorbikers.
 
Met wat voor bescherming rijden jullie trouwens? Ik heb een pak van Alpinestars, leren laarzen, leren handschoenen, systeemhelm van Shark en backprotector.

Precies het zelfde als jouw. Ook kwa merk

---------- Post toegevoegd Fri 25 Jan 2013 om 14:15 ----------

Ik rij nu niet, ben een mooi weer rijder en heb auto's ter beschikking. lui varken he :D

Ik ben ook benieuwd wat voor kledij er tegen deze kou gedragen word door de diehard motorbikers.

In de winter trek ik over mijn leerpak een regenjas. Dat houdt de wind prima tegen. Daardoor is het niet koud.

Over mijn helm draag ik een muts die zeg maar ook je nek afdekt. En winterhandschoenen.
 
Met wat voor bescherming rijden jullie trouwens? Ik heb een pak van Alpinestars, leren laarzen, leren handschoenen, systeemhelm van Shark en backprotector.

alpinestars combi , laarzen , handschoenen , systeemhelm van airoh.

Zat te denken om die inserts te halen van alpinestars , back en evt front.
 
Met wat voor bescherming rijden jullie trouwens? Ik heb een pak van Alpinestars, leren laarzen, leren handschoenen, systeemhelm van Shark en backprotector.

(race)laarzen, MQP combipak (leer), Shoei helm, zomer- en winter handschoenen. Heb ook nog 2 thermo pakken maar die draag ik eigenlijk niet.
 
Ligt natuurlijk aan het weer.

warm:
- textiele broek (misschien binnenkort eens kijken voor een motorjeans)
- leren jas
- dunne zomerhandschoentjes
- leren laarzen

koud (tot 5 graden boven 0):
- thermo ondergoed
- spijkerbroek, t-shirt, trui
- leren jas met wintervoering
- textiele broek met wintervoering
- dikke winterhandschoenen
- motorsjaal
- leren laarzen
- motorregenpak er soms overheen

Onder de 5 graden rijd ik niet meer, dan is het na een kwartiertje gewoon echt niet leuk meer.
 
thanx, vooral die 1e link interesseert me wel, komt wel van een verdeler in haarlem en ik ben vlaming, maar kzie wel
2e link zijn waarsch van die "waves" en dat hebben ze me al afgeraden
bedankt voor je opzoekwerk

louis.de
 
Ik reed in de winter altijd met dezelfde outfit als in de zomer. Lederen combi , zomer handschoenen en race laarsen :)
 
Ik reed in de winter altijd met dezelfde outfit als in de zomer. Lederen combi , zomer handschoenen en race laarsen :)

Dan heb je het niet warm tussen -10 en +5 graden Celsius.
 
Dan heb je het niet warm tussen -10 en +5 graden Celsius.

Klopt, had het altijd verrot koud.

Moet zeggen sinds ik gestopt met doorrijden in de winter minder goed tegen kou kan.
 
Ik heb een textiel combi voor de koude maanden.
Hieronder zou nog een jogginsbroek kunnen oid.

In de mooie maanden heb ik sinds kort een leren combi pak.

Maar ik wil niet rijden in de regen,sneeuw,pekel etc.
 
naar school standaard: alleen leren of textiel jas, handschoenen en helm.

Als ik ga toeren gewoon leren pak en laarzen etc.
 
Laarzen, Macna Geo jas en broek, HJC helm, handschoenen en oordoppen. Wil eigenlijk ook wel zo een back-protector.

P.s.

Voor iedereen die twijfelt om nu te gaan rijden, ik heb me suf gegoogeld en besloten dit niet te doen. De pekel is nog niet weg na deze paar regenbuien. Ik wil erg graag, maar als ik naar mijn scooter kijk kan ik mij inhouden. Wat een kolere zooi is pekel.
 
Laarzen, Macna Geo jas en broek, HJC helm, handschoenen en oordoppen. Wil eigenlijk ook wel zo een back-protector.

P.s.

Voor iedereen die twijfelt om nu te gaan rijden, ik heb me suf gegoogeld en besloten dit niet te doen. De pekel is nog niet weg na deze paar regenbuien. Ik wil erg graag, maar als ik naar mijn scooter kijk kan ik mij inhouden. Wat een kolere zooi is pekel.
je kan m ook gewoon inwaxen.
 
Laarzen, Macna Geo jas en broek, HJC helm, handschoenen en oordoppen. Wil eigenlijk ook wel zo een back-protector.

P.s.

Voor iedereen die twijfelt om nu te gaan rijden, ik heb me suf gegoogeld en besloten dit niet te doen. De pekel is nog niet weg na deze paar regenbuien. Ik wil erg graag, maar als ik naar mijn scooter kijk kan ik mij inhouden. Wat een kolere zooi is pekel.

Zit ook erg te twijfelen, wilde eigenlijk morgen ermee naar het werk gaan :(
 
gewoon rijden joh, spoel je hem volgende week toch een keer af...
 
Gewoon even goed afspoelen na het rijden. Als het vannacht nog even goed regent en morgen is het droog ga ik morgenmiddag even rijden.

Vrij veel mensen hier met een pak btw, vind ik zelf ook het mooiste. Ben nog wel opzoek naar een motorjeans en textieljas voor in de zomer.
 
Gewoon even goed afspoelen na het rijden. Als het vannacht nog even goed regent en morgen is het droog ga ik morgenmiddag even rijden.

Vrij veel mensen hier met een pak btw, vind ik zelf ook het mooiste. Ben nog wel opzoek naar een motorjeans en textieljas voor in de zomer.

Zou de pekel al wel weg gespoeld zijn?
Het heeft wel hard geregend in Fryslan vannacht volgens mij.
Ik wil ook graag even maar dat gepoets zie ik niet zitten..
 
Back
Naar boven