AndroidHealthClinic

Het Battlefield topic (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Excuses voor mijn dubbelpost, mijn telefoon deed vreemd...
 
Wordt hier nog actief BF3 gedaan op de ps3?
 
Ik heb toevallig vandaag wel weer even gespeeld, blijft leuk.
 
Ik ga weer beginnen, tijd om wederom een Dbb-ps3 team te assemblen :D
 
I'm in Peanut, volgens mij hebben wij elkaar al in de lijst staan. Meld het maar even als je gaat knallen.
 
Wordt hier nog actief BF3 gedaan op de ps3?

Op een ps3 / xbox kun je toch niet normaal aimen wel? zo stabiel en soepel als een muis ....begrijp niet waarom jullie niet op de PC spelen :D
 
Omdat mijn laptop het niet aan kan en ik altijd al shooters op consoles heb gespeeld.
 
I'm in Peanut, volgens mij hebben wij elkaar al in de lijst staan. Meld het maar even als je gaat knallen.
Komt in orde! Wat was je PSN ook alweer? Voordat ik de verkeerde PM :D
Op een ps3 / xbox kun je toch niet normaal aimen wel? zo stabiel en soepel als een muis ....begrijp niet waarom jullie niet op de PC spelen :D
Schenk jij mij even een videokaart, moederboord, kast, muis, toetsenbord, hardeschijf, blu-ray reader, scherm, voeding, RAM en processor?
 
Komt in orde! Wat was je PSN ook alweer? Voordat ik de verkeerde PM :D

Schenk jij mij even een videokaart, moederboord, kast, muis, toetsenbord, hardeschijf, blu-ray reader, scherm, voeding, RAM en processor?


Ligt eraan wat ik er voor terug krijg (srs) :roflol:
 
Nick is Brigadier-yayo ofzo, weet niet precies hoe ik t heb geschreven :p Speel je met headset?
 
Hoeft van mij niet perse hoor, heb er toen wel 1 gekocht maar verstond de helft vd tijd niet wat er gezegd werd. Gewoon beetje logisch nadenken en bij elkaar blijven is al beter als met random gasten in een squad zitten.
 
Hoeft van mij niet perse hoor, heb er toen wel 1 gekocht maar verstond de helft vd tijd niet wat er gezegd werd. Gewoon beetje logisch nadenken en bij elkaar blijven is al beter als met random gasten in een squad zitten.
Klopt. Precies de reden waarom ik dan het liefst in een squad met dbbers en zonder derps zit. M'n skillniveau zal wel vastgeroest zitten. Gaat me flink wat kosten van m'n 2.7x KD ratio :roflol:
 
Dat dacht ik ook na superlang niet gespeeld te hebben, maar blijkbaar is de rest ook niet vooruit gegaan en gaat het allemaal nog prima.
 
PS3 Battlefielder hierzo!
Laatst terug begonnen met het te spelen, even nadien in een wedstrijd rush die een uur duurde.
Eindbalans: 92 kills & 17 deaths - wel verloren :(
 
Ook allemaal premium?
 
Geen premium nee, wat heb je daar aan dan?
 
Extra levels enz premium events dubbel xp weekendjes andere wapens andere speltypes
 
Back
Naar boven