Fitness Seller

Het Battlefield topic

Bezoekers in dit topic

Campen met de m40a5? :p
 
haha, wel de m40 maar was niet aan het campen.

was op metro dus best makkelijk om beetje kills te maken

ronde van 1u20m
 
Hehe nice! Had overlaatst een leuk potje tdm op canals, jng90 met ironsights genomen om die assignment te unlocken.. Rondlopen tussen de containers ene headshot na de andere en wat knife kills ertussen, ander team werd gek :p
 
origin weer offline just great nu ik een dagje thuis zit :D
 
http://www.youtube.com/watch?v=OKJE-kPsz4U

Gisteren ook nog even zo'n epic momentje gehad.
Ik vs full squad (1vs4 dus) face to face en ik kill ze alle 4 met 5 kogels uit mijn magnum :p
Ik was vrij hard aan het ownen in dat potje, kreeg naderhand wat complimentjes in een bericht.
Is eens iets anders dan gekicked of gebanded worden als goed bezig bent.
 
Altijd leuk die filmpjes maar de helft van de kills is wel echt lucky vooral die rpg kills op verre afstand.
 
Mijn exemplaar Battlefield 3 is op de post wegens een (veel voorkomend) defect in het schijfje zelf, als hij weer terug is bij de rechtmatige eigenaar zal ik mijn informatie hier delen in de hoop dat er hier mensen zijn die wel van teamwork houden (in tegenstelling tot wat ik het meest van de tijd tegen kom) :)
 
Speel je dan altijd alleen mss?
Ik speel ook wel eens alleen, maar eens ik ingelogged ben,
krijg ik wel invites, mensen die op me joinen of zelf de vraag of ik op hun server wil komen.
BF is all about teamwork :D
 
Ben veel te lang out geweest in het game wereldjé om nog mensen te kennen.
Vindhet toch wel chill alleen spelen, maar soms mis je wel die teamplay.
 
Ik heb 6 maanden een break gehad met BF3, vond close quarters en armored kill maar niks.
Mijn platoon herken ik nog amper, maar ik ben niet vergeten alle sinds :)
 
als je premium bent kun je er nog eentje bekijken, die is echt nice :)

Premium Video 8: End Game Air Superiority Gameplay
 
Speel je dan altijd alleen mss?
Ik speel ook wel eens alleen, maar eens ik ingelogged ben,
krijg ik wel invites, mensen die op me joinen of zelf de vraag of ik op hun server wil komen.
BF is all about teamwork :D

Inderdaad alleen... Maar zelfs in je squad snappen ze niet dat het handig is als de rest meegaat als je over gaat op flanken!?

Hoe dan ook, ik hoop dat daar hier verandering in kan komen. Ik speel trouwens op de PS3 en beschik over een headset :)
 
Hoe gaan ze het verschil flanker vs hornet aanpakken? Flanker draait minder scherp en is iets moeilijker om optimaal te laten draaien + groter dan de hornet waardoor hij makkelijker te raken is. Als het blijft zoals het nu is zal het 85-90% de US zijn die wint. Ook de noobseekers en friendly/enemy jet rams?

Kijk er naar uit maar toch vrees toch dat ze de jets niet zullen balancen wat jammer zou zijn.
 
Als ze dat al zouden uitbalanceren dan zou dat tijdens End Game moet zijn, traditiegewijs zou dat ook de laatste gelegenheid zijn...

Of denken mensen hier dat ze na de laatste DLC nog sporadisch zullen patchen?
 
Back
Naar boven