MuscleMeat

kan je met 50 jaar er nog goed uitzien? (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Tja ik moet toch iets veranderen om toch aan sport te kunnen blijven doen.
Echt op kracht trainen moet ik gewoon vergeten ...... Voorlopig :)
Gelukkig zien ze straks op het strand niet dat ik minder krachtig ben maar denken ze ... Nou die ouwe kan er nog mee door.
De spierpijn is er niet minder van als ik die hogere reprange hanteer, mijn biceps voel ik behoorlijk ondanks dat ik ze gisteren niet eens apart heb gepakt.... Blijkbaar is dit al genoeg voor mij.
Vandaag en morgen geen trainingstijd dus herstel heeft alle ruimte .. En dan zaterdagochtend weer aan de bak
Heb er nu al zin in.
 
Weer een aardige dag vandaag. pijntjes worden toch steeds minder
zou de verbetering nu eindelijk doorzetten?
Ik neem er vanavond een extra wijntje op ;)
 
Laatst bewerkt:
Weer een aardige dag vandaag. pijtjes worden toch steeds minder
zou de verbetering nu eindelijk doorzetten?
Ik neem er vanavond een extra wijntje op ;)

Hopen at het zo blijft doorzetten, dat zou natuurlijk mooi zijn. ;) En wel rustig aan blijven doen dan he!! Ik train met een man en meestal gaan ze door tot ze erbij neervallen;)
 
Hopen at het zo blijft doorzetten, dat zou natuurlijk mooi zijn. ;) En wel rustig aan blijven doen dan he!! Ik train met een man en meestal gaan ze door tot ze erbij neervallen;)

Ik ga het proberen :D
 
Tja ik moet toch iets veranderen om toch aan sport te kunnen blijven doen.
Echt op kracht trainen moet ik gewoon vergeten ...... Voorlopig :)
Gelukkig zien ze straks op het strand niet dat ik minder krachtig ben maar denken ze ... Nou die ouwe kan er nog mee door.
De spierpijn is er niet minder van als ik die hogere reprange hanteer, mijn biceps voel ik behoorlijk ondanks dat ik ze gisteren niet eens apart heb gepakt.... Blijkbaar is dit al genoeg voor mij.
Vandaag en morgen geen trainingstijd dus herstel heeft alle ruimte .. En dan zaterdagochtend weer aan de bak
Heb er nu al zin in.

Zwaar en kort trainen zet massa aan. Licht en veel trainen behoudt massa. De spierpijn is hetzelfde. :)
Dus die ouwe kan er best nog mee door. Of wilde je naast me staan met de YBF? Mag hoor. ;)
 
Zwaar en kort trainen zet massa aan. Licht en veel trainen behoudt massa. De spierpijn is hetzelfde. :)
Dus die ouwe kan er best nog mee door. Of wilde je naast me staan met de YBF? Mag hoor. ;)

Tja probeer de massa te houden en iets droger te worden (is moeilijk maar ik ga er voor)
Hmm YBF .....nee :D, vind het echt heel stoer dat jij het gaat doen maar voor mij is het een stapje te ver
Ben nu bezig met mijn eigen wedstrijd... tegen mijn lichaam... en als ik die win dan ben ik heel blij
Ik ben al weer een stuk positiever als een maand geleden dus dat is al weer een sprong vooruit.
Maar vind het echt heel goed van jou Ron dat je gaat voor je droom en je passie van dit moment.
Jij doet wat veel mensen misschien hadden willen doen.
Maar niet iedereen heeft de fysieke kracht en ook nog eens de mentale kracht om het op latere leeftijd gewoon te doen. Top hoor:bow2:
 
Tja probeer de massa te houden en iets droger te worden (is moeilijk maar ik ga er voor)
Hmm YBF .....nee :D, vind het echt heel stoer dat jij het gaat doen maar voor mij is het een stapje te ver
Ben nu bezig met mijn eigen wedstrijd... tegen mijn lichaam... en als ik die win dan ben ik heel blij
Ik ben al weer een stuk positiever als een maand geleden dus dat is al weer een sprong vooruit.
Maar vind het echt heel goed van jou Ron dat je gaat voor je droom en je passie van dit moment.
Jij doet wat veel mensen misschien hadden willen doen.
Maar niet iedereen heeft de fysieke kracht en ook nog eens de mentale kracht om het op latere leeftijd gewoon te doen. Top hoor:bow2:

