AndroidHealthClinic

Skyblazer failing to get shredded (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Lekkere training bro! Je hebt behoorlijk wat gedaan dit keer :P jammer dat je geen squats kon doen, mischien verklaart dat waarom mijn benen buffer zijn dan die van jou :trollface:

Haha, maar de kracht zit er in bij jou.. dat geeft je al een mooie basis om door te bouwen. Je fysiek is zeker niet verkeerd, definitie is wel te zien. Je hebt je bulk nog netjes gehouden, dus erg lang cutten is niet nodig. :)

Meh bulk was niet echt netjes :roflol: nog 4 weken cut te gaan. Merk wel dat wat zwaarder word nu ik lager in kcal ben gegaan, vooral op rustdagen moet ik me inhouden om niet te junken :roflol:
 
Meh bulk was niet echt netjes :roflol: nog 4 weken cut te gaan. Merk wel dat wat zwaarder word nu ik lager in kcal ben gegaan, vooral op rustdagen moet ik me inhouden om niet te junken :roflol:

Het valt opsich nog wel mee, je staat er droger bij dan mij.. En ook niet een klein beetje.. :p rustdagen heb ik ook vaak moeite mee, maar veel water drinken helpt wel voor mij. Op hoeveel kcal leef je zo beetje? Op een rustdag met geen activiteiten leef ik op 2000 kcal. Heb een onderhoud van 2200 (als ik de hele dag stil zou zitten).
 
Meh bulk was niet echt netjes :roflol: nog 4 weken cut te gaan. Merk wel dat wat zwaarder word nu ik lager in kcal ben gegaan, vooral op rustdagen moet ik me inhouden om niet te junken :roflol:


Mijn cut gaat zwaar k*t... das ongeveer hetzelfde toch whaha
 
Mijn cut gaat zwaar k*t... das ongeveer hetzelfde toch whaha

haha cut is altijd k*t, heb er ook even aangedacht om als topic titel gewoon "k*t log" te doen xD
bart, haal koolvis, bij Lidl 400 gram voor 1,56 ofzo, tijdens bakken klein beetje sambal ofzo erop voor de smaak anders is het niet te eten. e/k/v is iets van 18/0/0. Neem nu elke dag als 1na laatste maaltijd 200gr koolvis en dan als laatste 450gr. magere kwark.

---------- Post toegevoegd Wed 30 Jan 2013 om 19:46 ----------

Het valt opsich nog wel mee, je staat er droger bij dan mij.. En ook niet een klein beetje.. :p rustdagen heb ik ook vaak moeite mee, maar veel water drinken helpt wel voor mij. Op hoeveel kcal leef je zo beetje? Op een rustdag met geen activiteiten leef ik op 2000 kcal. Heb een onderhoud van 2200 (als ik de hele dag stil zou zitten).

denk dat ik op trainingdags op zo;n 2500 zit en rustdagen 2000, niet precies uitgerekend
 
denk dat ik op trainingdags op zo;n 2500 zit en rustdagen 2000, niet precies uitgerekend

Dan zit dat wel aardig gelijk als bij mij. Alleen soms heb je van die dagen dat je er zo overheen zit.
 
Dan zit dat wel aardig gelijk als bij mij. Alleen soms heb je van die dagen dat je er zo overheen zit.

ik niet dit keer, real dedicated en domino's/de turk bezorgen niet waar ik nu woon, dat is een super groot voordeel voor mij, anders sowieso 1-2 keer in de week wat bestellen
 
ik niet dit keer, real dedicated en domino's/de turk bezorgen niet waar ik nu woon, dat is een super groot voordeel voor mij, anders sowieso 1-2 keer in de week wat bestellen

Haha :roflol: dat is jou geluk dan! En knap dat je nu dedicated bent en er ook voor gaat. Zou ik ook moeten doen, maar ja.. K*t cut.
 
Ik mot geen koolvis. Ik ga vanaf volgende week maar weer aan de rijst bagger met wokgroenten en talapia filet, het is niet anders.
 
