Fitness Seller

Welke/Beste serie heb je gezien? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

The Tudors, goede acteurs, mooie kostuums, mooie muziek (en veel coïtus). Pillars of the Earth was ook wel geinig, maar vond het niet zo goed als the Tudors.

Eindelijk iemand hier die er wat over zegt. Meesterlijke serie.
 
Top 3:
Fringe
Sons of Anarchy
Dexter
 
Wanneer wordt de wire dan een beetje boeiend? Want ik heb de eerste 7 afleveringen gekeken en viel in slaap....

Ja, ik kreeg overal te horen en te lezen dat the wire zo magistraal was. Ik ben er niet in geslaagd om zelf maar 1 aflevering volledig uit te kijken. Had ik misschien op dat moment een overdosis politieseries?
 
The Wire is ook geweldig ja, volgens mij is het vooral vanaf seizoen 3 heel goed aangezien je er dan echt helemaal in zit. Ik zou het nog een kans geven Yasmine
 
Gisteren Spartacus pilot gekeken wel aardig maar ik kan me nog niet echt over het neppe bloed heenzetten en soms zag je ook echt dat een personage voor een doek stond.

Vandaag wou ik de pilot van Justified kijken, iemand de serie al gekeken?. En word homeland nog beter aangezien ik ep 3 al gekeken heb en niet echt denderend vond.
 
Top 3 van mij is toch wel:
1. Breaking bad
2. Suits
3. Californication.

Daarnaast vind ik de volgende series ook nog wel het kijken waard:
Spartacus
revenge
the walking dead
person of interest
Arrow
Hawaii five o
Flashpoint
last resort
Strike back
 
Gisteren Spartacus pilot gekeken wel aardig maar ik kan me nog niet echt over het neppe bloed heenzetten en soms zag je ook echt dat een personage voor een doek stond.

Vandaag wou ik de pilot van Justified kijken, iemand de serie al gekeken?. En word homeland nog beter aangezien ik ep 3 al gekeken heb en niet echt denderend vond.

Ik ben het met je eens wat Spartacus betreft, dat neppe bloed is echt zonde van de serie. Verder vind ik het toch wel de moeite waard om te kijken.

Justified daarentegen steekt stukken beter in elkaar, erg tof. Goede acteurs ook uit andere series zoals The Shield en Deadwood. Als je moet kiezen tussen Justified en Spartacus nu zou ik voor Justified gaan, anders gewoon beide kijken want Spartacus is zeker vermakelijk.
 
ik kijk Lost voor de 2e keer :foreveralone:

Enorm wtf einde...vroeg me tijdens de reeks wel af hoe ze dit konden laten aflopen zonder al te dwaze uitkomsten...nou imo gelukt :D
 
Enorm wtf einde...vroeg me tijdens de reeks wel af hoe ze dit konden laten aflopen zonder al te dwaze uitkomsten...nou imo gelukt :D

Einde was wel een beetje teleurstellend imo :(
Best leuk om opnieuw te kijken na aardig lange tijd, zo goed is mijn geheugen niet gelukkig :p
 
Einde was wel een beetje teleurstellend imo :(
Best leuk om opnieuw te kijken na aardig lange tijd, zo goed is mijn geheugen niet gelukkig :p

Ik vond het niet zozeer teleurstellend..;wel enorm verwarrend :p
 
Ja, ik kreeg overal te horen en te lezen dat the wire zo magistraal was. Ik ben er niet in geslaagd om zelf maar 1 aflevering volledig uit te kijken. Had ik misschien op dat moment een overdosis politieseries?

Hoi ik ben Yasmine, ik heb overal zon genuanceerde en gefundeerde mening over. Ook over the wire, maar ik heb nog niet eens 1 aflevering gezien.
 
Ik ben het met je eens wat Spartacus betreft, dat neppe bloed is echt zonde van de serie. Verder vind ik het toch wel de moeite waard om te kijken.

Justified daarentegen steekt stukken beter in elkaar, erg tof. Goede acteurs ook uit andere series zoals The Shield en Deadwood. Als je moet kiezen tussen Justified en Spartacus nu zou ik voor Justified gaan, anders gewoon beide kijken want Spartacus is zeker vermakelijk.

Als ik er vandaag nog aan toe kom kijk ik justified the pilot ook nog even. Thanks voor je uitleg ;)
 
Hoi ik ben Yasmine, ik heb overal zon genuanceerde en gefundeerde mening over. Ook over the wire, maar ik heb nog niet eens 1 aflevering gezien.

Jij bent wel erg fan van the wire he zo te zien ;)
 
Jij bent wel erg fan van the wire he zo te zien ;)

Haha, verwachtte al dat jij dat zou zeggen. Maar dat ben ik idd, veruit de beste serie ooit imo. (Heb wel 3x over de 1e aflevering gedaan.)
 
Back
Naar boven