Bloos :o
 
Vanochtend 9 uur in de sportschool
Bovenrug en nek is iets stijf maar niet te pijnlijk even losgeschud.
Niet veel tijd vandaag moet om 10.15 weer thuis zijn dus ff snel een uurtje
Alleen wat borstoefeningen gedaan
sitting breast press 70kg
peck deck 40kg
cable cross over 25kg p/kant
incline benchpress 40kg (rustig aan)
flat benchpress 40 kg (heel rustig aan)
20 min fietsen
de benchpresses heb ik bewust erg licht gedaan omdat ik daar de meeste problemen mee kreeg in het verleden (nek en achterkant schouders werden blijkbaar te zwaar belast)
12 tot 15 reps gedaan 4 sets per (gewichten net zwaar genoeg om de reps te kunnen maken)
Achterkant schouders zijn weer de zwakke schakels bij deze oefeningen dat voel ik gelijk maar we houden vol
voel nu na de training weer alleen de spieren aan de achterkant en niet de borst... zal wel komen over een paar dagen :)
Morgen weer wat cardio op de sportschool of even een lange wandeling als het weer het toe laat
 
Laatst bewerkt:
Borstspieren voel ik nu iets meer, triceps geen last van gehad
Vanochtend wel last van de bovenrug maar daar voel ik nu minder van (toch de benchpress ?)
Vanavond benen trainen en cardio
misschien doe ik nog wat anders ik kijk wel
 
Mooie training van zaterdag. En druk jij vanuit je nek misschien? Dat je dus gewoon een verkeerde aangeleerde manier van bankdrukken hebt? Zomaar een idee hoor.
 
Zou kunnen... maar ben het me niet bewust
Weet wel dat je met bankdrukken ook de achterkant rug gebruikt en ik heb nog steeds het idee dat mijn rechterschouder minder bewegelijk is en dat ik daardoor ook krachtverlies heb in mijn rechterarm.
Misschien dat ik daardoor ook meer uit mijn nek press
In Maart/April kon ik nog 8x85 drukken en daarna begon de ellende... ben nu al blij met 50 kg zonder pijn.
Incline pressen kon ik vroeger ook behoorlijk zwaar 70 kg daar had ik minder last van
Maar het gaat toch niet slecht Ron. :)
Zit weer in een ritme van 3x p/week trainen en dat is beter als dan weer 1x wel en dan weer 2 weken helemaal niet
Blijf dit maar even zo volhouden wie weet kom ik ooit weer terug op een kg of 70 press
 
Zo moet je het ook maar zien toch. En dat zware werk is voor de jonge jochies.
 
wij zijn nog jong ;)
 
Benen gedaan vanavond
Leggpress sets van 12 reps met 65 75 85 95 105 115 kg
Legg extensie 3 sets 12reps 54kg 12 reps 61
Liggende legg curl 4 sets pvd wat was het gewicht nou?
Squat 3 x 12 reps 60 kg 10 reps 70 kg Maakte me meer druk of de stang mijn nek niet zou blesseren maar ging goed
3sets lunges 30 kg barbell maar dat was net te veel
4x12 reps sldl 60 kg
30 min fietsen ca 400 cal
80 crunches achter elkaar op swissbal
En met een natte rug terug op het fietsje naar huis
Lekker getraind schouder rechts voel ik zelfs na beentraining?.... What the fu....:(
Nou ja toch een voldaan gevoel en ik weet zeker dat ik dit ga voelen want ik heb al lang geen goede beentraining gedaan
 
mooie training Ron. Gestaag doorgaan! rustig an dan breekt het lijntje niet!
 
Vanochtend de trap op bij mijn kantoor.... ja hoor daar voel ik de spiertjes in de benen al.
Nou dat belooft wat voor de komende 2 dagen :)
 
Dat van je schouder kan wel kloppen dat je die voelt. Je staat toch in bepaalde houding met je armen/schouder en het weegt natuurlijk ook wel wat. Misschien gewoon even uitproberen hoe je de stang het beste neer kan leggen.

Morgen vast en zeker nog meer spierpijn:D
 
Denk vooral dat het komt dat de stang op mijn traps ligt en ik dan de stang moet vasthouden en daarbij de rechterschouder onder druk zet (mijn rechterarm krijg ik minder ver naar achteren volgens mijn gevoel)
Begin weer lichte pijn te krijgen rond de nekwervels (zo rond de dikste wervel daar) zal toch wel weer met het squaten te maken hebben. Nou ja als het een soort spierpijn is dan vind ik het niet erg


Nieuwe Supps bestelt bij Body & Fit
Magnificent (voor herstel) en ultra creatine (voor meer vocht/uithoudingsvermogen in de spieren) + Casein Perfection Whey (voor herstel en groei)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven