XXL Nutrition

Body Central Transformation course hendrie

Bezoekers in dit topic

Goed bezig vasthouden nu ;)
 
Netjes, al vind ik wel dat je vrij veel kg ben afgevallen in vergelijking met je vetpercentage.
 
Bedoelde volhouden :D
 
Netjes, al vind ik wel dat je vrij veel kg ben afgevallen in vergelijking met je vetpercentage.

Dat zou je al gauw denken, maar meestal is dat vocht wat je vastgehouden hebt door "verkeerde" voeding.
Heb dat nu zelf ook al een paar keer ervaren dat vooral de eerste 10 dagen er veel gewicht verloren wordt, maar de positieve kant is dat je er in de spiegel ook meteen droger uit ziet :D

Netjes hoor hendrie, idd ga zo door en dan komt de 7-10% van zelf in het zicht. :thumbs:
 
Goed bezig, leuk logje! Ik doe trouwens ook mee :p succes jonguh
 
Netjes toch! Al 2,3% eraf! Hoeveel kcals is je voeding nu geworden en hoeveel tekort moet je creeeren met cardio?
 
Netjes, al vind ik wel dat je vrij veel kg ben afgevallen in vergelijking met je vetpercentage.
allemaal vocht

Bedoelde volhouden :D
snapte je:D

Dat zou je al gauw denken, maar meestal is dat vocht wat je vastgehouden hebt door "verkeerde" voeding.
Heb dat nu zelf ook al een paar keer ervaren dat vooral de eerste 10 dagen er veel gewicht verloren wordt, maar de positieve kant is dat je er in de spiegel ook meteen droger uit ziet :D

Netjes hoor hendrie, idd ga zo door en dan komt de 7-10% van zelf in het zicht. :thumbs:
yeah we hebben nog een hele hele lange weg te gaan

Goed bezig, leuk logje! Ik doe trouwens ook mee :p succes jonguh
oke dan top jij ook succes

Netjes toch! Al 2,3% eraf! Hoeveel kcals is je voeding nu geworden en hoeveel tekort moet je creeeren met cardio?

400kcal eraf 5x30 cardio nu
 
Vanmorgen 7uur de auto in 10uur bij body central aangekomen gewogen en gemeten
Gewicht van 87,5 na 82,3
Vet 19,5 na 17,3
Voeding aangepast en cardio wat geuppert

Goed bezig man!
Flinke rit geweest als ik dat zo lees, maar 2.3% in 4 weken is nice natuurlijk!

Aanpassingen klinken ook goed, kijken of de verbrandingsmotor nog een versnelling hoger wordt gezet!
 
Goed bezig man!
Flinke rit geweest als ik dat zo lees, maar 2.3% in 4 weken is nice natuurlijk!

Aanpassingen klinken ook goed, kijken of de verbrandingsmotor nog een versnelling hoger wordt gezet!

Lets hoop
 
Vandaag weer lekker JUNK!!!!!!!!
 
Foto start

image.jpg
 
Foto gisteren dus na 4weken

image.jpg
 
gaat lekker man!
Top!
 
Gaat goed, al lekker wat vet kwijt!

gaat lekker man!
Top!

Tanks jongens wist ook niet goed wat ik kon verwachten en of ik tevreden moest zijn 2% leek me zo weinig in 4weken maar Davor vindt het juist heel netjes en goed per week een halve % afvallen was juist top en goed voor spierbehouwd
 
Goede vooruitgang al voor 4 weken maat! Doorzetten nu!:thumbs:
 
Goed bezig, ik ben ook aan het cutten, tis heel moeilijk, dus respect dat je er al zo veel af hebt! ik volg!
 
Flinke vooruit gang man!
Kicke om die 2 foto's zo naast elkaar te houden.
 
Keurig man! Je midsectie ben je veel op kwijt. Voor de zomer moet je ze wel weer kopen want die heb je dan niet meer van jezelf!

ZWEMBANDJES!!!:):):)

Ga zo door!
 
Back
Naar boven