XXL Nutrition

Ik wil bodyduilding worden.Maar hoeveel euro's per week kost mij dat aan...? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja ik heb maar een IQ van 100 ! Maar één ding weet ik wel voor 100%,en dat is als je een bodybuilder wil worden = Heel veel geld gaat kosten!!! :brew:

Wij moeten veel eiwitten eten.
Waarom denk u dat ze mager platte kaas(kwak) eten.Voor de lekker smaak?Waarom denk u dat ze havermout/muesli eten.Voor de lekker smaak? enz.Neen dat doen ze om de geld prijs te kunnen naar beneden te brengen per week!
Eet maar eens echte kip,kalkoen enz.Dan weet u wat het allemaal gaat kosten per week.En hoeveel tijd u daar moet insteken om dit allemaal klaar te maken enz.

En voor je vitamine eet je echt fruit,banaan,appel,peren enz.Dan weet u wat het allemaal per week gaat kosten.En dan spreek ik nog niet van ontstekingsremmers kuur enz en voedingssupplementen! ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
.Gaat aub wat trainen :evilred:
 
Laatst bewerkt:
Ik denk serieus dat je beter je geld kan investeren in Nederlandse boeken :)
 
Misschien een domme vraag? :scratch:

Maar ik zie in de winkelrekken en in de apotheker groeimelk staan met verrijkt aan vitaminen en miniralen erin!
Is deze groeimelk ook geschikt voor beginners bodybuilders?


Gebruik je verstand mannen.Ja hier moet je een nederlandse boek...
 
Laatst bewerkt:
Zelfde iq als TS geloof ik, die Anjasport.
 
Wat is sense.

Misschien is witzwart ook een belg.;)
 
Ik ben een belg en schrijf zo.;)

shit-just-got-real-bert-sesam-street.png
 
Nee, je kan geen fatsoenlijk Nederlands typen , belg of niet, het is bodybuilding geen duilding.

sense betekend geen gains lol
 
Dus als je Belg bent heb je het recht om afschuwelijk slecht Nederlands te typen? Seems legit.
 
Iedere keer dat ik deze TT voorbij zie komen schiet ik in de lach. Keer op keer.
 
Deze taal is hcsibarA ;)
..................<<<<<<<<---
 
iemand die niet goed nederlands ken, ken wel goed dobbydildong
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven