Fitness Seller

het grote 'awkward moment' topic

Bezoekers in dit topic

gisteren in discotheek stapte ik per ongeluk op de tenen van een knap meisje
Ik: (ik draai me om richting haar) Oh sorry, is alles goed? (gezegd met zeer formele toon)
zij: iel (kijkt ze me bitchy aan)
ik: dan niet, hoer

---------- Post toegevoegd Sun 3 Feb 2013 om 22:38 ----------

neh ik ben niet zo'n casanova :/
 

Gebeurt me in de gym wel is. Kom je die persoon voor de derde keer tegen na gedag te zeggen. Eerst in de kleedkamer daarna bij de bar en dan nog buiten. Meestal geef ik er dan gewoon eem grappige draai aan. Wtf achtervolg je me of ben je nou nog niet opgerot
 
gisteren in discotheek stapte ik per ongeluk op de tenen van een knap meisje
Ik: (ik draai me om richting haar) Oh sorry, is alles goed? (gezegd met zeer formele toon)
zij: iel (kijkt ze me bitchy aan)
ik: dan niet, hoer

---------- Post toegevoegd Sun 3 Feb 2013 om 22:38 ----------

neh ik ben niet zo'n casanova :/

Ze zag je gezicht brah :roflol:
 
Ze zag je gezicht brah :roflol:

ik vind anders dat ik best een mooi hoofd heb, alleen heb nu millimeterkapsel en dat staat me niet, ik overtuig mezelf er wel even van dat het daar aan lag ;)
 
ik vind anders dat ik best een mooi hoofd heb, alleen heb nu millimeterkapsel en dat staat me niet, ik overtuig mezelf er wel even van dat het daar aan lag ;)

Je moet ook altijd zorgen dat je een pose aanneemt voordat ze omdraaien.

Bisjes van tegenwoordig, geef je ze aandacht, is het nog niet goed.
 
Je moet ook altijd zorgen dat je een pose aanneemt voordat ze omdraaien.

Bisjes van tegenwoordig, geef je ze aandacht, is het nog niet goed.

wat moet ik dan flexen als ik met een meisje praat? biceps, lats of triceps?
 
wat moet ik dan flexen als ik met een meisje praat? biceps, lats of triceps?

ik zou je lat niet laten zien op zon moment das helemaal awkward

wait wut
 
okeuj dus ik begrijp dat ik gewoon moet flashen?

Alleen het kopje, laat een gedeelte over voor de fantasie, chicks dig it.

Als het vrouwtje overigens zo'n blauw zwart ding aanheeft met een V erop gebordeerd...........niet flexxen !
 
Stond een paar jaar geleden te wachten voor de bus in Utrecht. Ik moest die dag naar een crusus in Nieuwegein en tussen alle mensen door zag ik een jongen die ik de vorige keer ook op cursus zag.
Dus ik een beetje ouwehoeren met die gozer tot ik me opeens een klap op mijn achterhoofd kreeg. Ik ging bijna knock-out, ik zag een paar seconden alles draaien en kon nog nauwelijks op mijn benen staan. Toen ik na iets van 10 seconden weer normaal zag had ik door dat die spiegel van de bus me vol had geraakt. De hele bushalte scheen me uit te lachen maar op dat moment leefde in eventjes in mijn eigen wereld:D

Ben ook een andere keer bijna knock-out gegaan toen ik ruzi had met een gozer uit mijn klas. Hij liep altijd te kloten bij iedereen, echt zo'n pestkop. Ik zat in de pauze op een tafel met wat klasgenoten en hij had mijn rits stiekem opengemaakt zodat al mijn boeken eruit flikkerden toen ik weg wilde lopen. Bij de volgende les heb ik zijn tas gepakt en hem in de prullenbak geflikkert. Toen de les daarna begon stond hij met 2 vrienden voor mijn tafel en zij die dat ik maar beter zijn tas eruit kon halen. Ik loop dus naar de prullebak toe en i.p.v dat ik zijn tas pakte spuugde ik mijn kauwgom in de prullebak erbij en ging ik weer zitten. Hij en zijn volgvrienden waren totaal overbluft en stonden met hun bek vol tanden. Ze wisten niet wat ze moesten doen dus zijn vrienden ging zitten en hij pakte zijn tas uit de prullebak en liep een omweggetje waarna hij me van achter vol op me bek ramde met zijn tas. Ik zag alles draaien en zwart worden maar ik kon me toch nog hard maken om niet compleet nokkie te gaan. Ik heb daarna niets terug gedaan maar ik heb ook nooit meer last gehad van die gasten.

Die laatste heeft trouwens niet echt wat met het topic te maken zie ik nu maar ik laat het wel gewoon staan:P
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: KIKO
haha nice, hoe is die gast nu? werkt ie al fulltime bij de mac?
 
op mn 16e had ik mn eerste serieuze vriendinnetje, "love you" rampetampen en alles erop en eraan..
op een warme zomerdag zaten we koffie te drinken in de tuin bij haar buurmeisje
ook haar ma en de ma van het buurmeisje zaten er
het buurmeisje komt naar buiten met nog wat koffie of koekjes, weetnietpreciesmeer, en ze klaagt tegen haar moeder dat die dekselse hond (een golden retriever) weeral boven zit terwijl hij daar niet mocht komen,aangezien daar hun slaapkamers waren
die moeder is net in gesprek met mijn "schoonma" verwikkeld en lacht het wat weg..
10 minuten later komt die hond naar buiten uiterst fier met de dildo van die moeder in zn bek!!!
eerst hadden we t niet door dat het een dildo was, maar die moeder natuurlijk wel, rent ze achter die hond aan de tuin in, maar die hond was rapper en wou niet afgeven, daarna komt hij uiterst fier op het terras op 5 meter van ons op die dildo kauwen alsof hij een hondenbeen aant verorberen was.. priceless gewoon...
heb vanaf die dag die vrouw altijd op een andere manier bekeken, nu al lang niet meer samen met dat meisje, maar moet er nog regelmatig voorbij met de wagen daar in de straat en telkens ik die tuin zie passeren, krijg ik spontaan een glimlach op mn face..
 
op mn 16e had ik mn eerste serieuze vriendinnetje, "love you" rampetampen en alles erop en eraan..
op een warme zomerdag zaten we koffie te drinken in de tuin bij haar buurmeisje
ook haar ma en de ma van het buurmeisje zaten er
het buurmeisje komt naar buiten met nog wat koffie of koekjes, weetnietpreciesmeer, en ze klaagt tegen haar moeder dat die dekselse hond (een golden retriever) weeral boven zit terwijl hij daar niet mocht komen,aangezien daar hun slaapkamers waren
die moeder is net in gesprek met mijn "schoonma" verwikkeld en lacht het wat weg..
10 minuten later komt die hond naar buiten uiterst fier met de dildo van die moeder in zn bek!!!
eerst hadden we t niet door dat het een dildo was, maar die moeder natuurlijk wel, rent ze achter die hond aan de tuin in, maar die hond was rapper en wou niet afgeven, daarna komt hij uiterst fier op het terras op 5 meter van ons op die dildo kauwen alsof hij een hondenbeen aant verorberen was.. priceless gewoon...
heb vanaf die dag die vrouw altijd op een andere manier bekeken, nu al lang niet meer samen met dat meisje, maar moet er nog regelmatig voorbij met de wagen daar in de straat en telkens ik die tuin zie passeren, krijg ik spontaan een glimlach op mn face..

Dit verhaal komt me bekend voor...
 
Back
Naar boven