Haha :roflol: dat is jou geluk dan! En knap dat je nu dedicated bent en er ook voor gaat. Zou ik ook moeten doen, maar ja.. K*t cut.

thx :)

Ik mot geen koolvis. Ik ga vanaf volgende week maar weer aan de rijst bagger met wokgroenten en talapia filet, het is niet anders.

hnngg lekker toch rijst :D rijst, tonijn + beetje ketchup of chilisaus heerlijke post workout maaltijd.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
[Link niet meer beschikbaar]

Dankje :) :kiss:

---------- Post toegevoegd Sat 2 Feb 2013 om 23:37 ----------

Training van gister

FB2

Squat smith squatrek bezet, srs al week geen normale squats gedaan omdat steeds bezet is
3x5x95
Incline DB Press
3x5x34
Low Row plate loaded close grip
5x110
5x110
1arm:
R: 5x65 L: 5x65
R: 5x70 L: 5x70 PR
DB Shoulder press
5x26
2x5x30
Hammer Curls
5x20
2x5x22
Dips
5xbw
2x5xbw+15
Chin ups
8xbw
7xbw
Side curls
6x14
6x16
hammercurls beide armen tegelijk
8x16
8x16
Triceps pushdown
5x40
2x5x45
Machine crunch
20x70
14x85
12x85
chin ups
6xbw
6xbw
dips
13xbw
10xbw



:roflol: :roflol:

had geen zin in half uur wachten dus heb wat extra dingen gedaan.
 
krachtig bezig geweest kerel! extra dingen doen als je tijd over hebt, ik had eigenlijk ook niet anders van je verwacht
 
krachtig bezig geweest kerel! extra dingen doen als je tijd over hebt, ik had eigenlijk ook niet anders van je verwacht

thx bro, zag goed met de energie en kracht

---------- Post toegevoegd Mon 4 Feb 2013 om 16:26 ----------

FB 3
Eindelijk weer squats :D
lSquats
5x80
5x90
5x100
Deadlift
Straps vergeten, warming up sets pronated grip gedaan.
Mixed grip: 5x110
grip is stuk beter met mixed grip, alleen voelt toch niet helemaal fijn in me rechter arm
DB Flyes
5x18
5x22
5x22
DB Shoulder press
5x26
5x30
3x30
ging makkelijker dan vorige keer
Incline DB curl
5x18
5x20
5x20
Dips
5xbw
5xbw+14
3xbw+14
Machine crunch
20x85

Middelmatige training, begon goed daarna werd minder, miste vooral kracht in triceps en delts. Kom er ook vandaag achter dat ik eigenlijk te weinig vetten eet, misschien wat cashewnoten toevoegen in de avond (walnoten zijn ranzig)
 
Laatst bewerkt:
Mixed grip is so ie so beter toch:) Nice deads brah
 
Problemen met je rechterarm man?
 
Waarom de beperkte vrijheid van een machine crunch?
 
Mixed grip is so ie so beter toch:) Nice deads brah

thx bro!! volgende week met straps worden deads nog beter :o

Problemen met je rechterarm man?

nah vind mixed gewoon niet fijn, voelt ook of ik rechter kan van me rug meer gebruik.

Waarom de beperkte vrijheid van een machine crunch?

wel fijn met wat tegengewicht :) ben toevallig gister weer begonnen met navy seal ab workout, zal dit proberen te doen op rustdagen. 8 buik oefeningen direct achter elkaar, deed maar 20 reps gister en toch spierpijn vandaag xD 2 jaar geleden had ik het een half jaar volgehouden en lukte me 100 reps :o




ga trouwens t/m woensdag ff op onderhoud eten en daarna weer verder
 
Nice dat je eindelijk weer kon squatten bro! Lekkere gewichten ook gepakt op je squat / DL. Ook met dumbbells ben je behoorlijk sterk, daar kijk ik wel goed van op. :P

Mixed grip is het ook niet helemaal voor mij, krijg met pronated grip meer omhoog dan met mixed.. Hook grip zal ik morgen eens proberen, al lijkt me dit wel een vrij pijnlijke in het begin.
 
Back
Naar boven