AndroidHealthClinic

Centraal Zyzz topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

gelukkig weet ik beter :)
ach jij bent maar een zielig persoontje die op internet moet haten op iemand die dood is, jou kunnen ze niet serieus nemen

oke boss
 
Jammer dat niemand jou aanbid he,,,
En dan nog als iemand in een roze broekje rond willt huppelen so what?
En Sadcunt is niet van Zyzz,,,

Iemand aanbidden is ook niet goed. Behoorlijk beta

---------- Post toegevoegd Mon 4 Feb 2013 om 21:43 ----------

gelukkig weet ik beter :)
ach jij bent maar een zielig persoontje die op internet moet haten op iemand die dood is, jou kunnen ze niet serieus nemen

Waardeloos argument. Ik haat Zyzz ook niet.
Ik haat niemand srs.
Snap jullie alleen niet.
 
Iemand aanbidden is ook niet goed. Behoorlijk beta

---------- Post toegevoegd Mon 4 Feb 2013 om 21:43 ----------



Waardeloos argument. Ik haat Zyzz ook niet.
Ik haat niemand srs.
Snap jullie alleen niet.
laat die arme jonge toch, hij moet zijn persoonlijkheid nog vinden
 
laat die arme jonge toch, hij moet zijn persoonlijkheid nog vinden

True.

Ik heb me punt gemaakt:o

Sorry jongens. Zyzz 4 evah (L) one love:o:o:o:o:o:o:o:wanker::wanker::wanker:
 
True.

Ik heb me punt gemaakt:o

Sorry jongens. Zyzz 4 evah (L) one love:o:o:o:o:o:o:o:wanker::wanker::wanker:

Jouw punt(en) slaat nergens op, je zegt dat ik zyzz aanbid, je zegt dat ik een na-aper ben omdat ik sadcunt zei (wat je ook bent, dat laat ik achterwegen). Sinds wanneer heeft zyzz het woord sadcunt uitgevonden en hoe kom je erbij dat ik iemand aanbid op grond van lik me reet argumenten van je?
 
Jouw punt(en) slaat nergens op, je zegt dat ik zyzz aanbid, je zegt dat ik een na-aper ben omdat ik sadcunt zei (wat je ook bent, dat laat ik achterwegen). Sinds wanneer heeft zyzz het woord sadcunt uitgevonden en hoe kom je erbij dat ik iemand aanbid op grond van lik me reet argumenten van je?

Jij noemde mij een sadcunt, ik maakte al eerder een opmerking.

Leg dan uit hoe jij zyzz wel ziet? Is het je levenswijze?
 
Haha ja joh wat een logica? Dus je bent ook beta als je Arnold aanbid? Of past dat wel in je plaatje van hoe een kerel zich moet gedragen?

Weet je wat ik niet snap, wat je hier doet als je zon hekel hebt aan mensen die zyzz aanbidden...
Ik heb zelf ook niets met powerlifters, dus ik blijf weg uit hun hok.
 
e doe eens geen ruzie maken bradda's zo had zyzz het niet gewild jwtz
 
Haha ja joh wat een logica? Dus je bent ook beta als je Arnold aanbid? Of past dat wel in je plaatje van hoe een kerel zich moet gedragen?

Weet je wat ik niet snap, wat je hier doet als je zon hekel hebt aan mensen die zyzz aanbidden...
Ik heb zelf ook niets met powerlifters, dus ik blijf weg uit hun hok.

Wat betekend borstbroeder crew? Das toch ook zyzz :o:o:o:o
 
Jij noemde mij een sadcunt, ik maakte al eerder een opmerking.

Leg dan uit hoe jij zyzz wel ziet? Is het je levenswijze?

Levenswijze? Lol

Ik zie zyzz als iemand die veel mensen inspireert om gezond (zie hier trainen/gezond eten en niet de drugs) te leven en leven zoals het hoort, van dag tot dag.

Wat onder andere Arnold en Kai Greene ook deden
 
Ik ben dan ook een 'beta' die zyzz aanbid.

Wat is je punt?

Oke beta

---------- Post toegevoegd Mon 4 Feb 2013 om 22:01 ----------

Levenswijze? Lol

Ik zie zyzz als iemand die veel mensen inspireert om gezond (zie hier trainen/gezond eten en niet de drugs) te leven en leven zoals het hoort, van dag tot dag.

Wat onder andere Arnold en Kai Greene ook deden

Oke maar waarom dan zyzz? Er zijn toch personen met een beter fysiek en een betere levenswijze. Nattie en geen drugs.

Maar ik stop ermee.

Peace. :o
 


ik:Hihihihi nu ben ik beledigd, hij noemde mij beta... hoorde je dat zyzz.. hij noemde mij beta.


Zyzz: hmmm kom maar hier krijg je een kusje om het goed te maken *kuskuskussmaksmaksmak*

ik: dankje father of aesthetics.
 
ik:Hihihihi nu ben ik beledigd, hij noemde mij beta... hoorde je dat zyzz.. hij noemde mij beta.


Zyzz: hmmm kom maar hier krijg je een kusje om het goed te maken *kuskuskussmaksmaksmak*

ik: dankje father of aesthetics.
praat je nou tegen jezelf?
beta as phuck
 
Mieren braa?


[Afbeelding niet meer beschikbaar]

mier.jpg
?
 
Levenswijze? Lol

Ik zie zyzz als iemand die veel mensen inspireert om gezond (zie hier trainen/gezond eten en niet de drugs) te leven en leven zoals het hoort, van dag tot dag.

Wat onder andere Arnold en Kai Greene ook deden

Gecombineerd AAS en drugsgebruik vanaf jonge leeftijd, inspiring indeed :o de mensen die hem aanbidden blijven maar excuusjes zoeken om dat goed te praten.

Ps, ik heb zelf ook wel eens AAS gedaan (niet in die mate als zyzz gelukkig) en gebruik ook wel eens drugs, daar heb ik niks op tegen. Echter deze 2 combineren, terwijl je al hart-issues hebt. Sorry maar nee, zal nooit begrijpen wat hier inspirerend aan is.

In be4 haters gonna hate
 
Back
Naar boven